Lupasivat et plustv:llä näkyy pääsiäisen myös ne kanavat joita ei omaan pakettiin sillä hetkellä kuulu. Ei kyllä meillä ainakaan näy disney channel eikä kinotv...Ne samat 11 näkyy mikkä aina ennenkin.
Plustv:n pääsiäisylläri
6
583
Vastaukset
- peeveli 7
itelläni ei näkynyt eurosport,kino,mtv,facta ja discovery koko perjantai päivänä.Paskaa palvelua plustv:llä.Ja aina katoilevat sunnuntaisin ja pähinä.Tehkää kaikki valitus kuluttaja asiamiehelle niin rupee jotain tapahtumaan.Ite en maksa kanavista joka näkyy vain arkipäivinä ja lauantaina.
- plussaa
paljon kanavia
- mulla näkyi
ja on koko ajan näkynyt kaikki tilaamani kanavat, myös pääsiäisen aikaan...mitäpäs muuta tekemistä sitä olisi pääsiäisenä ollutkaan kuin tuijottaa telkkaria. :D
- eli tosi
metsässä
- böö-ö
Ihan keskellä kaupunkia.
- maksukanavia
Ilman korttia.... max. juniorit. discovery. kinotv ym. mikä maksaa että et näe.................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725