Missä jatko-opiskelijat (ja tutkijat yleisemmin) viettävät vapaa-aikaansa? Kaikki kotonaan tekemässä tutkimusta illat ja viikonloput? Olen jatko-opiskelija ja kaipaisin samanhenkistä seuraa, mutten ole löytänyt mitään jatko-opiskelijoita yhdistävää kerhoa tms. Onko tällaisia? Asun Helsingissä.
Sosiaalista
1
446
Vastaukset
- ...
mittausten valmistumista odottamassa:) No joo, poikkeustapaus. Noh, monilla on melkoisen stabiloitunut elämä jo tässä iässä. Itse koen, että sos.elämäni on lähes normaalia. Tapaan kavereita, käyn ulkona, välillä olen kotona. Kukaan kavereista ei ole jatko-opiskelija mutta yhtä raskaita ja pitkiä päiviä heilläkin tuntuu olevan. Kai me ollaan aika pahassa vaiheessa elämäämme kun pitää yrittää "todistaa" pätevyyttään. Toivon, että viiden vuoden päästä jo helpottaisi ja työtaakkaa voisi vähentää.
Itsellä on ainakin se hyvä puoli, että duunikaverit ovat mukavia ja saa kivasti jaettua/puhuttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745