Lähetys miehet ovat TN. ja V-MK. ja jälkimmäinen puhui illalla pitkän saarnan, teksti oli Matt. 10:25-42. minusta saarna oli oikea ja paljon ohjeita kuulijoille .
Jämsän isot seurat
11
1444
Vastaukset
- teuta
Toi TN. pitiolla TK. anteeksi
ja toi V-M.K. on Lahdesta, Juhannuksena määrättyjä uusia lähetys miehiä, hän puhuu kuin AH. sydämmellisesti, oikein.- teuta
Vahvasti, voimakkaasti Teksti meni sivusuun ?
voisiko joku auttaa . - pera
teuta kirjoitti:
Vahvasti, voimakkaasti Teksti meni sivusuun ?
voisiko joku auttaa .Hepr,kirjeen 13 luku
- teuta
pera kirjoitti:
Hepr,kirjeen 13 luku
No sillälailla sieltäse tuli kun apteekin hyllystä . KIITOS!
teuta kirjoitti:
No sillälailla sieltäse tuli kun apteekin hyllystä . KIITOS!
Kohteliaimmin pyydän, että sinäkin lopettaisit tällä palstalla ihmisistä puhumisen tunnistettavasti (esim. "puhui tk."). Sadat ellei tuhannet ihmiset tunnistavat kenestä puhut. Et sinäkään pidä että sinusta puhuttaisiin täällä siten että peitellysti kerrotaan kenestä on kyse.
- nomens
Eslest kirjoitti:
Kohteliaimmin pyydän, että sinäkin lopettaisit tällä palstalla ihmisistä puhumisen tunnistettavasti (esim. "puhui tk."). Sadat ellei tuhannet ihmiset tunnistavat kenestä puhut. Et sinäkään pidä että sinusta puhuttaisiin täällä siten että peitellysti kerrotaan kenestä on kyse.
Jos tuntee sadat ellei tuhannet,
niin on kyllä aika paljo enemmän
heitä joille tk't ja kt't ei sano
höykäsen pöläystä.
Ja mitä väliä sillä on jos joku
tietää mitä joku ab tarkoittaa,
jos asian saa kuitenkin selville
lukemalla jotain vihreää julkaisua. - Huomautus ___
nomens kirjoitti:
Jos tuntee sadat ellei tuhannet,
niin on kyllä aika paljo enemmän
heitä joille tk't ja kt't ei sano
höykäsen pöläystä.
Ja mitä väliä sillä on jos joku
tietää mitä joku ab tarkoittaa,
jos asian saa kuitenkin selville
lukemalla jotain vihreää julkaisua.Oletko varma että se oli ab??? Ehkä sekoitat persoonat, minun mielestäni kyseessä on eb tai hb, molemmat kalliita työntekijöitä 1900-luvun ensimmäisellä puoliskolla Wilmington NC:n seurakunnassa Amerikan itärannikolla. Edellinen kuoli 1939 ja jälkimmäinen 1957.
- teuta
Eslest kirjoitti:
Jonkin asian , Kuinka sinä opastaisit sen minulle, joka olen aina tottunut tekemään tähdennyksen nimimereillä, voisiko hän opastaa ja neuvoa, jos halutaan kertoa Jumalan sanaa, niin kuinka se olisi väärin että tiedottaa kuka/missä milloin, sanoi siten ja siten .
- teutatess
teuta kirjoitti:
Jonkin asian , Kuinka sinä opastaisit sen minulle, joka olen aina tottunut tekemään tähdennyksen nimimereillä, voisiko hän opastaa ja neuvoa, jos halutaan kertoa Jumalan sanaa, niin kuinka se olisi väärin että tiedottaa kuka/missä milloin, sanoi siten ja siten .
Jos meidän Raamatunpaikoista pitää käyttää tarkkaa koodia Esim. Ps. 95:3. tiedämme mistä puhutaan, kenen kirjoitus, noin suurinpiirtein milloin kirjoitettu. Miten meidän pitäisi sotkea saarnaajat keskenään tai. Onko tarvis Niin tehdä Jeesuksen Kristuksen tähden, ei varmastikaan.
Eikä sitä vaadi kukaan muukaan, vaan turha kunnia. - teutatess
Eslest kirjoitti:
Mitä se vaikuttaa että koskemalla tuolla TAVALLA asioihin , voi saada pois monia viestejä jotka olisi muutoin varmasti ollut täällä, ja mistä sen etukäteen tietää kuina kauniita .
- teuta
pera kirjoitti:
Hepr,kirjeen 13 luku
Hebr. 13:koko luku: "Jumalan tahdon mukainen elämä." 1. Pysyköön veljesrakkautenne elävänä .
2. Älkää unohtako osoittaa vieraanvaraisuutta, sillä jotkut ovat yösijan antaessaan tulleet majoittaneensa enkeleitä .
tästä kohdasta paljon oikeita ohjeita, en muista kuulleeni ennen kaikkia .
Voi olla, että muistan vanhempia .
sp sanoi kyllä nätisti täällä olemme saaneet tuntea vieraanvaraisuutta,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1052983- 101864
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3901706Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039