Olisiko kellään ohjetta broileri kastikeelle johon tulee mandariiniä.
Mandariini broileri kastike
5
3518
Vastaukset
- tätä käyttänyt
http://leipomuksia.blogspot.com/2008/05/mandariinibroileri.html
Itse olen laittanut tällä, paitsi jätän sen sipulin pois, koska en ymmärrä, miten samassa satsissa voi olla sekä sipulia että mahdariinia.
Käytän kevyesti valkosipulirouhetta suolan ja pippurin sekä paprikan lisäksi. Ja kanaliemikuution olen korvannut fondilla.- ja siivilöity liemi
suurutettiin maizenalla ja takistettiin maku. http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/49698/Mandariinikana 3-4:lle
- kkkkkkkkkkkkk
säilykemandariinit on kamalia, mutta tähän soosiin ne on ne ainoat oikeat.
Paista proiskut, lisää kermaa (tai kevytsellasta) aura-juustoa, ja mandariinilojkoja. Lisäksi tietysti mausteita, suolaa, mustapippuria, curryä, chiliä ... maun mukaan myös valkosipulia ja tilkka hunajaakaan ei ole pahitteeksi.
Ei ole mun suosikki, mutta vieraat on tykänneet ja tenavat kanssa.
Parempi tulee jos mandariinkin korvaa tuoreella persikalla. - ...........
Tällainen improvisoitu kastike, joka kuitenkin onnistui erityisen hyvin (naisystävä kehui ettei yhtä hyvää saa ravintoloistakaan). Hedelmät voi korvata myös mandariineilla (tai muillakin hedelmillä). 4 annosta, ainekset isolle paistinpannulle tässä järjestyksessä: -450g broilerin filesuikaleita -valkosipulia 8-10 kynttä (ei tavallista sipulia) -runsaasti raastettua inkivääriä -ananasrenkaita, banaani ja persikka n. 1cm paloiksi leikattuna -pekaanipähkinöitä -500ml kookosmaitoa -runsaasti chiliä -runsaasti curria -ripaus juustokuminaa -sopiva luraus soijakastiketta (ei suolaa) Haudutetaan vielä n. 30min ja tarjoillaan riisin kanssa.
- ...........
Aluksi tosiaan nokare voita paistamiseen, unohtui mainita. Ja hedelmäpalojen koko ennemminkin 2-3cm. Mandariineja käytettäessä ehkä puoliksi leikatut siivut ovat sopivia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774