Seksiä ja häipyvät

aina sama juttu.

Miksi se on aina niin, että kun mies saa (haluamansa?) eli seksiä niin sen jälkeen ei enää kuulu mitään.

Aivan sama annatko ensimmäisillä, toisilla vai kolmansilla treffeillä niin homma lopahtaa sen jälkeen.

Ja sama onko mies sinkku vai ukkomies. Sama homma kaikkien kanssa.

Alkaa olla melko halpa ja loukkaantunut olo, kun aina käy samalla tavalla.

Kait se on tehtävä päätös olla tapaamatta enää ketään, kun ei tunnu löytyvän miestä, joka haluaisi muutakin kuin seksiä vaikka kuinka muuta ensin väittää.

17

2293

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipäs yleistetä

Mä en ole ainakaan sanonut kenellekään halauavani mitään muuta kuin seksiä.
      ...mutta olenkin halpamainen seksinhaluaja.

• deitti nro:100.

jos jaksaa niin kauaa roikkua perässä niin sit haluaa sut jo tosissaan

• nainen myös.

Valtaosa miehistä suostuu tapaamaan minua max 3 kertaa ennen kuin ehdottavat seksiä. Kun eivät saa seksiä suuttuvat, kiukuttelevat ja osoittavat mieltä.

Sellaisen käytöksen jälkeen minä taas häivyn, tosin eipä se varmasti niitä miehiä kiinnosta.

• LK.

Täytyykö miehelle sitten antaa heti kaksien tai kolmansien treffien jälkeen? Sä olet selvästikin liian helppo nakki. Sussa ei ole mitään vastusta, jos olet jo noin lyhyen ajan jälkeen avaamassa reitesi jollekin puolituntemattomalle hemmolle. Musta tuntuu, että miehet kunnioittaa enemmän ensin alkuun vähän pihtaavaa naista. Eiköhän ne kikkelinsä orjina kulkevat miehet kyllästy odottelemiseen muutaman kuukauden aikana.

• Jos miehellä on kaksi vaihtoehtoa, panna sinua uudestaan, tai panna jotakuta toista naista, niin miksi hän valitsisi sinut?

Ja jos hän etsii naisista vain panoja, miksi hän keskittyisi panemaan aina vaan sitä samaa naista?

Ongelmasi on se ettet osaa tunnistaa miehiä jotka etsivät naisista vain panoja, TAI joille sinä kelpaat vain panomielessä.

Veikkaan että miehet ovat sellaisia joita katsot ylöspäin ja jotka katsovat sinua alaspäin. Vai ovatko he mielestäsi sellaisia jotka löytävät panoseuraa vain 2-3 naiselta vuodessa jos aktiivisesti etsivät? Vai voitko kuvitella heidän olevan lähes "joka naisen" suosiossa? Jos näin, niin miksi kuvittelet heidän valitsevan kaikista naisista juuri sinut?

• huomannut saman

Maistellaan viiniä ja jutellaan mukavia sohvalla.Olemme neljänsillä treffeillä.Mies kertoo haluavansa minua,minä kerron lempeästi etten vielä olisi valmis petiin puuhastelemaan.Mies kysyy enkö ole tosissani hänen suhteensa ja siitä kehkeytyy väittelyn tuntuinen sananvaihto joka latistaa alunperin niin leppoisan ja mukavan tunnelman.Homma on pilalla enkä kuule miehestä mitään.Just joo,teitpä niin tai näin niin aina väärinpäin.

• asialliset miehet

Jotenkin sitä pitäisi oppia tunnistamaan asialliset miehet. Minäkin olen mennyt muutaman kerran halpaan kun vastaan on tullut kaikenlaisia lepertelijöitä. Sitä jotenkin haluaa kuulla kaikkea kaunista ja vaikka kuinka järki sanoo muuta, niin sänkyyn päätyy helposti. Suhde sitten päättyy ennen kuin se on edes alkanut.

No sitten löysin omani. Miehen, joka ei luvannut kuuta taivaalta, vaan oli hyvin varovainen puheissaan. Ihastuin hänen vaatimattomuuteensa ja syvällisyyteensä jo kirjeissä. Tapasimme ja tunteemme olivat molemmin puolin sitten niin vahvat, ettemme pysyneet irti toisistamme ja päädyimme sänkyyn eka treffeillä. Tästä alkoi hieno seurustelumme.

Toivottavasti löydät itsellesi kunnon kumppanin. Ehkä sinun kannattaa karsia sellaiset treffikumppanit jotka kehuvat sinut maasta taivaisiin heti alkumetreillä.

• Nimetön

naiset ovat ainakin yhtä pahoja,kokemusta on.ja en ole markkinoitten huonoimpia miehiä.

• tänne on tultu

Eikä höpöttelee turhuuksia.

• = marttyyri ?

Niinpä, ongelman syy taitaa olla sinussa itsessäsi. Olet joko helppo tapaus, tai sitten haet täysin vääränlaisia miehiä.

Itse en harrastaisi seksiä vielä edes kolmansilla treffeillä. Siihen vaaditaan vähän pidempiaikainen tuttavuus...

• M39_vauhti päällä

Joka ikisessä suhteessa, jotka minulla ovat kestäneet 3 kk kauemmin, seksiä on harrastettu jo toisella tapaamiskerralla. Pisin kesti yli 10 v. Ja kyllä aloite on aina tullut naisen taholta, mikä on positiivista.

Tasan kerran olen tapaillut naista, joka ei sitten antanutkaan. Olis se pitänyt tajuta jo toisella kerralla.

• m30+
        M39_vauhti päällä kirjoitti:

Joka ikisessä suhteessa, jotka minulla ovat kestäneet 3 kk kauemmin, seksiä on harrastettu jo toisella tapaamiskerralla. Pisin kesti yli 10 v. Ja kyllä aloite on aina tullut naisen taholta, mikä on positiivista.

Tasan kerran olen tapaillut naista, joka ei sitten antanutkaan. Olis se pitänyt tajuta jo toisella kerralla.

No, onnea vain valitsemallanne tiellä...

En ole valmis seksiin noin pian. Ensimmäinen syy on se, että en edes tunne toista kunnolla. Toiseksi, en ole hakemassa seksiseuraa. Kolmanneksi, en halua lyhyen suhteen seurauksena tahtomattani elatusvelvolliseksi. Nimittäin se riski on aina olemassa...

• viellä poikanen
        m30+ kirjoitti:

No, onnea vain valitsemallanne tiellä...

En ole valmis seksiin noin pian. Ensimmäinen syy on se, että en edes tunne toista kunnolla. Toiseksi, en ole hakemassa seksiseuraa. Kolmanneksi, en halua lyhyen suhteen seurauksena tahtomattani elatusvelvolliseksi. Nimittäin se riski on aina olemassa...

kasva vähän niin silmät aukeaa.

• oli järkevä
        viellä poikanen kirjoitti:

kasva vähän niin silmät aukeaa.

kommentti. Kiitos siitä...

• aivan selvästi

Tapailet tasoosi nähden liian meneviä miehiä. Heillä on kyllä vientiä muutenkin, joten heitä ei kiinnosta roikkua sinun kanssa. Jos kyse ei ole tästä, seksi oli todella surkeaa.

Jos nainen kiinnostaa niin siinä kiinnostaa muukin kuin pillu. Jos taas ei kiinnosta, no lopputulos on tuo mistä valitat.

• vällyville

kuulla:Sulta saa huonoa seksiä.
      jos ei synkannut petissä sen vertaa ,että mies ois käyny toisenkin kerran,niin se on ihan pätevä syy haihtua.

Miehet ei vaan ole sitä halunneet päin naamaa sanoa.

• Kokenut panomies

että sinulla on löysä vittu tai muu sellainen asia joka selviää vasta seksissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1829
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1608
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1414
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1368
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1161
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1058
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      961
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      919
    Aihe