Hei vaan te kaikki, joiden nikin lopusta löytyy esim. seuraavanlainen pääte: -liini, -kka/-kkä, -nen jne... Kiitos Teille, että olette kehittäneet koodin, joka ilmaisee tiivistetysti uskomattoman määrän asioita itsestänne.
Yleisesti ottaen voitanee todeta, että "nipsuliinikkainen" on noin nelikymppinen, huonosti kouluttautunut, vaikeasti ylipainoinen, tunne-elämältään vaurioitunut neljättä uusioisiä epätoivoisesti etsivä "henkilö".
Mitä nikki kertoo
20
1779
Vastaukset
- kukuk
ei jumalauta, tosi on,, hahahahahahh
Surkeita nikkejä on esim seuraavat:
- PikkuMyy, Tuhkimo, Cinderella, Ruusunen, Prinsessa, ja muut oksettavan tyttömäiset satuhahmot
- nikit joista käy ilmi oikeastaan vain että kyseisen nikin takana on nainen, joka tykkää nikeistä joista käy ilmi että kyseessä on nainen. Siis kaikki NtiKisuliinikainen, Neitoliinitär, DaamiPrinsesskaiska, Suloliinitar jne.
- etunimi2, eli on meinattu omalla nimimerkillä ottaa nikki, se on varattu, ja ohjelma ehdottaa sinulle haluatko ottaa nikin etunimi2, nämä varmaan laittavat lapsensakin nimeksi minkä vaan mitä pappi ehdottaa, vaikka siinä olisi numeroitakin
- nikit joissa on telealue, tulee mieleen ne ketkä tv-chateissa ja teksti-tv:n panoseurachateissa pyörivät, miksi kertoa oma telealue nikissä kun se näkyy ilmoituksessa muutenkin, aivan kuin ihmisessä olisi tärkeintä se onko lankapuhelimennumeronsa alkukoodi 02 vai 015
- nikit joissa on ikä. Se näkyy kyllä ilmoituksessa muutenkin, ja entä kun henkilö täyttää vuosia. Välillä näkee niitä joiden nikin perässä on 21 vaikka he ovat jo 25. Antaa tosi tyhmän kuvan.
- nikit joissa on syntymävuosi. Tulee mieleen ne jotka alikulkuihin väsäävät graffiteja tyyliin Black Sabbath -85. Aivan kuin se onko syntynyt jonakuna tiettynä vuonna olisi niin tärkeä asia että se pitää nikkiinkin tunkea. Iän kyllä näkee ilmoituksesta muualtakin. Tyhmää persoonallisuuden hakua myös - ei, en ole Marjaliisa91, olen Marjaliisa92.
- Kaikki missä on meneillään oleva tai ollut vuosiluku. Parasta ennen päivämäärä vai mikä lie.
- kaikki seksuaalisesti vihjailevat. AnteliasAnnaLiisa, SalaseuraaMinulle jne. Todnäk feikkejä.
- kaikenlaiset rokki-, hevi-, ja goottinikit. ACDC-girl, YönSynkkäKotka, heavymetalbitch2008 jne.
- kaikki missä mitenkään viitataan horoskooppeihin. Naisen pitää olla tyhmä jos ei ole vielä tajunnut että horoskoopit oksettavat miehiä.
- kaikenlaiset pinnallisuudesta kielivät. TanssiTyttöliinikäinen, BileHileKisu89, DancingBreezerWoman, BarbieDollMiau jne.
Siis itseni kannalta huonoja nikkejä nuo. Mutta varmaan hevarit ja amikset löytävät toisensa kun tuollaisiakin nikkejä käytetään.
90% nikeistä kertoo tarpeeksi, etten edes klikkaa profiilia.- hömelöliisa
Sinulta jäi kertomatta minkälaiset nikit kertovat sinun mielestäsi terävästä älystä? :)
- ruispuuro-82
Typerien nikkien listaan lisäisin ruokaan viittaavat nikit, joita näkee varsinkin naisilla.
Kaneliomena, Suolakeksi, Vaahtokarkki ja sen sellaiset...
Ehkä jotkut miehet haluavat syödä naisia, mutta minä haen ruokani kaupan hyllyltä, en treffeiltä.
Kuinka moni nainen haluaisi vastata miehelle, jonka nimimerkki on Maksamakkara, Jauhelihapitsa tai Keskiolut? - siinä ne taisi tulla
kaikki huonot nikit.
Lisään miesten listasta vielä pelimies ja halinalle, nalle, tai nallekarhu, yöks.
Söin just ananasta, oli muuten hyvää :) - ap.
siinä ne taisi tulla kirjoitti:
kaikki huonot nikit.
Lisään miesten listasta vielä pelimies ja halinalle, nalle, tai nallekarhu, yöks.
Söin just ananasta, oli muuten hyvää :)Kirjoittanut: "siinä ne taisi tulla"
> Tuo on OIVA Nikki runkkarille! :X - katy77
vaihtaisin toki jonkin muun jos mahdollista = )
oli vaan pakko lisätä jotain nimen perään kun
kaikki muut mitä kokeilin oli jo käytössä...
- kerro mitään
ihmisen todellisesta minästä. Nimi on vain suuntaa antavaa tietoa tai epätietoisuutta. Hyvät nimimerkit ovat varattuja eikä itse välttämättä keksi mitään kovin sykähdyttävää.
Samoin kuin jatkuva online-tilassa oleilu ei välttämättä kerro mitään. Toki tuntuu varmaan no lifeltä jos jatkuvasti kirjautuneena sisään, mutta onko se ainoa syy olla hyvä tilaisuus käyttämättä hyväksi?Se että kertoo suuntaa antavasti on sentään jotain. Harvoin asian todellinen laita kovin pian paljastuu. Jotkut on naimisissa monta vuotta ja sitten vasta paljastuu kumppanin todellinen minä.
Jos ei keksi sykähdyttävää nimimerkkiä, niin mitä sykähdyttävää sitten keksii? Jos ei edes 2-20 merkin kirjainjonoa.
Ei se jatkuva online olo välttämättä tarkoita muuta kuin että on monta ikkunaa auki.
Lisää kamalia nimimerkkejä:
-^H4nnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah^-
Eli erikoismerkkejä, merkinvenytystä, ja kirjaimien korvaamista numeroilla.
Ja se että nimimerkkiä ei edes tehdä, joten siksi tulee se joku automaattinen profilenro32262622976 tms.
- Finland girl
On turvallista ottaa vieraskielinen nimimerkki, kun siitä ei synny yhtä voimakkaita mielikuvia kuin äidinkielisestä.
John
Adam
George
tai William
on minusta aika köyhiä esityksiä. Ei ainakaan esitä rohkeutta. Minulle tulee mielikuva, että henkilö nimimerkin takana pelaa varman päälle.
Ja kysehän on mielikuvista, fiiliksesi kertovat sinusta.Hieman harvinaisempi ulkolainen etunimi.
Ei tule siitä yhtyeestä jolta en ole kuullut yhtään kappaleetta vaan yhden lempielokuvani päähenkilöstä.
http://www.youtube.com/watch?v=XzPBUGUM7KQ
Are YOU talkin to ME..!!- Jorgovan
Travis kirjoitti:
Hieman harvinaisempi ulkolainen etunimi.
Ei tule siitä yhtyeestä jolta en ole kuullut yhtään kappaleetta vaan yhden lempielokuvani päähenkilöstä.
http://www.youtube.com/watch?v=XzPBUGUM7KQ
Are YOU talkin to ME..!!Hitsi, kun olet mielenkiintoinen mies, mutta miksi ihmeessä valitsit kaikista maailman roolihahmojen nimistä juuri tuon:? Minusta henkilökohtaisesti on hivenen kammottavaa ajatella keskustelevani jonkun kanssa, joka nikillään antaa ymmärtää olevansa "partaalla":). En koskaan haluaisi vaihtaa sanaakaan Mansonin, Bundyn tai Berkowitzinkaan kanssa.
- Travvvvv
Jorgovan kirjoitti:
Hitsi, kun olet mielenkiintoinen mies, mutta miksi ihmeessä valitsit kaikista maailman roolihahmojen nimistä juuri tuon:? Minusta henkilökohtaisesti on hivenen kammottavaa ajatella keskustelevani jonkun kanssa, joka nikillään antaa ymmärtää olevansa "partaalla":). En koskaan haluaisi vaihtaa sanaakaan Mansonin, Bundyn tai Berkowitzinkaan kanssa.
Etpä olisi sinäkään yhteyttä tajunnut jos et viestiäni olisi lukenut. Joten ei siitä minulle haittaakaan kai ole.
On eri asia käyttää elokuvahahmon etunimeä, kuin todellisen tappajan sukunimeä.
Ja jos sen elokuvan olet katsonut, niin Travis on enemmän sankari (tai ainakin pyrkii hyvään), kuin paha ihminen.
Ja enemmän samaistuin siihen erakkouteen, kuin amokiin. - Jorg...
Travvvvv kirjoitti:
Etpä olisi sinäkään yhteyttä tajunnut jos et viestiäni olisi lukenut. Joten ei siitä minulle haittaakaan kai ole.
On eri asia käyttää elokuvahahmon etunimeä, kuin todellisen tappajan sukunimeä.
Ja jos sen elokuvan olet katsonut, niin Travis on enemmän sankari (tai ainakin pyrkii hyvään), kuin paha ihminen.
Ja enemmän samaistuin siihen erakkouteen, kuin amokiin.Kieltämättä luulin itsekin, että nikki on em. samannimisen bändin innoittama, joten sillä tavalla siitä ei ole haittaa, mutta kun itse menit mainitsemaan Taksikuskin, oli pakko mainita nikkisi aiheuttamasta mielikuvasta. Elokuva on hieno (tosin siitä on vuosia kun olen viimeksi sen nähnyt), eikä Travis olekaan paha ihminen, mutta merkittävintä siinä on se hulluuden syöveri. Vieras ihminen, mikäli jossain vaiheessa käy ilmi Travis-nikin alkuperä, ei myöskään voi tietää, että samaistut nimenomaan siihen erakkouteen.
Joo, tämä on hiustenhalkomista, mutta ketjun tarkoitus olikin ruotia nikin kertomaa.
- näin meillä
Ei todellakaan voi nikistä päätellä pätkääkään millainen Matti tai Maija siellä piilottelee takana, ehkä korkeintaan jos on sexjotain niin voipi olla sitten tietynlaista seuraa hakemassa taikka tyhmä.
Mulla on vieraskielinen nikki ihan sen vuoksi kun ei suomenkielisenä voinut ottaa, oli jo varattu. Joku oikein likaisella melikuvituksella varustettu voisi päätellä siitä jotain typerää mutta on hänen ongelmansa eikä voisi olla enempää väärässä päätelmissään.
Jos ei riitä että analysoi tuolla treffeissä ihmisen pelkän kuvan tai profiilitekstin perusteella pätkääkään silti tuntematta niin voi tietysti sitten vetää tuon nikinkin mukaan analyysiin.
Treffeillehän kannattaa sitten ottaa pienet näytepurkit mukaan joihin pyytää treffattavalta ne normaalit eritenäytteet jotka lääkärissäkin otetaan, verinäytettäkin voi pyytää. Ennen treffejä kun ilmoittaa että haluaa nähdä pankkitilitiedot, rikosrekisteriotteen ja omaisuusluettelon nekin varmasti järjestyvät.
Vittu että ootte tyhmiä jotka kaiken analysoitte, ei vois vähempää kiinnostaa ja teidät onkin helppo tunnistaa kun ette kykene luontevaan keskusteluun kuulustelunne lomassa. Mulla ei ole mitään salattavaa ja menneisyys on tahraton mutta sairaalloisen epäluuloisen tai sellaisen kanssa joka luulee kaiken tietävänsä en ala millekään. - Jorgovan
... mutta kun niin kovasti hymyilytti, oli pakko lisätä, että olen samaa mieltä (tai ainakin haluan uskoa niin): nikki kertoo paljonkin ko. henkilöstä. Ehkä joku sellainen, joka ei kiinnitä itse mitään huomiota muiden nikkeihin, on alttiimpi valitsemaan mitä typeryyksiä mieleen sitten juolahtaakin (Kisu92, Valiojäätelötär, Itsonlyrocknrollbutilikeit jne.).
Erityisesti minua ärsyttää nämä naisten käyttämät -tar/ -tär-päätteiset nikit. Come on naiset, tasa-arvoisessa yhteiskunnassa tuo on turhaa. Kielenhuoltotoimistokin on aikoja sitten suositellut niistä luopumista!- naisellinen nikki
minulla on myös sellainen "naisellinen" nimimerkki. Ja, olen akateeminen, yliopistossa töissä, työskentelen yhteisessä projektissa ulkomaalaisten yliopistojen kanssa. en ylipainoinen.
Minulle se naisellinen nimimerkki on pieni vitsi.
Minusta latteuden huippu puolestaan on sivuilla vilisevät englanninkieliset ...man-loppuiset nimimerkit. Miestä ei ole kuin nimimerkissä. - Jorgovan
naisellinen nikki kirjoitti:
minulla on myös sellainen "naisellinen" nimimerkki. Ja, olen akateeminen, yliopistossa töissä, työskentelen yhteisessä projektissa ulkomaalaisten yliopistojen kanssa. en ylipainoinen.
Minulle se naisellinen nimimerkki on pieni vitsi.
Minusta latteuden huippu puolestaan on sivuilla vilisevät englanninkieliset ...man-loppuiset nimimerkit. Miestä ei ole kuin nimimerkissä.minä olen myös nainen ja minua ei kiinnosta pätkääkään oletko sinä akateeminen, ja painatko 38 vai 138 kiloa. Oli nikkisi sitten vitsi tai ei, sitä on vaikea tietää sinua tuntematta, ja minä ainakin niputan kaikki kisuliinit ja loimuttaret samaan höpöliininaiskategoriaan.
Olen samaa mieltä (ainakin suurimmasta osasta) -man-koppuisia miesten nikkejä, mutta mikäli tuo oli tarkoitettu piikiksi minulle, kehotan sinua lukemaan nikkini hieman tarkemmin:). Nikilläni ei ole myöskään mitään tekemistä englannin kanssa.
Olisi muuten ollut suotavaa, että olisit tässä yhteydessä esiintynyt nikilläsi.
- eräs nikki joka ei oo..
noissa missään..
Niin jokainen valitsee varmaan sen mikä kuvaa häntä itseään..
Mulle tärkein on persoona.Oli kouluja käynyt tai ei.
Liian nipot saa mennä niitä en jaksa.Meil on yksi elämä oltiin mitä tahaan mitään maailmasta ei mukana haudan taakse viedä.Lisäksi jos ukko harrastaa monia lajeja kysyn vaan millä aikaa..kehuu omaisuudellaan jne se saa mennä!Mua ei semmoset kiinnosta...Pinnalliset omahyväset ihmiset on persiistä syvältä.Ne itseään vaan mainostaa ja kehuu..Itse olen kouluja käynyt ,sosiaalinen ja huumorintajuinen ihmisläheinen.Teen työtä ihmisten kanssa.Tykkään hyvästä huumorista iloisista ihmisistä ja kivoista viesteistä.Siitä lähdetään..
Epätoivoisesti en etsi ketään..löytys vaikka heti jos tahtosin livenä.Mulla on oma elämä vaikka sulhokin löytys ja omat rahat jne..muusta puhumattakaan:-)lapsia ei ole.En itsekkään tykkää päästä äitipuoleksi kelleen se ei sovi mulle.Tykkään lapsista, mutta orjaksi en ala. Jokainen kaipaa rakkautta heistäkin joilla yh-perhe ymmärtäkää sekin. - albeirez
Minusta kaikki sellaset nimimerkit on huonoja, joilla löytyy googlettamalla useita eri ihmisten nettiprofiileja ja -nikkejä, tai moni on käyttänyt samaa nimimerkkiä.
Kuten täälläkin mainitut:
Travis -> löytyy 3 kpl: Travis69, Travis72 ja pelkkä Travis
Tuhkimo -> 6 osumaa (eroina useimmiten vaan numerosarja nikin perässä)
Pelimies -> 2 osumaa eri numerosarjoilla
Kisu -> 33 osumaa, joista 10 ekaa erotti vain numero..
Esimerkkejä olisi useita.
Eniten kiehtoo sellaiset nikit, joita tosiaan ei googlella löydy (muita kuin omat profiilisi), ja sellaiset jotka ovat kekseliäitä yhdistelmiä eri sanoista, tai muuten monimerkityksisiä ja originaaleja. Sanaleikit, jne.
Se kertoo ihmisestä kyllä jotain. Eli ei vaan joku "sadun hahmo" tai "elokuvan päähenkilön nimi" tai "kreikkalaisen jumalan nimi" tms. kun oletettavaa on että sadoilla muillakin on ollut sama idea. Vaan OMAPERÄISYYTTÄ, uniikkiutta ja sellasta peräänkuulutan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969