Miksi joka sarjaan pitää tukkia lesboja tai homoja? Minun kiinnostumiseni sarjaan loppui nyt! Ellei niitä lesboja poisteta sarjasta niin oli tämä oli tässä. Nyt on sitten koko Mäkimaan perhe pilalla kun sukuun tuli lesbo. Jotain rajaa käsikirjoittajilla. Sarja on mennyt todellista alamäkeä jo jonkin aikaa, mutta että vielä lesboja. Ajattelin ennen kahta viimeistä jaksoa, että sarjasta voisi tulla vielä jotain... Laura takas heteroksi tai vainaaksi ja se toinen akka voi suksia kuuseen!!!!!!
Lesbot
Pihalle
3
407
Vastaukset
- lisää tälläistä
Ihanaa nähdä suomalaisessa sarjassa kahden naisen välistä rakkautta! Nyt vasta sarjaa kannattaa katsoakin. Kiitos!
- sitä lesbo
kanavalle, ja anna ihmisten katsoa normaalia sarjaa.
- meistä kaikista
tulee lesboja, jos Kotikadussa näytetään miten naiset tykkää toisistaan. Minäkin olen ihan miehekäs mies, mutta tosissani nyt luulen jo kohta muuttuvani lesboksi, jos en jo olekin sitä, katsoin nimittäin koko ohjelman. Kertokaa minne minun pitäisi mennä hoitoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709