Monelta meikkiin ja kampaajalle?

mirkkulirkku

Mä olen tässä alkanut ihmetellä monelta pitäisi varata meikki ja hääkampaus!?! Kirkko on 15:00 varattu. Kaikki sanoo että aamusta mutta johan on kampaus ja meikki ihan pitkin poskia kun päivän viuhtoo menemään.

4

3951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiireettömyys on kivaa

Meillä alkaa juhlat iltapäivällä neljän jälkeen. Kampaamoon ja meikkiin suuntaan yhdeksäksi aamulla. Sanoivat, että kestää tukassa noin 1-1,5 tuntia ja meikkikin ottaa aikansa. Ja luulisi, että tekevät sen niin hyvin, että jälki pysyy koko päivän pienellä ehostuksella (puuterilla ja huulikiillolla). Pitänee laittaa koekampaus ja -meikki kunnon testiin.. ;)

Kaiken lisäksi en tykkää kiireestä, joten siksi olen suunnitellut löysän aikataulun.. :)

Kampaamosta ja meikistä uskoisin olevani valmis puoleen päivään mennessä, jonka jälkeen olisi kuvaus varattuna kello 13:00.

Ja sitten toivon mukaan ehtii vielä rauhassa soitella, että juhlapaikalla on kaikki valmiina ja nauttia vaikkapa rauhassa tovin. Ja mikäli yllätyksiä tulee, eikä kaikki mene ihan niinkuin olisi ollut suunniteltu, niin ehtii miettiä, että mitä tekisi..

Naimisiin mennään siis päivää ennen maistraatissa ja nuo juhlat on sitten seuraavana päivänä rennosti ja kaveripainoitteisesti. :)

• aikataulu....

Meillä on tälläinen aikataulu:

9.00 meikki
      10.00 kampaus
      13.00 kuvaus
      14.30 vihkiminen (maistraatti)
      15.00 juhlat

Kampaus ja meikki on samassa osoitteessa. Ennen kampaamoon menoa pitää käydä kukkakaupassa, koska minulle tulee myös hiuksiin kukkia.

Kampaamosta sitten kotiin vaatteiden vaihtoon.

Ennen kuvausta viedään kukat juhlapaikan pöytiin laitettavaksi ja viedään juomat jäähtymään, koska juhlapaikalla ei ole A-oikeuksia. Täytyy oikeastaan vielä selvittää voisiko ne viedä jo edellisenä päivänä.

Uskoisin, että ammattilaisen tekemä meikki ja kampaus pysyvät aamusta iltaan. Mutta tee niin kuin minä, eli vaikka meikki ja kampaus on samasta paikasta, niin meikin tekee oman alansa ammattilainen ja kampaaja tekee vain sen minkä parhaiten osaa, eli kampauksen.

• aikataulu kuin toisilla

Minulla oli suunnilleen sama aikataulu kuin edellisillä: kampaus kello 9 ja sen jälkeen meikkaus samassa paikassa, kello 13 kuvaus ja kello 16 siunaustilaisuus kirkossa. Kuvauksen ja kirkkoon menon välille jäi reippaasti aikaa, ja periaatteessa kirkkoon olisi ehtinyt hyvin jo kello 15:ksi. Tai meikkauksen ja kampauksen olisi voinut jättää vaikka kello 9.30:ksi, koska olen aamu-uninen.

Kampaus ja meikki säilyivät hyvinä iltaan asti. Pinnejä oli päässä paljon ja samoin lakkaa, joten hyvin pystyi viuhtomaan paikasta toiseen.

• Mirkkulirkku

Meillä ei ole kuvausta ennen kirkkoa eli luulisi kerkeevän hyvin 10-11 aikaan kampaajalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60