missä sais demon helposti väsättyä ku kotona tekemis taidot on aika hukassa? Lauluääntä löytyy, mutta tausta musan tekemine ei oikee luonnistu. Omia sanotuksia kyllä löytyy...Sellasta hip-hop / R&B / Soul tyylistä musiikkia.
apua demon kanssa
nimimerkki
3
360
Vastaukset
- ei kannata
haluat siis tehdä demon, koska osaat laulaa, mutta sinulla ei ole yhtäkäään valmista kappaletta?
Mietipäs hetki oletko käsittänyt demon ihan oikein.
Ja sitten kun päädyt johonkin vastaukseen, niin mieti hetki että olisikohan siitä mitään apua että menisit joko johonkin bändiin tai perustaisit sellaisen itse? - Demontekijä
Moikka.
Vai ajattelit demoa tehdä...
No, otapa yhteyttä, niin jutellaan asioista, jos vielä demoa haluat duunailla. olen muusikko/säveltäjä/laulunopettaja Helsingistä. Olen avustanut aikaisemminkin demojen tekemisessä.
pistä toki mailia dessuto@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712