Olen suunnitellut, että painaisin koko kesän armottomasti töitä ja säästäisin ja sitten syksyllä espanjaan asumaan ja katsoa samalla jos jotain duunia löytyis, mutta jos ei löydy niin ainakin sen 2-3 kk asuis siellä sitten kesätyön rahoilla. Olen katsonut asuntoja espanjasta ja hienon kaksion saa 600e kuussa ja jos siihen sais mukaan vielä jonkun matkaajan niin sehän ei olis paljon mitään per henkilö!!!
Jos joku kiinnostui ideastani niin ota yhtettä ja aletaan yhdessä suunnittelemaan matkaa tarkemmin!
Eikä se ole pakko juuri espanjaan lähteä, mutta kuitenkin pois suomesta!
espanjaan syksyllä
7
530
Vastaukset
- =))
moi, itekkin oon kovasti miettiny että syksymmällä tekis mieli karata jonnekki etelään. Ja miks ei pidemmäkskin aikaa =)Ite oon 21v. tyttö itä-suomesta. Työttömänä olen tällä hetkellä, joten sekin ois ihan kiva jos vaikka sit sieltä espanjasta sattuis töitä löytymään :)
- vain sitten
Meillä on nyt sitten täysin samanlaiset ajatukset ilmassa. Laita mulle joku yhteystietosi niin aletaan oikein kunnolla suunnittelemaan matkaa jonnekin pois kauas täältä =)
- ...
vain sitten kirjoitti:
Meillä on nyt sitten täysin samanlaiset ajatukset ilmassa. Laita mulle joku yhteystietosi niin aletaan oikein kunnolla suunnittelemaan matkaa jonnekin pois kauas täältä =)
Mulle tulikin jo seinä vastaan tässä vaiheessa sen matkan suhteen. Aikasintaan pääsen lähtemään mihinkään vasta ens vuoden puolella...ja tod.näk. vasta maalis/huhtikuussa =/ Toivotaan että löydät itsellesi matkaseuraa syksyksi :)
- s.p.
Moi Olen mitä todennäköisimmin muuttamassa Espanjaan elo- ja marraskuuksi. Tasan kaksi kuukautta. Töihin Fuengirolaan. Olisin tosi iloinen, jos saisin yhtystietoja muilta suomalaisilta.... Muuten ehkä kuolen siihen kaikkeen temperamenttiin.
- s.p.
Todellakin siis etsin vaan KAVERIA. Jollekin jolle JUTELLA! Ja tossa viestissä oli siis vielä väärät infot: loka -marraskuuksi uuden tiedon mukaan menen.
s.p. kirjoitti:
Todellakin siis etsin vaan KAVERIA. Jollekin jolle JUTELLA! Ja tossa viestissä oli siis vielä väärät infot: loka -marraskuuksi uuden tiedon mukaan menen.
laita viestiä tulemaan mun mailiin tai sitten laita oma mailis niin kirjoitan takas... onko sulla jo asunto ja muut kaikki tiedossa siellä??
- osoitteesi?
Kerrohan lisää suunnitelmistasi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911