Haluaisin vaihtaa nykyisen kitukasvuisen (huono maa?) tuoksuvadelmapensasaidanteen isotuomipihlajaaidanteeksi, mutta kysymys kuuluu miten on järkevin toimia? Ajattelin, että kaivinkoneella kaivaa vanhat tuoksuvadelmat pois ja samalla kaivaa yhtenäisen pitkän istutuskuopan jonka täyttää uudella hyvällä mullalla ja istuttaa isotuomipihlajan aitataimet tilalle, mutta nyt mua askarruttaa täytyisikö jotenkin välissä myrkyttää juuristoalue ettei sitten tuo tuoksuvadelma innostu uudesta mullasta ja käy kasvamaan uudestaan jos jotain juurenpätkiä sinne jää?
Aitataimien vaihto, miten toimia..?
Kerralla hyvä
1
513
Vastaukset
- Elisama
Älä missään tapauksessa laita maahan tuossa mitään myrkkyjä.
Ei ole olemassa sellaista myrkkyä joka sopisi siihen.
Jos haluaa myrkyttää ne juuret niin se on tehtävä silloin kun kasvi on kasvussa.
Glyfosaattivalmisteet ovat sopivia, mutta ne tehoavat vain lehtien kautta.
Laita Marjatuomipihlaja niin saat paremman kukinnan ja enemmän suuria marjoja ja sitä myöten enemmän lintuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699