Olen nelikymppinen nainen. Eilen illalla lähdin taas pitkästä aikaa käymään ravintolassa, ensin en meinannut mennä ollenkaan, mutta menin kuitenkin. Yksin siis.
Ensin menin baaritiskille tilaamaan. Harvinainen ilta, että paikalla oli paljon miehiä. Molemmin puolin vilkaistiin useamman kerran, toisella puolella porukka ja toisella puolella yksin seisova mies, joten aloitin juttelemaan tälle yksin tulleelle. Jotenkin en jaksanut yhtään kiinnostua sen jutuista, häiritsi hirveästi, kun se mongersi, ja mietin että onko sillä puhevika vai onko se niin humalassa. Lisäksi en välillä kuullut, mitä se sanoi ja välillä se ei kuullut. 5 minuutin jälkeen sanoin, että kierrän vähän ja katson näkyykö tuttuja.
Näin yhden puolitutun miehen ja menin hänen luo juttelemaan vähäksi aikaa.
Sitten menin seisoskelemaan itsekseni. Vähän väliä joku kävi kysymässä tanssimaan, mutten halunnut tanssia, kun musiikki oli diskoa ja olen enemmän niitä "foksi-naisia". Yksi jäi juttelemaan, ja 10 minuutin jälkeen jatkoi matkaa kun en lämmennyt hänen mainospuheilleen seksin alueelta.
jne.
Tunnin jaksoin. Sitten alkoi niin ahdistamaan että lähdin kotiin.
Olenko minä outo, kun en osaa kiinnostua näistä miehistä ravintolassa - siellä oli 3/4 miehiä?
Mieluummin menen umpimähkään nettitreffeille, istun rauhassa päiväsaikaan kahvilla, missä kuulee, mitä toinen puhuu, näkee ilmeet ja eleet selvästi, ja mikä parasta - mies on toivon mukaan vesiselvä.
Kai teistä joku muukin ajattelee näin?
nettitreffit vai baari-ilta?
24
2369
Vastaukset
Vaikka olen mies, mutta jos haluat normaalit päiväkahvit ilman seksin tyrkytystä laita viesti vaikken tiedä missä päin "maailmaa" oletkaan, niin keskustellaan vaikka new_1208886030102
- niin kirjoitan
Otin nääs eilen ilmoituksen pois. Mutta kirjoitan ensi viikonloppuna.
- Outo?
niin kirjoitan kirjoitti:
Otin nääs eilen ilmoituksen pois. Mutta kirjoitan ensi viikonloppuna.
Selitäs HIEMAN tarkemmin, nimim. niin kirjoitan ... en ymmärätnyt!
Laitan viestisi poistoon, ellet selvennä..
tv. Outo?
- tanssimassa
sitä discoa, vaikka olenkin jo 43. Pidän siitä että saan irrotella, miksi mennä disco-paikkaan jos ei aio tanssia? on kysymys joka jäi päähäni tekstissäsi
Mutta siis, ei yökerho-miehet kiinnosta, en osaa suhtautua heihin kumppanin hakumielessä. Monesti he ovat humalassa tai hakevat vain reikää johon voivat tyhjentää itsensä.- rautalankaa
mutta nyt oli sellainen bändi joka soitti diskokappaleita, tai siltä se minun korvissa kuulosti.
- baarien/tanssien vika
Kyllä mäkin musiikkia käyn kuuntelemassa ja tanssimassa, mutta en ns. iskemässä ko. paikoissa.
Musankuuntelu ja tanssi on ihan eri asioita, kuin miehenmetsästys.
- hmm...
Ei mitään kiinnostavaa minulle siinä viitekehyksessä.
- Eräs Nainen
Joskus käyn baari-yökerho-ravintola yms. paikoissa ystävien, entisten urheilukavereiden, työkavereiden tai jonkun muu porukan kanssa. Harvoin siellä tutustuu uusiin ihmisiin kun on iso sekaporukka, jossa pidetään hauskaa.
Jonkun ystävättären kanssa saatan lähteä ulos, kahville, terassille, yökerhoon, baariin tms seuraksi. En juo enkä polta, joten ryyppyseuraksi minusta ei ole. Lyhyitä visiittejä jaksan. Tanssiminen ei myöskään ole mun juttuni.
Hyvää musiikkia tykkään kuunnella (miksi vain homot ymmärtävät tasokasta Dixielandia?), hevi on suosikkimusiikkiani, mutta en ole gootti.
Kyllähän sitä on kiva joskus käydä viihteella noin laajemmin sanottuna, mutta tuo seuranhaku ei ole mielessä.
Netissä kai toivoisi törmäävän raittiisiin ja urheilullisiin miehiin, mutta ei se aina niinkään mene. - baari-yökerho kokemus
Eräs Nainen kirjoitti:
Joskus käyn baari-yökerho-ravintola yms. paikoissa ystävien, entisten urheilukavereiden, työkavereiden tai jonkun muu porukan kanssa. Harvoin siellä tutustuu uusiin ihmisiin kun on iso sekaporukka, jossa pidetään hauskaa.
Jonkun ystävättären kanssa saatan lähteä ulos, kahville, terassille, yökerhoon, baariin tms seuraksi. En juo enkä polta, joten ryyppyseuraksi minusta ei ole. Lyhyitä visiittejä jaksan. Tanssiminen ei myöskään ole mun juttuni.
Hyvää musiikkia tykkään kuunnella (miksi vain homot ymmärtävät tasokasta Dixielandia?), hevi on suosikkimusiikkiani, mutta en ole gootti.
Kyllähän sitä on kiva joskus käydä viihteella noin laajemmin sanottuna, mutta tuo seuranhaku ei ole mielessä.
Netissä kai toivoisi törmäävän raittiisiin ja urheilullisiin miehiin, mutta ei se aina niinkään mene.olin itse aikoinaan aika usein katsastamassa sitä baari/yökerho touhua ja täytyy sanoa ettei se antanut mulle yhtään mitään. ensinnäkin en mennyt sinne ryyppämään, vaan sen takia että jos sattuis löytymään joku mukava mies joka olisi ollut tositarkoituksella liikkeellä. täytyy sanoa että koko touhu oli pettymys. joko miehet olivat liian kännissä ja/tai luulivat parin minuutin jutustelun/tanssimisen jälkeen että jatkoa seuraisi valomerkin jälkeen tai sitten rupesivat heti klääppimään ilman "avauslauseita";) sitä huolimatta mua ällötti sitä touhua. eihän kukaan normaali ihminen rupee lähentelemään kourimalla tai nuolemaan korvaa ym yhtä älytöntä.
hyi hemmetti sanon minä. siinä oli arvostus toista kohtaan kaukana. suurin osa hakee näköjään vaan reikää yöksi kuten edellinen kirjoittaja asian ilmaisi;)
- kolmenäiti
mua varten ei ole kumpikaan - en siedä humalaisia miehiä, jotka kuvittelevat ties mitä. Myöskään nettitreffit ei ole mua varten. Olen liian ujo tapailemaan vieraita. Mutta ehdottomasti pitää olla selvinpäin ja mieluusti paikassa jossa kuulee ja näkee : )
- hmm...
"Olen liian ujo tapailemaan vieraita."
Minusta sen ei tarvitsisi olla yhtään erilaista kuin tuttujen tapaaminenkaan. Kai sitä on säikkynä kun koko päivän sitä jännitystä kerää, valmistautumalla siihen Suuren Kohtaamiseen.
Mitä epämuodollisempaa olisi sen parempi.
"Mutta ehdottomasti pitää olla selvinpäin ja mieluusti paikassa jossa kuulee ja näkee"
Aivan samaa mieltä. Rauhassa ja hyväntahtoisesti.
Yleensä kieltäydyn kapakkatreffeistä, vaikka jossain räkälässä riittävän epämuodollista saattaisi ollakin (ei vaan viihdy semmosissa). - Nippe
Hei, olen 45 vuotias nainen haluisin uskollise,luotettavan ja kenties seksi seuraa kaveri vastaathan sähköpostitse = argnina@hotmail.com asun Turussa.
- baarien/tanssien vika
Joo, baareissa ja kaikenlaisissa tansseissa, musiikkitapahtumissa on se vika, että kaikki miehet on umpikännissä.
Ei tosiaan innosta.
Ei edes panomielessä - ja eihän niillä edes seiso humalassa, joten siis siinä mielessä niitä on turha kotiin rehata.
Mä tykkään kanssa tavata selvinpäin. Ja siksi teen nettitreffejä. - Jari k.
Menin minäkin ns baariin perjantaina. Tapojeni mukiaan olin vesiselvä, koska olen lähes raitis. Tapasin illan aikana kaksi erittäin viehättävää naista. Tarkistin sormustilanteen. Toinen oli hyvin tuttavallinen ja tavallaan läheinen. Keskustelimme pitkään eri asioista ja meillä ns. synkkasi. En missään vaiheessa ollut ns. vonkaamassa tms., vaan käyttäydyin normaalisti. Vaihdoimme yhdessä toiseen paikkaan. Valopilkun jälkeen kun kysyin jospa voisimme tavata vaikka myöhemmin, niin tämä ihanuus kertoi olevansa naimisissa.
Miksi ihmeessä se pitää salata koko illan? Miksi pitää pelata tuollaista peliä? Selityksenä "niinhän miehetkin tekevät" ei kelpaa! Eihän housuunkaan kuseksita siksi, että sitä jotkut tekevät!!!
No opetus oli - taas - se, että noista paikoista ei sitä löydy, jota kaipaan.- tekee hyvää
"Miksi ihmeessä se pitää salata koko illan? Miksi pitää pelata tuollaista peliä? "
Se nainen halusi nauttia siitä että on haluttava muidenkin silmissä kuin sen oman siipan, että vielä olisi vientiä. Et arvaa, miten se lämmittää mieltä.
Kun oikein masensi kävin aikoinaan sillankorvassa pyörimässä tunnin pari. Siinä ajassa sai sellaisen annoksen itsetunnon pönkitystä että sillä eli seuraavan kaksi viikkoa. No, minä olin vapaa, että jos jotain varteenotettavaa olisi osunut kohdalle, niin sille ei olisi ollut mitään estettä.
Narsistista - sanoisin. Omien tarpeiden tyydytystä. Se otti kaiken irti, viimeiseen minuuttiin. Nautti sinun seurasta ja huomiosta.
99% ikähaitariini osuvista suomalaisista sinkkunaisista käyttää nettiä. Baarissa käyntiä harrastaa kuitenkin vain ehkä 70%. Baarissa harvoin on yli 100 naista, netissä kymmeniä tuhansia. Baarissa näkee vain ulkonäön, netissä kaikkea muutakin tähdellistä. Netti maksaa kuukaudessa 22,50 euroa, baari-ilta helposti tuon saman per laaki. Netissä ei pauku maksa eikä korvat. Enää sentään tupakkaongelmaa ei ole baareissa, tai oikeastaan on, mutta se on tungettu koppiin.
Käyn treffeillä 90% netin kautta. 10% baarin kautta. (mikä tarkoittaa 1-2 vuodessa baarin kautta) Mutta lähes kaikki baarin kautta treffatut naiset on sitten selvinpäin ollessani todettu tupakoiviksi ja melko alkoholiin meneviksi, mitä selvinpäin en ole "huomannut" tai ei ole "jostain syystä" haitannut.
Itse olen netti-ihminen, en baari-ihminen. Joten vähän hölmö olisi yrittää baari-iltojen kautta.- Mies.......
Kuten täällä on 10000000 kertaan jo mainittu netti jutut on naisten juttuja mutta kukaan mies ei näistä paljoa kiinnostu enää...
Baarissa tapaat yhdessä illassa 10 mielenkiintoisempaa naista kuin tällä yhdessä vuodessa...
Ja olen siis itse kokeillut myös nettiä ja en tavannut ketään mielenkiintoista (pari osoittautui yllättäen yh:ksi, pari oli ylipainoista, pari oli niin unisex että olisi voinut olla poikia jnee) mutta olen täysin vakuuttunut että kaikki jotka tapasin saavat 100% varmasti paremmin seuraa netistä kuin baarista.
JEE...kesäterasseja ja kesätapahtumia jo odottaen... NETTI = EVVK- 100 %
Jos baarit on 100 % ja netti EVVK? Keskstelupalstalla, jonka aihe on nettitreffit?
Tekee yhtä, puhuu toista? - sama juttu täällä
Tavannu netistä pari äijää joilla oli kaljamaha, ja sitten kolme heppua jotka oli viikonloppuisejä. Yök, kiitos ei enää nettideittejä.
Baariin siis myös, etsimään rasitteista vapaita äijiä....
- Live-musiikki
Itse en nelikymppisenä käy tavallisissa ravintoloissa juuri lainkaan. En tosin harrastele mitää nettijuttujakaan.
Mutta ravintolat joissa on elävää musiikkia siis bändejä jne. ovat "pop". Siellä voi kuunnella musiikkia ja samalla katsella näkyykö mitään mielenkiintoisia naisihmisiä. Sopii ainakin minulle paremmin.- nainen nelkytä
Olen nelikymppinen lapseton nainen. Käyn klubeilla, ravintoloissa, baareissa, konserteissa jne. Aina ystävien kanssa, en koskaan yksin (anteeksi mutta vaikuttaa vähän "epätoivoiselta"), enkä koskaan ns. tanssiravintoloissa.
Nettiin verrattuna baareissa tapaamani miehet ovat usein itseäni nuorempia, vaikken tällaisia erityisesti haekaan. Se on tietysti selvä, kun livenä ikää ei niin helposti huomaa, netissä sen näkee heti ja osalla miehistä taitaa olla aika tiukat ikäkriteerit teorian tasolla. Baareissa tapaamissani nuorissa miehissä on ollut kyllä myös niitä, jotka ovat aika nopeasti ehdottaneet pidempää suhdetta - joten pelkkää seksiseuraa he eivät kaikki hae.
Netissä olen toisaalta törmännyt moniin täysin raittiisiin miehiin, mikä on sinänsä ihan kiva - joskin osalla on ollut selvästi raju alko-ongelma raittiutensa taustalla. Netissä olen törmännyt myös miehiin, joiden kanssa en livenä baarissa koskaan edes juttelisi (rehellisesti).
Ulkonäkö (livenä nähty) ja ihmisen "sisältö" ovat itselleni molemmat tärkeitä. Periaatteessa kai netissä siihen sisältöön pääsee käsiksi nopeammin, käytännössä olen huomannut että ei välttämättä. Väärinkäsityksiä jne. syntyy netissäkin. Itselleni netti on siis hieman ajantuhlausta, mutta olen nyt "maksimoinut " mahdollisuuteni.
Paras juttu olisi jos kohtaisi harrastusten kautta, luulen.
- Sanon..
Että baari.. Itse tosiaan valitsen baarin tätänykyä, kokeilin nettitreffejä aikani ja suurin osa näistä miehistä valehteli itsestään aika paljon viesteissä sekä ilmoituksessaan. Lapsia ei pitänyt olla ja kas kas, niitä tupsahtikin yht'äkkiä keskustellessamme...
Ja ulkonäkö/tyyli/eleet on yksi tärkeä tekijä, jotta kiinnostuisi toisesta. Minulle ei vaan riitä pelkät viestit, jossa voi kirjoittaa vaikka mitä paskaa itsestään, on niin helppoa näpytellä kauniita viestejä ja sitten kun tavataan niin henkilö on aivan muuta kuin se kauniisti kirjoittava henkilö virtuaaliavaruudessa.
Jollain natsaa netin kautta, minulla ei, enkä edes sitä kautta enään yritä.- mies237575
Itsellä taas nettideitti on kussut koko ajan jo vuoden verran
kun taas baarista olen aina löytänyt vastaavia naisia.Olen
huomannut että livenä oma persoonallisuus tulee paremmin esille kun jostain deitti profiilista.Naisilla on netissä liian paljon valinnan varaa ja heidän on helppo valita parhaat parhaista ja tavallisemmat miehet jäävät jalkoihin.
Tulkaa nyt ihmeessä naiset vaan sinne live-elämään eli baareihin ja diskoihin,
kyllä meitä kunnollisia miehiä on siellä vaikka kuin paljon jotka haluavat parisuhteen.Sen huomaatte avaustyylistä kun me kunnon miehet tullaan juttelemaan..siinä ei mitään pillua vongata vaan puhutaan järkevästi
ja aikuisella otteella.
Minäkin olen kakkos kierroksella eli eronnut 13,5v. suhteesta ja edelleen ravintoloista löytyy helpommin naisia
kun nettideitistä.Kaikki suhteet olen löytänyt aina baareista/diskoista/rock klubeilta/festareilta.Eli pakko siinä nyky nettideitti touhussa olla jotain vikaa :(
- paikalliset newsit
Opettele ne lavatanssit sujumaan, laittaudu ja mene sellaiseen tanssipaikkaan,jossa on kesäyöpelimanneja. Itse olen pikkasen Dingo-nostalgioiden perään, olen liepeillä "ottamassa" (juu, rehellisesti,sidukkapullo KERRANKIN silloin,juuri tollasissa,kädessä).
Ne on aika samat mitkä suomifilmeissäkin oli.
Sisätilathan on sadeiltoja varten.En tykkää Kari Tapion, Mikko Alatalon , Anna Eerikssonin enkä tangorojaliteettien musiikista,koska ne ovat todella rytmikkäitä.Mutta dingoillen roikun siis nurtsin puolessa,kun te foxaatte.Jos Movetron tulee kylään, sit mä juon maitohorsmanektaria jo,pellonreunasta,ja sekoilen paikallisen moottorivene-wakeboard-ajukin kanssa.Weikata en osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806