Kilpailu tännekin!

Teotwawki

Keksi paras slogan yhdellä virkkeellä. Virkkeessä pitää mainita sekä jumala, että joulupukki. Voittaja pääsee sloganillaan Ateisti-verkkolehden etusivulle kuukaudeksi nimellä mainiten.

22

981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta-ajattelija

"Usko joulupukkiin motivoi olemaan kiltti. Usko jumalaan motivoi tappamaan kerettiläiset. Positiivisemman satuhahmon tittelin voittaa... JOULUPUKKI!"

• sivusta-ajattelija

Ja tuohan ei ole yksi virke...

• bubastis.tmi

"Älä ainakaan sitä virhettä tee, että ensin pelottelet lapsiasi joulupukilla ja myöhemmin jumalalla, mielikuvitusolennot eivät rankaise ketään."

• Joulupukista ja jumalasta pääsee eroon, käyttämällä aivojaan....;-D

• konna

niin välittää, mutta tässä ehdotus sloganiksi:

"Joulupukki toi Jumalan kotiisi"

• Ylermi.Nakki

Jos sinulla on lapsia, muista, että sen alkuperäisenkin Jeesus-lapsen luokse jätti Joulupukki tulematta...

• Ylermi.Nakki

Siinä pitikin olla sana "jumala" eikä Jeesus.. no en jaksa uutta keksiä :D

• -DW-

Jumala: Joulupukki niille joita ei voi enää manipuloida pelkillä lahjoilla ja risuilla.

• Jumalan ja joulupukin ero on heihin uskovien ikä...

• konna

aika hyvä:

Vähän kuin "miehen ja pojan ero on siinä, kuinka paljon heidän lelunsa maksavat!":D

• Billy_Ray_Curys

Tajunnan virralla 10 ekaa mieleen tulevaa (ei mukaan hävyttömyyksiä joita ensin tulee 100 mieleen):

Joulupukin antamat lahjat ovat konkreettisia, Jahven antamat armolahjat tyyliin "nyt osaat puhua sian saksaa".

Joulupukki tekee ihmiset iloisiksi antamalla tarvittavia asioita, Jahve se vaan sylkee päälle ja käskee anelemaan armoa edessään

Joulupukin kehitys vuohentaljaisesta hirviöstä iloiseksi pulskaksi isähahmoksi on verrattavissa Jahven kehitykseen esinahkoja pelkäävästä ihmis- ja eläinrääkkääjästä rakkaudesta saarnaavaksi viinin maistelijaksi

Joulupukki on oikeasti Jahve partoineen ja "olet hyvä, sinä paha" -tuomarointeineen, taivas löytyy korvatunturin huipulta

Samoin kuin joulupukki paljastui aikoinaan isäksi, Jahve paljastui aikoineen palaksi omia ajatuksiani.

Joulupukki on Jumalaa suurempi, varasti tämän syntymäpäivän omaksi syntiseksi kulutusjuhlakseen ja kaikkee

Jumalaan otetaan yhteyttä telepatialla, siksi varmaan vastaukset eivät ole yhtä varmoja kuin postiin luottavalla joulupukilla

Joulupukki sekä Jahve vihaavat köyhiä: antavat vain niille jotka omistavat

Joulupukki johtaa Jahvea cooleudessa 1-0, Jahvea kun ei ole yrityksistään huolimatta kelpuutettu euroviisuihin vierailemaan

Joulupukki antoi homoseksuaalille erilaisuudesta huolimatta lahjan; Jahve käski käskyläisiään haukkumaan homoa ja estämään elämän nautittavuus.

Sano jos joku käy niin annan oikean nimeni henkilökohtaisena viestinä komeilemaan sivustolle.

• minulla on jo omassa gmailissani 21 henkilön omat osoitteet ja useat nimineen. Kaikki täällä vaikuttavia ateisteja. Me olemme aloittamassa Atiesti-nimistä verkkolehteä. Jos haluat joukkoon mukaan laita tietosi minulle teozone@suomi24.fi .

• e.k.v

Lainaus: "Jumalaan otetaan yhteyttä telepatialla, siksi varmaan vastaukset eivät ole yhtä varmoja kuin postiin luottavalla joulupukilla"

Toi oli POP

• Lapsen ja uskovaisen humala, joulupukki ja jumala.

• ainakin hetkeksi kärkeen:-)

• vihtuilija

Ei ole jumalasta joulupukiksi!

• e.k.v

Ei nyt oikein kuki tuo aivolohko mutta mutta; "Joulupukilla rahastetaan vain kerran vuodessa, Jumalalla joka päivä. Thats what i call a great business"

• NineStar

40% lapsista uskoo Jeesukseen mutta 100% lapsista uskoo joulupukkiin.

• joten kyllä kukkii:-)

• Tähdenlento

On ateistilla pieni pulma,
      kenties melko julma,
      ei usko hän joulupukkiin,
      kenties kuitenkin kukkiin,
      ei pidä hän jumalaa peitsenään,
      vaan elää omassa yltäkylläisyydessään.

• Mutta eipä sitten muuta..

• big_banggggg

Joulupukki jakaa lahjojaan kilteille, jumala uskoville.

Joulupukki jakaa lahjojaan kilteille, jumala herkkäuskoisille.

Tai jotain...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      106
      3014
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1874
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1855
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      394
      1723
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1631
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1287
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1049
    Aihe