Millainen on hyvä deitti-ilmoitus? Millainen on hyvä profiili -mitä siinä pitää olla? Ja mitä missään nimessä ei?
S-24 treffeissä on "uutena" ominaisuutena profiilin arvostelu, mutta kuinka moni profiili saa viisi tai neljä tähteä?
Oletko törmännyt jo siihen "parhaaseen"?
Parhaat profiilit?
24
1804
Vastaukset
- First All star
4 ääntä.
En tajua miksi 4,25 ei ole pyöristetty 4,3.
Nimimerkkini on Travis.
Saan noin 5 vastausta ja 2 flirttiä viikossa.- pitkä..
ja yksityiskohtainen profiili Traviksella. Hyviä pointteja kyllä, mutta en kirjoittais.
pitkä.. kirjoitti:
ja yksityiskohtainen profiili Traviksella. Hyviä pointteja kyllä, mutta en kirjoittais.
Mitä se semmonen liiallinen pituus on?
Mitä haittaa siitä on?
Jos ei jaksa lukea, niin ehkä se sisältö ei kiinnosta - ja tuskin vastaisi muutenkaan.
Eikö se ole hyvä että ilmoitus on mahdollisimman tarkkaan ja yksityiskohtaisesti ja laajasti laadittu? Vääränlaiset ihmiset eivät vastaa.
Onhan minulle jo vääränlainen se jota pitkät viestit haittaavat. Eli sikäli minulle on hyötyä siitä että profiili on pitkä - en saa turhia vastauksia itselleni vääränlaisilta. Jotka muussa tapauksessa ehkä vastaisivatkin, jos ilmoitus vaan olisi lyhyempi, sitten laatisin pitkän vastauksen, ja siihen he eivät vastaisikaan. Esimerkiksi noin. Tai sitten he katkaisisivat yhteyden vasta viidennen pitkän viestini jälkeen. Kylläpä silloin vituttaisi meitsiä.. ;]- maisteri täälläkin
Travis kirjoitti:
Mitä haittaa siitä on?
Jos ei jaksa lukea, niin ehkä se sisältö ei kiinnosta - ja tuskin vastaisi muutenkaan.
Eikö se ole hyvä että ilmoitus on mahdollisimman tarkkaan ja yksityiskohtaisesti ja laajasti laadittu? Vääränlaiset ihmiset eivät vastaa.
Onhan minulle jo vääränlainen se jota pitkät viestit haittaavat. Eli sikäli minulle on hyötyä siitä että profiili on pitkä - en saa turhia vastauksia itselleni vääränlaisilta. Jotka muussa tapauksessa ehkä vastaisivatkin, jos ilmoitus vaan olisi lyhyempi, sitten laatisin pitkän vastauksen, ja siihen he eivät vastaisikaan. Esimerkiksi noin. Tai sitten he katkaisisivat yhteyden vasta viidennen pitkän viestini jälkeen. Kylläpä silloin vituttaisi meitsiä.. ;]kuin muutaman kohdan sieltä täältä.
Vamaan ihan asiaa. Siinä ja siinä sortuuko turhaan kikkailuun.
Kirjoitin yhdelle miehelle kerran että tosi kiva teksti sulla, vähän muuta kuin yleensä, niin eikö se maisteri mennyt heti viilaamaan omaa ilmoitustaan lisää. :) Vastasi kyllä minullekin ihan innostuneesti.
Sellainen yletön kikkiailu ja tekstin viilaaminen tuo ainakin minulle mieleen oikeasta elämästä vieraantumisen. Tärkeämpää on kuitenkin oikea kohtaaminen kasvokkain, pyrkiä siihen, ei täydellinen teksti ilmoituksessa. Voi tulla myös mielikuvia vaikeasta ihmisestä, pikkumaisuudesta ja perfektionismistä.
En nyt tarkoita sinun ilmoitusta, kun en sitä edes kunnolla lukenut. maisteri täälläkin kirjoitti:
kuin muutaman kohdan sieltä täältä.
Vamaan ihan asiaa. Siinä ja siinä sortuuko turhaan kikkailuun.
Kirjoitin yhdelle miehelle kerran että tosi kiva teksti sulla, vähän muuta kuin yleensä, niin eikö se maisteri mennyt heti viilaamaan omaa ilmoitustaan lisää. :) Vastasi kyllä minullekin ihan innostuneesti.
Sellainen yletön kikkiailu ja tekstin viilaaminen tuo ainakin minulle mieleen oikeasta elämästä vieraantumisen. Tärkeämpää on kuitenkin oikea kohtaaminen kasvokkain, pyrkiä siihen, ei täydellinen teksti ilmoituksessa. Voi tulla myös mielikuvia vaikeasta ihmisestä, pikkumaisuudesta ja perfektionismistä.
En nyt tarkoita sinun ilmoitusta, kun en sitä edes kunnolla lukenut.Pitkä ilmoitus jossa 0 kliseetä vai lyhyt jossa 5 kliseetä?
Eihän sitä tarvitsekaan lukea kuin sen verran että kiinnostuu. Jos 100 ekan sanan kohdalla ei ole kiinnostunut niin tuskin myöhemminkään kiinnostuisi.
Tärkeintä on vastata itseä kiinnostaville ihmisille. Ei luke itseä kiinnostavien tai kiinnostamattomien ilmoitukset ajatuksella kokonaan sanasta sanaan. Se kuitenkin kannattaisi viimeistään ennen tapaamista tehdä.
En itsekään lue useimpien naisten ilmoituksia kuin edes 20%. Syynä on se että usein jo siinä vaiheessa olen huomannut liikaa turn offeja (kirjoitusvirheet, kliseet, typeryydet, eri arvot jne) TAI tarpeeksi asioita joiden perusteella tiedän että haluan ottaa yhteyden, ja tiedän millaisen vastauksen laitan. Joskus taas en ihan heti keksi mitä laittaisin niin luen vaikka kokonaan ilmoituksen, niin löydän jonkun asian jota kommentoida.- maisteri täälläkin
Travis kirjoitti:
Pitkä ilmoitus jossa 0 kliseetä vai lyhyt jossa 5 kliseetä?
Eihän sitä tarvitsekaan lukea kuin sen verran että kiinnostuu. Jos 100 ekan sanan kohdalla ei ole kiinnostunut niin tuskin myöhemminkään kiinnostuisi.
Tärkeintä on vastata itseä kiinnostaville ihmisille. Ei luke itseä kiinnostavien tai kiinnostamattomien ilmoitukset ajatuksella kokonaan sanasta sanaan. Se kuitenkin kannattaisi viimeistään ennen tapaamista tehdä.
En itsekään lue useimpien naisten ilmoituksia kuin edes 20%. Syynä on se että usein jo siinä vaiheessa olen huomannut liikaa turn offeja (kirjoitusvirheet, kliseet, typeryydet, eri arvot jne) TAI tarpeeksi asioita joiden perusteella tiedän että haluan ottaa yhteyden, ja tiedän millaisen vastauksen laitan. Joskus taas en ihan heti keksi mitä laittaisin niin luen vaikka kokonaan ilmoituksen, niin löydän jonkun asian jota kommentoida.lähes kerralla ruudulle mahtuva teksti (siis pituus), joka ei sisällä yhtään kliseetä. Sellaisiakin on. On taito ilmaista itseään ytimekkäästi ja lyhyesti ja silti persoonallisesti.
Mutta minun tarkoitus ei olekaan yrittää tutustua kirjoittelemalla. Tapaan mielelläni mahdollisimman pian, sillä kokonaisuus, olemus (lämpö, käytös, eleet) vaikuttaa niin paljon siihen kokeeko toisen miellyttäväksi. Arvomaailmaa voi kartoittaa sitten vaikka keskustelemalla ekoilla treffeillä. - hohhoijjjaa
Travis kirjoitti:
Mitä haittaa siitä on?
Onhan minulle jo vääränlainen se jota pitkät viestit haittaavat. Eli sikäli minulle on hyötyä siitä että profiili on pitkä - en saa turhia vastauksia itselleni vääränlaisilta. Jotka muussa tapauksessa ehkä vastaisivatkin, jos ilmoitus vaan olisi lyhyempi, sitten laatisin pitkän vastauksen, ja siihen he eivät vastaisikaan. Esimerkiksi noin. Tai sitten he katkaisisivat yhteyden vasta viidennen pitkän viestini jälkeen. Kylläpä silloin vituttaisi meitsiä.. ;]Olet tylsä, ei jaksanut lukea tuota vastaustasikaan. Hyväksy se.
- Naikk-onen
Travis kirjoitti:
Pitkä ilmoitus jossa 0 kliseetä vai lyhyt jossa 5 kliseetä?
En itsekään lue useimpien naisten ilmoituksia kuin edes 20%. Syynä on se että usein jo siinä vaiheessa olen huomannut liikaa turn offeja (kirjoitusvirheet, kliseet, typeryydet, eri arvot jne) TAI tarpeeksi asioita joiden perusteella tiedän että haluan ottaa yhteyden, ja tiedän millaisen vastauksen laitan. Joskus taas en ihan heti keksi mitä laittaisin niin luen vaikka kokonaan ilmoituksen, niin löydän jonkun asian jota kommentoida.Lopeta jo, olet boring!
- vaan nakkaisin..
1:sen. Tykkään persoonallisesta ja luontevista profiileista.En mistään kehu-ukoista ja pinnallisuudesta.Mitä sillä saa??!ja hei olen itsekkin aika suosittu.Mutta empä alkas sil kehua.
- evvk^100
hohhoijjjaa kirjoitti:
Olet tylsä, ei jaksanut lukea tuota vastaustasikaan. Hyväksy se.
Minusta kaikki nämä kesk... Tai... Nii... Väsytt...
Joo siks vaan laitoin kun oon sitä mieltä että mun profiili on paras.
En siksi että halusin vaan esittää ainakin yhden profiilin joka on saanut usealtakin 4 tai 5 tähteä.
Halusin myös kehua miten HIRVEÄSTI saan vastauksia.
Tosin jos nainen saisi päivässä 5 vastausta ja 2 flirttiä hän tulisi tänne valittamaan miksi hän oikein saa niin vähän vastauksia...- niin miten
Travis kirjoitti:
Joo siks vaan laitoin kun oon sitä mieltä että mun profiili on paras.
En siksi että halusin vaan esittää ainakin yhden profiilin joka on saanut usealtakin 4 tai 5 tähteä.
Halusin myös kehua miten HIRVEÄSTI saan vastauksia.
Tosin jos nainen saisi päivässä 5 vastausta ja 2 flirttiä hän tulisi tänne valittamaan miksi hän oikein saa niin vähän vastauksia...voit enää tietää että milloin sopiva nainen osuu kohdalle? Eikö tuossa hakemisessa mene jo maku ja tuntuma? Ja pää sekaisin.
Luin tuolta sun sivulta, että:
Liittynyt jäseneksi: 29-06-2001 - eräs toinen
niin miten kirjoitti:
voit enää tietää että milloin sopiva nainen osuu kohdalle? Eikö tuossa hakemisessa mene jo maku ja tuntuma? Ja pää sekaisin.
Liittynyt jäseneksi: 29-06-2001Mikäs tässä on hakiessa. Kyllä mies tämän kestää! Vasta 12 vuotta olen pyörinyt nettitreffisysteemeissä. Pää on vielä ehjänä. Mitä nyt joskus tulee sellainen tunne, että tekisi mieli hajottaa kodin irtaimisto sellaisiksi tulitikun kokosiksi säleiksi... Mutta muuten menee siis ihan OK!!!
- ;))
eräs toinen kirjoitti:
Mikäs tässä on hakiessa. Kyllä mies tämän kestää! Vasta 12 vuotta olen pyörinyt nettitreffisysteemeissä. Pää on vielä ehjänä. Mitä nyt joskus tulee sellainen tunne, että tekisi mieli hajottaa kodin irtaimisto sellaisiksi tulitikun kokosiksi säleiksi... Mutta muuten menee siis ihan OK!!!
Itse pidin profiilia muutaman kuukauden, kävin varmaan viisillä treffeillä ja löysin sitten seurustelukumppanin (jonka sittemmin jätin). Ajattelin vaan, että mulla hajoaisi pää jos pitäisi netistä löytää. Ensinnäkin tutustuminen aina uusiin tyyppeihin on turhauttavaa ja treffeillä käyminen ei ole hauskaa sekään kun useimmiten se vastapuoli ei kiinnosta livenä kuitenkaan.
Parhaat tapaukset tulee vastaan livenä. Jotenkin tuntuu että tuolla netissä hakijoilla on mennyt pää jo sekaisin eri ihmisistä eikä enää edes tiedä mitä hakee ja mistä syttyy. Hakee ja hakee vaan, vuodesta toiseen. niin miten kirjoitti:
voit enää tietää että milloin sopiva nainen osuu kohdalle? Eikö tuossa hakemisessa mene jo maku ja tuntuma? Ja pää sekaisin.
Liittynyt jäseneksi: 29-06-200129.6.2001 tein sähköpostin Suomi24:ään. Eli se päivämäärä tulee ihan vain siitä.
Suomi24-Treffit aloitti muistaakseni noin 1.3.2004. Galleria ehkä melko samoihin aikoihin.
Suomi24-treffeillä olen kuitenkin ollut nyt yhtäjaksoisesti yli 5 vuotta, se on totta. Ja lähes koko ajan hakenutkin aktiivisesti naista, sekä sieltä, että useilta muilta sivustoilta, ja usein myös livenäkin.
Todellisen rakkauden tunnistaa siitä että sielu on löytänyt vastakappaleensa.
Nyt on kyllä tuntuma kadonnut ihan totaalisesti. En ole kohta ollut treffeillä neljään kuukauteen. Viime vuonna kuitenkin treffasin netin välityksellä suurinpiirtein 25-26 naista.
Enkä edes viestittele nykyään kenenkään kanssa. Lähes kaikkien kanssa lopahtaa 1-2 viestiin. En tiedä mistä oikein kusee. Paitsi ehkä siitä ettei ole kesä eikä sinkkunaisilla ole paljoa mielenkiintoa olla tekemisissä äijien kanssa. Pitää odottaa ilmojen lämpeämistä niin hormonitoimintakin ihmisillä vilkastuu. Syytän herumattomuudestani samaan syssyyn myös kasvihuoneilmiötä. Se lisää naisten kuukautisvaivojen tehoa, kaiken muun ohella...- ou gosch!
Travis kirjoitti:
29.6.2001 tein sähköpostin Suomi24:ään. Eli se päivämäärä tulee ihan vain siitä.
Suomi24-Treffit aloitti muistaakseni noin 1.3.2004. Galleria ehkä melko samoihin aikoihin.
Suomi24-treffeillä olen kuitenkin ollut nyt yhtäjaksoisesti yli 5 vuotta, se on totta. Ja lähes koko ajan hakenutkin aktiivisesti naista, sekä sieltä, että useilta muilta sivustoilta, ja usein myös livenäkin.
Nyt on kyllä tuntuma kadonnut ihan totaalisesti. En ole kohta ollut treffeillä neljään kuukauteen. Viime vuonna kuitenkin treffasin netin välityksellä suurinpiirtein 25-26 naista.
Enkä edes viestittele nykyään kenenkään kanssa. Lähes kaikkien kanssa lopahtaa 1-2 viestiin. En tiedä mistä oikein kusee. Paitsi ehkä siitä ettei ole kesä eikä sinkkunaisilla ole paljoa mielenkiintoa olla tekemisissä äijien kanssa. Pitää odottaa ilmojen lämpeämistä niin hormonitoimintakin ihmisillä vilkastuu. Syytän herumattomuudestani samaan syssyyn myös kasvihuoneilmiötä. Se lisää naisten kuukautisvaivojen tehoa, kaiken muun ohella...Ei ihme että on mennyt tuntuma! Mulla menis tuntuma jo jos kävisin kymmenillä treffeillä vuodessa. :D Oon aikas tarkka kenen kanssa lähden treffeille, just siks että mun mielestä tuntuma todellakin katoaa, jos treffaa koko ajan uusia naamoja. Eihän sitä jaksa edes keskittyä yhteen ihmiseen kun tietää että uusia ja uusia löytyy koko ajan...
"Todellisen rakkauden tunnistaa siitä että sielu on löytänyt vastakappaleensa. "
Höpönlöpöt. Todellisen rakkauden eteen pitää tehdä vähän töitäkin. Se ei tule ilmaiseksi tarjottimella. Se on sitä TAHDON-juttua. - "kaikki katsottu"
Travis kirjoitti:
29.6.2001 tein sähköpostin Suomi24:ään. Eli se päivämäärä tulee ihan vain siitä.
Enkä edes viestittele nykyään kenenkään kanssa. Lähes kaikkien kanssa lopahtaa 1-2 viestiin. En tiedä mistä oikein kusee. Paitsi ehkä siitä ettei ole kesä eikä sinkkunaisilla ole paljoa mielenkiintoa olla tekemisissä äijien kanssa. Pitää odottaa ilmojen lämpeämistä niin hormonitoimintakin ihmisillä vilkastuu. Syytän herumattomuudestani samaan syssyyn myös kasvihuoneilmiötä. Se lisää naisten kuukautisvaivojen tehoa, kaiken muun ohella...Entäs jos sä olet tässä ajassa jo ehtinyt katsastaa lähes koko potentiaalisen valikoiman? ;)
Voi nääs olla että valtaosa naisistakin on yhtä "vanhoja" kuin sinä, ja tunnistavat sinut jo.
Valikoimassa on niin vähän vaihtuvuutta. - oletkos huomannut
"kaikki katsottu" kirjoitti:
Entäs jos sä olet tässä ajassa jo ehtinyt katsastaa lähes koko potentiaalisen valikoiman? ;)
Voi nääs olla että valtaosa naisistakin on yhtä "vanhoja" kuin sinä, ja tunnistavat sinut jo.
Valikoimassa on niin vähän vaihtuvuutta.että miehet siirtyy hakemaan aina vaan nuorempaa ja nuorempaa kun valikoima käy vähiin ;))
- "kaikki katsottu"
oletkos huomannut kirjoitti:
että miehet siirtyy hakemaan aina vaan nuorempaa ja nuorempaa kun valikoima käy vähiin ;))
sillä seuraa on aina löytynyt ja yleensä itsäni nuoremmista miehistä. Vaihteluväli on ollut -6 - 2 v. Kerran on ollut itseä 2 vuotta vanhempi. Siitä on onneksi jo aikaa ;)
- huomisesta
"kaikki katsottu" kirjoitti:
sillä seuraa on aina löytynyt ja yleensä itsäni nuoremmista miehistä. Vaihteluväli on ollut -6 - 2 v. Kerran on ollut itseä 2 vuotta vanhempi. Siitä on onneksi jo aikaa ;)
Se on vaan aikas hassua että esim. 30-vuotias mies hakee naista iällä 20-28 vuotta. WTF? :D Tuollaisen skippaisin heti, vaikka ikähaitariin sovinkin.
- K. Kelavimpa
Minulla oli varmaan tosi hyvä profiili, kun sain sille 6 kertaa viisi tähteä. (Lisäksi joku kateellinen antoi 2 tähteä.)
Neljä lukijaa merkitsi minut suosikkeihinsa.
En saanut yhtään vastausta.
Eli juuri niin paljon on hyötyä hyvästä profiilista.
Tilannetta voi verrata siihen, että joku tekisi hienon mainoksen pahvikengistä. Varmaan saisi mainos juu kehuja. Mutta ei niitä pahvikenkiä silti kukaan ostaisi saati käyttäisi...- Vitosia tuli
mutta ei viestejä.
- ei välttämättä
Ehkä se ei vaan yhtään tykännyt sun profiilista ja antoi siksi kaksi tähteä. Nuohan on makuasioita. Itse voisin antaa yhden tähden jollekin miehelle jolle muut naiset on antaneet neljää tähteä. Siksi en anna mokomia tähtiä, mitä niillä tekee?
- .............
Ei ole väliä tekeekö mies täydellisen profiilin vai ei, sen tarvitsee vain olla kohtuullisen kuvaava ja antaa lähestyttävän vaikutelman. Varsinainen lähestyminen tapahtuu yleensä miehen itsensä taholta; lähestymisviestissä voi sitten hieman laajentaa profiilin tietoja, kertoa itsestään vähäsen enemmän. Mukavalta tuntuva profiili toimii tälle vahvistuksena.
Harva nainen siihen profiiliin omasta toimestaan vastaa, oli se sitten täydellinen tai ei. Käyttäkää energiaanne sopivien aloitusviestien keksimiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826