Jeesuksen syntymästä..rakentaako se ketään??vai onko halu niin kova pitää "väitelyä yllä...tarkoitan siis ekivaarin ja mohikaanin "keskustelua...Mennään eteenpäin..Aika on paha..ja Jeesus voi tulla koska tahanssa..käytäkäämme aika hyvin..Siunaavin terveisin:Aki.
MIKSI PITÄÄ KIISTELLÄ..??
6
222
Vastaukset
Sitä minäkin olen ihmetellyt, että onko aiheet loppuneet, kun aina vain sama vänköö päällä tällä palstalla. Että miten he jaksaa ja viittii kiistellä?
Se ei kyllä ketään rakenna, päin vastoin antaa vain nekatiivisen kuvan meistä uskovaisita. Kyllä varmaan olisi tärkeenpääkin tekemistä, kuten julistaa ilosanomaa Jeesuksesta.
Siunausta sinulle aksu!Kuntoon !! Ja se vasta on alku meidän pelastuxesta. Kun Puhdas neitsyestä syntyi,,,, ja ei Hän olisi voinut meidän puolesta kuolla ja sovitta meidät,, jos hän olis ollut syntinen. Kuka olis sovittanut sun synnit silloin ?
Maxu on maxettu Jeesuxen Veren kautta joka Puhdas ON. Ekivaarin ja monen muu on likainen kunnes ottaa vastaan tämän ilmoituxen ja matkalla helvettiin. Ei kiistellään tästä tosiasiasta joka Kirjoitettu ON !! : ) Haaalleeluuujaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kielto hyvä Rakas Axu !!! Ei kiistellään totuus eihän mennään eteenpäin perusasioita johon päälle rakennetaan perusta !! Tähän sanoman päälle rakennetaan Kallion Jeesus Kristus ja Seurakunnnan !! Amen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jumala on kuollut meidän puolesta ja noussut kuolleista ei kukaan muu olisi voinut sen tehdä ! eikä Jumala kunniansa jakaa !! Amen !!!- että kiistelylty
on paljon Jeesuksesta. Mutta asialla on myö toinen puoli, eli se, että onko samantekevää keneksi me Jeesuksen Kristuksen tunnustamme?
Jos sanomme ja myös tunnustamme Jeesuksen vain tavalliseksi luoduksi niinkuin mekin ollaan, eli syntiseksi ihmiseksi, niin syntinen ihminenkö voisi sovittaa kaikki ihmiskunnan synnit Pyhän Jumalan edessä?
Jo vanhan liiton eläinuhrit piti olla virheettömiä, ei edes niisä hyväksytty mitään virheitä, niin miksi sitten pitäisi hyväksyä sellainen Jeesus, joka ei olisi puhdas ja tahraton?
Totta on, että kiistely ei ketään vie lähemmäksi pelastusta, mutta ei myöskään sellainen Jeesus ketään voi pelastaa, jonka alennamme tavalliseksi luoduksi ihmiseksi.
Viime kädessä tietenkin jokainen itse sydämessään päättää uskoako Jeesus Jumalaksi, joka tuli ihmisten keskuuteen ja joka usko myös vie perille taivaaseen.
Tai uskoa sitten Jeesus tavalliseksi ihmiseksi, eli Joosefin ja Marian pojaksi, joka usko taas vie ikuiseen kadotukseen! Näin se vaan on.- hirvas
ilmoittaa suoraan sydämeen, kuka Jeesus on. Mikäli tehdään kuten sinä tässä kirjoitat:
>>> Viime kädessä tietenkin JOKAINEN ITSE sydämessään PÄÄTTÄÄ uskoako Jeesus Jumalaksi, joka tuli ihmisten keskuuteen ja joka usko myös vie perille taivaaseen.
Tai uskoa sitten Jeesus tavalliseksi ihmiseksi, eli Joosefin ja Marian pojaksi, joka usko taas vie ikuiseen kadotukseen! Näin se vaan on. Amen !!! Kiitos Herra Mohikaanista joka on Kestävä ja pitkämielinen Rakas ekivaari kohtaan ja toivomme että Ekivaari saa vielä auki sydämen ottamaan Neitsyestä Syntynyttä vastaan Hirvaxen kanssa Pelasuaxeen !!
Toinen Jeesus ei pelastaa ketään niinkuin kirjoitat !! Hyvä kirjoitus !! Amen !!!!!!!!hirvas kirjoitti:
ilmoittaa suoraan sydämeen, kuka Jeesus on. Mikäli tehdään kuten sinä tässä kirjoitat:
>>> Viime kädessä tietenkin JOKAINEN ITSE sydämessään PÄÄTTÄÄ uskoako Jeesus Jumalaksi, joka tuli ihmisten keskuuteen ja joka usko myös vie perille taivaaseen.
Tai uskoa sitten Jeesus tavalliseksi ihmiseksi, eli Joosefin ja Marian pojaksi, joka usko taas vie ikuiseen kadotukseen! Näin se vaan on.1. Joh. 5:6
Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.
?? Pyhä Henki sen ilmoittakoon sulle mitä se merkitsee !! Koska Kirjoitettu ON !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826