Onko oikeaa

Tanssipalstaa?

Onkohan olemassa oikeaa tanssiin keskittyvää ja aiheessa pysyvää tansijoiden kskinäistä keskustelupalstaa? Tämä on hyvin erikoinen henkilökohtaisuuksia ym käsiteelevä palsta. Tanssinet on myös muutamien henkilöiden keskinäistä keskustelua samoilla ja yhä samoilla aiheilla. Tosin siellä on erittäin paljon tanssiasiaa mutta keskustelut ovat samojen ja muutaman kymmenen henkilön keskeistä.

45

5925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta puhelet!

Oikeastaan tanssi.netissä on prosentuaalisesti aika vähän itse TANSSIIN keskittyviä kirjoituksia, verrattuna kaikkeen mistä siellä kirjoitetaan. Minua kyllästyttää tanssinetin vuodesta toiseen toistuvat samojen asioiden jauhamiset kuten hakeminen ja loukkaantuminen, pukeutuminen ja kaikenlaiset sosiaaliset ongelmat. Ennemminkin tuntuu että suurella osalla tanssinettiin kirjoittavista tanssiharrastus tuottaa ylipääsemättömiä sosiaalisia ongelmia kuin nautintoa tanssimisesta. keikesta tehdään numero. Toinen ryhmä (ei yhtä suuri) sinne kirjoittavista on ne jotka haluavat tuoda itseään esille ja luoda kirjoittelun avulla semaa tanssipiireissä. Yksikin tyyppi (ei Truehum) muistaa melkein joka kirjoituksessaan jollain tavalla tuoda esille miten "hyvä" ja "kehittynyt" tanssija hän on. Vuodesta toiseen! sama tyyppi ilmeisesti hakee muutakin seuraa palstan kautta koska on muistanut luetella ominaisuuksiaan aibna hyvistä tuloista, omaisuuden määristä, iästä ja ulkonäöstä lähtien... Tämänkaltaisia muitakin siellä on. Kolmas ryhmä on ikuiset haaveksijat, romantikot jotka kirjoittavat "tanssiraportteja" joissa kuvataan yksityiskohtia myöten kaikki illan tuntemukset aina kusella käymisiä myöten. naisilla tuon ymmärtää mutta kun niitä "miehiäkin"... Tanssinetin vaikutus on onneksi vain marginaalinen ja siellä kirjoittavan porukan ajatukset voi jättää omaan arvoonsa. Tosin siellä kirjoittaa muutamia hyviäkin kirjoittajia, asialinjalla ja TANSSIIN liittyen. Nämä eivät ole kovin suosittuja. Palstan arvo onkin muussa tanssiaiheisessa informaatiossa jota se välittää. Valitettavasti tällä hetkellä suomessa ei ole olemassa yhtään oikeasti tanssiin keskittyvää asiallista tanssikeskustelupalstaa. Tanssinet voisi olla jos sosiaaliset ulottuvuudet-osio lopetettaisiin. Sitä on kuitenkin ko. porukalta turha toivoa koska vain se tanssissa heitä kiinnostaa, ei itse tanssiminen. Iänikuisia ongelmia hakemisissa jaksetaan kyllä vatvoa vuodesta toiseen. Hohhoijaa...

• Justjoooo

Yksi ryhmä tanssinetin lukijoita on ne, jotka eivät ymmärrä että kirjoittamiseen turvaudutaan yleisemmin silloin, kun joku asia vaivaa tai harmittaa. Siis yleensäkin mediassa. Jos kirjoittaan että kaikki on hienosti ja hyvin, niin sehän vasta turhaksi lätinäksi tuomitaan. Jos yhtään osaan aavistella kuka tuo itseään esiin nostava tai pikemminkin sitä yrittävä on, niin luulen ettei tästä nostatuksesta ole henkilölle ollut paskan hyötyä. Pikemminkin päinvastoin. "Romantikkojen" tanssiraporteista voisin todeta, ettei minuakaan kiinnosta se, kuka pöytään istui kahvitauon aikana, ketä halattiin eteisessä ja minkänäköisen ihmisen kanssa vielä narikassa viimeiset rokit vedettiin. Jostain syystä vain on lukijoita, joita tällaiset asiat kiinnostavat suunnattomasti.

• olisi suotavaa

kirjoitella? Ilmeisesti ei ainakaan iänikuisia jankkauksia esim. hakemisista ja hakematta jättämisistä... Käsittääkseni hakeminen kyllä liittyy aika olennaisesti paritanssin harrastamiseen paitsi siinä tapauksessa, että harrastaa tanssia vain tietyn parin, puolison tms. kanssa.

• eii
        olisi suotavaa kirjoitti:

kirjoitella? Ilmeisesti ei ainakaan iänikuisia jankkauksia esim. hakemisista ja hakematta jättämisistä... Käsittääkseni hakeminen kyllä liittyy aika olennaisesti paritanssin harrastamiseen paitsi siinä tapauksessa, että harrastaa tanssia vain tietyn parin, puolison tms. kanssa.

Täällä suomi kakkosnelosessa on vain juopuneiden tuherruksia, tanssinetissä kuivaa väkisin väännettyä tanssikeskustelua. Pulinassa on keskustelua perseistä, tisseistä, lämpöpumpuista ja auton korjaamisesta.

• keskustelututkija
        eii kirjoitti:

Täällä suomi kakkosnelosessa on vain juopuneiden tuherruksia, tanssinetissä kuivaa väkisin väännettyä tanssikeskustelua. Pulinassa on keskustelua perseistä, tisseistä, lämpöpumpuista ja auton korjaamisesta.

Unohdit tanssit.netin tiettyjen keskustelijoiden jatkuvan tarpeen päästä kehumaan elämän sankariteoillaan tai vaikka kielitaidollaan tai sitten jos ei muuta niin filosofiaan perehtyneisyydellään.

• mukaan
        eii kirjoitti:

pulinan tissiperse keskusteluihin ?

• seksi seksi
        mukaan kirjoitti:

pulinan tissiperse keskusteluihin ?

sieltä vaikka itsetyydytys........Jyviä Akanoita Roskia voi perkele et on nuijjaa

• Tanssinetistä

80 % Tanssinetin kirjoituksista on viiden ikuisesti jankuttavan dementoituneen eläkeikäisen silkaksi ajankuluksi laatimia höpinöitä.

• Tanssinetistä kirjoitti:

80 % Tanssinetin kirjoituksista on viiden ikuisesti jankuttavan dementoituneen eläkeikäisen silkaksi ajankuluksi laatimia höpinöitä.

...vain näkyy jatkuvan. Kukahan näistä Tanssi.netin listan kymmenen kärjessä olevasta siellä mielestäsi on eläkkeellä? Viimeisen kuukauden artikkelit Kirjoittajia yhteensä 137 Artikkeleja yhteensä 899 Nimi kpl % % yht 1. 4711 59 6.6 6.6 2. Stefanus 57 6.3 12.9 3. Päivi 53 5.9 18.8 4. Aitomies 42 4.7 23.5 5. Jerryjee 36 4.0 27.5 6. Pia M 34 3.8 31.3 7. Etsijä 29 3.2 34.5 8. Jenkkis 27 3.0 37.5 9. Jora 25 2.8 40.3 10. "Reino" 21 2.3 42.6

• kysymyksiä
        Truehum kirjoitti:

...vain näkyy jatkuvan. Kukahan näistä Tanssi.netin listan kymmenen kärjessä olevasta siellä mielestäsi on eläkkeellä? Viimeisen kuukauden artikkelit Kirjoittajia yhteensä 137 Artikkeleja yhteensä 899 Nimi kpl % % yht 1. 4711 59 6.6 6.6 2. Stefanus 57 6.3 12.9 3. Päivi 53 5.9 18.8 4. Aitomies 42 4.7 23.5 5. Jerryjee 36 4.0 27.5 6. Pia M 34 3.8 31.3 7. Etsijä 29 3.2 34.5 8. Jenkkis 27 3.0 37.5 9. Jora 25 2.8 40.3 10. "Reino" 21 2.3 42.6

Miksei nimimerkkiä HooMoilanen näy listalla ? Miksei nimimerkkiä HooMoilanen esiinny pulinassa ?

• pesikselläs
        Truehum kirjoitti:

sielta saat säälihakuja kotikenttä 26/19

• Pesänmetsästäjä
        pesikselläs kirjoitti:

sielta saat säälihakuja kotikenttä 26/19

siinä jää Formula-Kyllönenkin toiseksi kun oikein aletaan hehkuttelemaan Pesäkallio-iltaa-Ei meinaa enää superlatiivit riittää.

• Freak_Engineer
        Truehum kirjoitti:

Olin itsekin yllättynyt siitä, että nimimerkkini löytyi tanssi.net:in kymmenen eniten postittavan joukosta, koska olen viihtynyt foorumilla vasta muutaman kuukauden. Ehkä tämä tosiaan kuvaa sitä, miten pieni joukko kirjoittajia palstalla aktiivisesti kirjoittelee. Omasta puolestani voin sanoa, että - olen nelikymmpinen, eli en lähelläkään eläkeikää - tykkään kirjoitella pääasiassa itse tanssista, tekniikka-asioista ym. - minua ei vähääkään kiinnosta hakemiseen ja pukeutumiseen liittyvät pulinat

• todellisuutta
        Freak_Engineer kirjoitti:

Olin itsekin yllättynyt siitä, että nimimerkkini löytyi tanssi.net:in kymmenen eniten postittavan joukosta, koska olen viihtynyt foorumilla vasta muutaman kuukauden. Ehkä tämä tosiaan kuvaa sitä, miten pieni joukko kirjoittajia palstalla aktiivisesti kirjoittelee. Omasta puolestani voin sanoa, että - olen nelikymmpinen, eli en lähelläkään eläkeikää - tykkään kirjoitella pääasiassa itse tanssista, tekniikka-asioista ym. - minua ei vähääkään kiinnosta hakemiseen ja pukeutumiseen liittyvät pulinat

Juuri niin sitä se kuvaa eli foorumit ovat oikesti tarkoitukseensa nähden "kuihtuneet" tai jopa olleet vähäisen aktiivi joukon voisiko sanoa henkilökohtaisia tarpeita varten. Kumpikikin, niin s 24 kuin Tanssi netkin ovat sinänsä oikeita ja hyvä että on tanssiaiheinen keskustelu kanava. Mielestäni tätä kuihduttaa/on kuihduttanut pienen joukon "purkautumis" kanavaksi joten itse palstan tarkoittama tanssi ja sen sisältö jää vähäiseksi. Olen vakuuttunut siitä että suurin tanssista keskusteleva ja sitä haluava väki ei yksinkertaisesti halua osallistua osittain esillä olevaan keskusteluun sekä sen sisältöön mikä molemmissa foorumeissa on havaittavissa. Heille ei tarjoudu mahdollisuutta täten jakaa vapaata vuoropuhelua näillä kanavilla joka on harmi. Vapaa ja avoin keskustelu on kohtuudella arvioituna rakentavaa ja vastuullista. Ilmentää tanssiväen arviointikykyä sekä sosiaalisuutta. Tätä kokemuksen perusteella, oikeasti tanssiva väki varmuudella on.

• todellisuutta kirjoitti:

Juuri niin sitä se kuvaa eli foorumit ovat oikesti tarkoitukseensa nähden "kuihtuneet" tai jopa olleet vähäisen aktiivi joukon voisiko sanoa henkilökohtaisia tarpeita varten. Kumpikikin, niin s 24 kuin Tanssi netkin ovat sinänsä oikeita ja hyvä että on tanssiaiheinen keskustelu kanava. Mielestäni tätä kuihduttaa/on kuihduttanut pienen joukon "purkautumis" kanavaksi joten itse palstan tarkoittama tanssi ja sen sisältö jää vähäiseksi. Olen vakuuttunut siitä että suurin tanssista keskusteleva ja sitä haluava väki ei yksinkertaisesti halua osallistua osittain esillä olevaan keskusteluun sekä sen sisältöön mikä molemmissa foorumeissa on havaittavissa. Heille ei tarjoudu mahdollisuutta täten jakaa vapaata vuoropuhelua näillä kanavilla joka on harmi. Vapaa ja avoin keskustelu on kohtuudella arvioituna rakentavaa ja vastuullista. Ilmentää tanssiväen arviointikykyä sekä sosiaalisuutta. Tätä kokemuksen perusteella, oikeasti tanssiva väki varmuudella on.

...ihmettelen tätä: "Olen vakuuttunut siitä että suurin tanssista keskusteleva ja sitä haluava väki ei yksinkertaisesti halua osallistua osittain esillä olevaan keskusteluun sekä sen sisältöön mikä molemmissa foorumeissa on havaittavissa. Heille ei tarjoudu mahdollisuutta täten jakaa vapaata vuoropuhelua näillä kanavilla joka on harmi." Mikä estää tanssista kiinnostuneita keskustelemasta niistä aiheista, jotka he kokevat itselleen tärkeiksi? Niihin aiheisiin ei tarvitse kenenkään osallistua, jotka katsoo turhiksi. Niitä ei tarvitse edes lukea. Jos omasta mielestä kiinnostavaa aihetta ei juuri ole käsittelyssä, voi aina avata itse sellaisen keskustelun. Tanssi.netissä eivät häiriköt asiallisa avauksia tule pilaamaan, kuten täällä tapahtuu. Ei siellä myöskään tyrmätä asiallisia mielipiteenilmaisuja käsittelyssä olevista aiheista, mikäli ne eivät sääntöjen vastaisia. (Tietyt nimimerkit tosin siellä katsotaan kelvottomiksi osallistumaan, joten pieni vähemmistö ne torppaaa sieltä nopeasti.)

• Freak_Engineer kirjoitti:

Ei kait sijoituksessasi sinänsä mitään yllättävää ole, koska kyse on viimeisen kuukauden (tai tämän vuoden) tilastoista. Oikeastaan noinhan sen pitäisikin olla, eli että uusi freesi kirjoittaja nousee alussa tilastoissa korkealle. Muutaman kuukauden tai vuoden jälkeen, kun kiireisin on kerrottu, sijoitus laskee. Paritanssi on monisyinen ilmiö, johon liittyy hyvin erilaisia asioita pukeutumisesta ja pakeista tekniikkaan ja oluen vahvuuteen. Pakeista ja pukeutumisesta voivat kirjoittaa asiantuntevasti lähes kaikki. Tekniikasta moni ei uskalla kirjoittaa, koska ei tunne olevansa siinä riittävän asiantunteva. Hyvä näin.

• Mitkä kirjoitusaiheet ovat sinun mielestäsi tanssiin keskittyviä, mitkä eivät?

• ittooiditoo

Selittäkää nyt vähän kun ei tyhmä ymmärrä. On olemassa palsta jolle kirjautuminen on kaikille mahdollista, kaikki voivat sinne kirjoittaa, ja jokainen kirjoittaja voi valita aihealueen mistä kirjoittaa. Nähdäkseni teillä on siis myös mahdollisuus vaikuttaa siihen, miten kyseinen palsta toimii, ketkä sinne kirjoittaa ja mistä aiheista. Mistä te sitten rutisette? Hus Tanssinettiin rekisteröitymään ja kirjoittamaan niistä aiheista joista TEIDÄN mielestänne kuuluisi keskustella ja joista TE haluaisitte keskustella. Ette kai te kuvittele, että teitä varten oikein rakennettaisiin palsta, jolla jo ihan valmiiksi on vain teitä kiinnostavia aiheita, mutta satoja kirjoittajia kirjoittamassa, ja sitten vasta TE voisitte armollisesti suvaita liittyä keskusteluun????? Ei ymmärrä tätä logikkaa, ei.

• ittooiditoo kirjoitti:

Selittäkää nyt vähän kun ei tyhmä ymmärrä. On olemassa palsta jolle kirjautuminen on kaikille mahdollista, kaikki voivat sinne kirjoittaa, ja jokainen kirjoittaja voi valita aihealueen mistä kirjoittaa. Nähdäkseni teillä on siis myös mahdollisuus vaikuttaa siihen, miten kyseinen palsta toimii, ketkä sinne kirjoittaa ja mistä aiheista. Mistä te sitten rutisette? Hus Tanssinettiin rekisteröitymään ja kirjoittamaan niistä aiheista joista TEIDÄN mielestänne kuuluisi keskustella ja joista TE haluaisitte keskustella. Ette kai te kuvittele, että teitä varten oikein rakennettaisiin palsta, jolla jo ihan valmiiksi on vain teitä kiinnostavia aiheita, mutta satoja kirjoittajia kirjoittamassa, ja sitten vasta TE voisitte armollisesti suvaita liittyä keskusteluun????? Ei ymmärrä tätä logikkaa, ei.

Tätä rutinaa minäkin ihmettelen. Jonkin säikeen sisällön saa mielekseen, kun avaa uuden keskustelun ja antaa sille kuvaavan otsikon. Olipa sitten kyseessä suomi24 tai tanssi.net. Näin siis periaatteessa. Usein keskustelu rönsyilee ja poikkeaa kyllä harhapoluille. Jokainen kirjoittaja on omalta osaltaan vastuussa keskustelun tasosta. Yksinkertaista!

• voikos
        Truehum kirjoitti:

...ihmettelen tätä: "Olen vakuuttunut siitä että suurin tanssista keskusteleva ja sitä haluava väki ei yksinkertaisesti halua osallistua osittain esillä olevaan keskusteluun sekä sen sisältöön mikä molemmissa foorumeissa on havaittavissa. Heille ei tarjoudu mahdollisuutta täten jakaa vapaata vuoropuhelua näillä kanavilla joka on harmi." Mikä estää tanssista kiinnostuneita keskustelemasta niistä aiheista, jotka he kokevat itselleen tärkeiksi? Niihin aiheisiin ei tarvitse kenenkään osallistua, jotka katsoo turhiksi. Niitä ei tarvitse edes lukea. Jos omasta mielestä kiinnostavaa aihetta ei juuri ole käsittelyssä, voi aina avata itse sellaisen keskustelun. Tanssi.netissä eivät häiriköt asiallisa avauksia tule pilaamaan, kuten täällä tapahtuu. Ei siellä myöskään tyrmätä asiallisia mielipiteenilmaisuja käsittelyssä olevista aiheista, mikäli ne eivät sääntöjen vastaisia. (Tietyt nimimerkit tosin siellä katsotaan kelvottomiksi osallistumaan, joten pieni vähemmistö ne torppaaa sieltä nopeasti.)

Täällä osallistua mihinkään kun ruikkukukko hyökkää ja littaa välittömästi

• tanssimään

Kuvittelepa hetkeksi itsesi tanssiaiheisen keskustelupalstan pitäjäksi. Olet täysin riippuvainen siitä tarjonnasta, mitä tekstejä julkaistavaksi lähetetään. Ketään et voi pakottaa kirjoittamaan tai palstalta poistuneita tulemaan kirjoittajaksi takaisin, vaikkapa vain siksi, että jotkut lukijat moittivat kirjoitusten keskittyvän pienen aktiivijoukon toiminnaksi. Millekään keskustelupalstalle ei ole kunniaksi täälläkin nähdyt herja-oksennukset, joiden sisältöä ei edes ymmärrä puutteellisen lauserakenteen takia. Nehän pitäisi karsia heti pois. Samoin kuin keskustelupalstoille tyypilliset kirjoittajien väliset keskinäisen kinastelun ja herjailun vuodatukset, jossa pääasia eli tanssikeskustelu häviää nopeasti. Jäljelle jää siis ns. asialliset tekstit. Joista näyttää, että niitä tuottamaan pystyviä on varsin rajallinen määrä.

• Voisko

tosiaan joku kertoa mikä se pulina on...linkkiä kiitos :)

• Menneen talven lumia
        Voisko kirjoitti:

tosiaan joku kertoa mikä se pulina on...linkkiä kiitos :)

Se on kuopattu.

• mielenkiintoon

Mikäli aitoa kesksutelijajoukon laajentumista näkisi olisi tosiaan palstan saatava kiinostuavaa "materiaalia. Kun puhutaan tanssista niin sen tulisi olla se aihe joka laajentaa sen "tarjottavan" materiaalin. Väitämpä että, hyvin iso osa jättää kaiken kertomatta /jakamatta kun lukee muutamaa säiettä ja sen sisältöä niinkuin toteat. Tanssiharrastuksen laajusta tietoisena myös uskon että ihmisillä on paljonkin asiaa ja todellinen "katseenkestävä" palsta varmaan saisi lukijoita ja kirjoittajia. Yksipuolistuminen ja kapeutuminen on näivettävä ja asia kuihtuu. Siis aiheena tanssi on erinomainen keskusteltavaksi.

• tanssimään
        mielenkiintoon kirjoitti:

Mikäli aitoa kesksutelijajoukon laajentumista näkisi olisi tosiaan palstan saatava kiinostuavaa "materiaalia. Kun puhutaan tanssista niin sen tulisi olla se aihe joka laajentaa sen "tarjottavan" materiaalin. Väitämpä että, hyvin iso osa jättää kaiken kertomatta /jakamatta kun lukee muutamaa säiettä ja sen sisältöä niinkuin toteat. Tanssiharrastuksen laajusta tietoisena myös uskon että ihmisillä on paljonkin asiaa ja todellinen "katseenkestävä" palsta varmaan saisi lukijoita ja kirjoittajia. Yksipuolistuminen ja kapeutuminen on näivettävä ja asia kuihtuu. Siis aiheena tanssi on erinomainen keskusteltavaksi.

Keskustelussa yleensä otetaan kantaa silloin, kun ollaan eri mieltä. Komppailua ei katsota hyvällä. Täällähän tuo eri mieltä olo menee nopeasti henkilökohtaisuuksiin ja herjaamiseen. Tanssinetissä se voidaan sentään korjata pois.

• iefubufrt

Sanot Tanssinetistä, että "Tosin siellä on erittäin paljon tanssiasiaa mutta keskustelut ovat samojen ja muutaman kymmenen henkilön keskeistä." Niin, mikä tässä on ongelma? Kyllä sinne saa muutkin tulla keskustelemaan, niin ei enää ole muutaman kymmenen henkilön välistä, pääset itsekin mukaan. Vai pelottaako rekisteröitymispakko? Eikä täällä 24:lläkään ole varmasti kuin muutama kymmen pönttöpäätä paskaa heittelemässä. Mitä oikein tarkoitat "oikealla" tanssipalstalla? Montako tyyppiä siellä pitäisi olla keskustelemassa, jotta sulle kelpaisi?

• tanssimään

Niinpä. Kun valittaa kuinka surkeata kaikki on, mutta ei ole ehdottaa parempia ideoita tilalle, sitä voi kutsua urputukseksi. Urputustahan täällä kyllä riittää.

• Tanssinettiäkin kokeillut

Suomi24 on mielestäni ehdottomasti tanssinetiä parempi. Tanssinetiin oikeasti kirjoittaa hyvin suppea, monessa mielessä, porukka. Pari kertaa olin itse kirjoittanut tanssinetiin tanssihavannoistani, ja molemmat kerrat sain suuren määrän henkilökohtaisia haukkuja. Tyyliin: "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! Vaikka siltä ehkä kirjoittajan mielestä tuntuukin, koska hänellä on henkilökohtaisia ongelmia. Kirjoittajan täytyy kertoa itsestään, muuten en ymmärrä hänen viestiä..." On tietysti myös täällä suomi24:ssa vastaavia reaktioita (kun osa tanssinetilaisistä kirjoittaa tännekin), mutta on myös paljon asiallisia kirjoituksia. Esimerkiksi n. viikko sitten oli loistava kirjoitus tanssipiirien pinnallisuudesta. Kirjoitus poikki erittäin mielikiintoisen keskustelun. Tanssinetissä ei olisi mahdollista. Suomi24:ssa on vapautunut ilmapiiri, on huumoriakin.

• Freak_Engineer

Et voi olla tosissasi. Ihanko totta olet sitä mieltä, että tanssi.net:in keskustelijat täällä niitä kakanhajuisia tekstejä viljelevät? Ja että tanssi.net:issä ei voi keskustella vapaasti itse asiasta, henkilöiden riitelemättä? Ihmettelen, mitä Suoli24:ää olet oikein seurannut, kun väität, että täällä onnistuu asiallinen keskustelu, mutta tanssi.net:issä ei. Ettei menneet foorumit vahingossa sekaisin? Muistan hyvin tuon tanssipiirien pinnallisuudesta käydyn keskustelun, jota kutsuit "mielenkiintoiseksi". Sehän taantui multinimimerkkien ja Truehumin väliseksi paskanheitoksi moneen kertaan. Kuten täällä lähes kaikki muutkin ketjut.

• hyvälle?
        Freak_Engineer kirjoitti:

Et voi olla tosissasi. Ihanko totta olet sitä mieltä, että tanssi.net:in keskustelijat täällä niitä kakanhajuisia tekstejä viljelevät? Ja että tanssi.net:issä ei voi keskustella vapaasti itse asiasta, henkilöiden riitelemättä? Ihmettelen, mitä Suoli24:ää olet oikein seurannut, kun väität, että täällä onnistuu asiallinen keskustelu, mutta tanssi.net:issä ei. Ettei menneet foorumit vahingossa sekaisin? Muistan hyvin tuon tanssipiirien pinnallisuudesta käydyn keskustelun, jota kutsuit "mielenkiintoiseksi". Sehän taantui multinimimerkkien ja Truehumin väliseksi paskanheitoksi moneen kertaan. Kuten täällä lähes kaikki muutkin ketjut.

Slurps.

• Freak_Engineer kirjoitti:

...kertyi enimmillään 114 viestiä, joista kolmisenkymmentä ilmoitin ylläpidolle asiattomiksi. Useammassa erässä niistä lopulta (parin viikon päästä ensimmäisistä ilmoituksista) poistui parisenkymmentä. Asiattomia siis on vieläkin runsaasti siellä ihailtavissa. Millainenkohan käsitys tuolla Suomi24:n ja varsinkin tuon keskustelun ylistäjällä mahtaa asiallisuudesta olla? Varsin ahdasmielisiä käsityksiä ainakin se keskustelu sisälsi. Vastaavanlaista sivistymättömyyttä ja muutenkin matalaa henkistä tasoa osoittavaa keskustelua ei tanssinetin palstalla käydä. Sinne kirjoittavat vain tanssia harrastavat ihmiset. Täällä sensijaan riehuu melkoinen joukko sellaisia, jotka eivät itse tanssi eivätkä edes hyväksy tanssimista. Täältäkin saataisiin nuo slurps-miehet karsituksi, jos kirjoittamisen edellytyksenä olisi rekisteröity nimimerkki.

• kelpaa palvelukseen
        Truehum kirjoitti:

...kertyi enimmillään 114 viestiä, joista kolmisenkymmentä ilmoitin ylläpidolle asiattomiksi. Useammassa erässä niistä lopulta (parin viikon päästä ensimmäisistä ilmoituksista) poistui parisenkymmentä. Asiattomia siis on vieläkin runsaasti siellä ihailtavissa. Millainenkohan käsitys tuolla Suomi24:n ja varsinkin tuon keskustelun ylistäjällä mahtaa asiallisuudesta olla? Varsin ahdasmielisiä käsityksiä ainakin se keskustelu sisälsi. Vastaavanlaista sivistymättömyyttä ja muutenkin matalaa henkistä tasoa osoittavaa keskustelua ei tanssinetin palstalla käydä. Sinne kirjoittavat vain tanssia harrastavat ihmiset. Täällä sensijaan riehuu melkoinen joukko sellaisia, jotka eivät itse tanssi eivätkä edes hyväksy tanssimista. Täältäkin saataisiin nuo slurps-miehet karsituksi, jos kirjoittamisen edellytyksenä olisi rekisteröity nimimerkki.

Joko kohta taas pääset kirjoittamaan tanssinettiin?

• Mielestäni on tuo
        Truehum kirjoitti:

"Sinne kirjoittavat vain tanssia harrastavat ihmiset. Täällä sensijaan riehuu melkoinen joukko sellaisia, jotka eivät itse tanssi eivätkä edes hyväksy tanssimista. " Mistä tiedät varmasti? Miksi "tanssimaton" ihminen seuraisi tätä palstaa ja kirjoittaisi tänne? Ihan vain kiusataksesi sinua? Aina narsistinen ajatus mielestäni

• Mielestäni on tuo kirjoitti:

"Sinne kirjoittavat vain tanssia harrastavat ihmiset. Täällä sensijaan riehuu melkoinen joukko sellaisia, jotka eivät itse tanssi eivätkä edes hyväksy tanssimista. " Mistä tiedät varmasti? Miksi "tanssimaton" ihminen seuraisi tätä palstaa ja kirjoittaisi tänne? Ihan vain kiusataksesi sinua? Aina narsistinen ajatus mielestäni

...yksinkertainen vai teeskenteletkö vain? Jokseenkin kaikille muille on täysin selvää, että täällä, ihan samalla tavoin kuin muillakin Suomi24:n keskustelupalstoilla, roikkuu jatkuvasti häiriköitä, joilla ei ole kyseisten palstojen asioista mitään tietoa eikä edes kiinnostusta niihin. Mikäli et noiden kirjoituksista tuota havaitse, olet huolestuttavan kehnossa jamassa. Sinunkin motiivisi tuon viestin kirjoittamiseen on varsin monelle lukijalle selvästi tiedossa. Viimeistään tuo narsismi-heittosi paljastaa sinut. Olet sitä jo niin monta kertaa täällä toistellut, että anonymiteettisi on varsin heikoissa kantimissa.

• Ihmettelijämies 33
        Truehum kirjoitti:

...yksinkertainen vai teeskenteletkö vain? Jokseenkin kaikille muille on täysin selvää, että täällä, ihan samalla tavoin kuin muillakin Suomi24:n keskustelupalstoilla, roikkuu jatkuvasti häiriköitä, joilla ei ole kyseisten palstojen asioista mitään tietoa eikä edes kiinnostusta niihin. Mikäli et noiden kirjoituksista tuota havaitse, olet huolestuttavan kehnossa jamassa. Sinunkin motiivisi tuon viestin kirjoittamiseen on varsin monelle lukijalle selvästi tiedossa. Viimeistään tuo narsismi-heittosi paljastaa sinut. Olet sitä jo niin monta kertaa täällä toistellut, että anonymiteettisi on varsin heikoissa kantimissa.

Taas puhut "kaikkien muiden" puolesta. Miksi aina näin?

• minääaaaa

Tääälllä on helvetin vapautunut ilmapiiiiriiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! "Tuo ei voi olla totta, koska MINÄ en käyttäydy noin! v

• tämä on

hänen näkemys, oletkos sinä joku sanoja minkätakia toinen saa tai ei saa käydä Oletkos jumalasta seuraava?

• Vaino Harha

tila- sekä huumorille että tosikkomaisuudelle myöskinsä tällä arvostetulla Suomi24-tanssifoorumilla on erittäinkin pitkälti mitä ilmeisimminkin kulloisenkin nuorten- ja vanhaintanssikuun vaiheesta riippuen joko yhtä suuri tahi pienenpi tila jokseenkin vastaavalla tavalla kuin on standardiparketilla sen nuorten- ja vanhaintanssiorkesterin säestyksestä riippuen käden ali- ja ylitanssijoille: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että näitä nuorten- ja vanhaintanssipiirejä äärimmäisenkin lähellä eli käytännössä jopa em piirien sisäpuolella kaikenaikaa oleville järjestystahoille sattuu kaikesta päätellen jatkuvasti vähän parenpia ja mikä pahinta…hyvin…kauhean paljon huononpia nuorten- ja vanhaintanssipäiviä ja -iltoja, jolloin ne saattavat po tahot varsinkin taitavasti yllytettyinä ryhtyä äärimmäisenkin äkkipikaistuksissaan toimiin, joihin eivät parenpina nuorten- ja vanhaintanssipäivinään välttämättä ryhtyisi. Huomautettakoon tuon lisäksi ohimennen hyvinkin pitkälti näin, että näissä nuorten- ja vanhaintanssipiireissä melko yleisesti tunnustetaan, että lähes kaikki, mikä näihin nuorten- ja vanhaintansseihin liittyy ei olekaan varsinkaan tarkemmin ajateltuna niin helppoa kuin miltä se siitä sivusta seurattuna näytti: Nythän on hyvinkin pitkälti niin, että useat nuorten- ja vanhaintanssijärjestyksen pitoa sivusta seuranneet ja siitä enänpi tahi vähenpi salaa mielissään haaveilleet tahot ovat kuvitelleet nuorten- ja vanhaintanssijärjestysten pitojen olevan helppoja kuin nuorten ja vanhainkin tanssiheinien teko, kunhan ensin onnistuu hankkimaan rintamerkin, jossa kerrotaan sen merkin takana sekä nuorten- että vanhaintanssijärjestystahon olevan. Mutta eihän se niin mene: samalla tavalla kuin näissä nuorten- ja vanhaintanssipiireissä yleensäkin on sillä tavalla kovakalloisia tahoja, että eivät nuorten- ja vanhainvuosikausiensakaan jäljestä ole perusaskeltakaan oppineet, on noihinkin nuorten- ja vanhaintanssijärjestyspiireihinkin ajautunut mitä ilmeisimminkin erittäin kovakalloisia tahoja, jotka eivät nuorten- ja vanhainvuosikymmeniensäkään jäljestä ole oppineet nuorten- ja vanhaintanssijärjestysten pidoista edes alkeita. Tuosta ja edellisestä hyvinkin pitkälti saattaa johtua, että aika-ajoin jotkin jopa arvostetuimmista nuorten- ja vanhaintanssifoorumeista saattavat varsinkin vähänkin sivullisemman mielestä näyttää täysin yleiseltä nuorten- ja vanhaintanssikäymälältä http://www.youtube.com/watch?v=H85-H5-ebEs siten, että mistään varsinaisesta nuorten tahi vanhainkaan tanssisaniteettitilasta, jossa ylläpidetään ja synnytetään toinen toistansa puhtaanpia nuorten- ja vanhaintanssijutskia, ei siinä yhteydessä yleensä voi edes nuorten tahi vanhainkaan tanssivessahuumorimielessä keskustella. Sanomattakin on selvää, että tuollaisessa tilanteessa automaattisesti syytetään minimissänsä useinpia sen foorumin kirjoittajista, mutta päinvastaisessa tilanteessa kehutaan sen foorumin järjestystahoja eikä parhaillekaan kirjoittajille kiitosta heru muutoin kuin siinä mielessä, että annetaan jollekin melko todellisille ja täysin epätodellisille häiriköille sivulauseessa ohimennen tunnustusta siitä, että eivät vähään aikaan mitään kirjoitelleet ole. Aidon Vainon digitaalinen allekirjoitus: http://www.geocities.com/vaino.harha/VahaTiedote.htm

• Vaino Harha

sekä vanhain että nuortenkin tanssien yhteydessä jo melko puhtaana esiintyessään tulisi varsinaisia arviointeja ja pisteytyksiä tehtäessä huolellisesti eroittaa sekä nuorten- että vanhainkin tanssivessahuumorista: Nythän on hyvinkin pitkälti niin, että sekä jokseenkin oikea- että yllättäen myöskinsä täysin vääräoppinen nuorten- ja vanhaintanssivessahuumorihan perustuu nuorten- ja vanhaintanssijain sinänsä toki hyvinkin äärimmäisenkin inhimillisiin – olkoonkin, että ainakin omista mielistään kaikkia sivullisia hämmästyttävä osat standarditanssimoissakin nähdyistä koreografioista vaikuttavat melko epäinhimillisiltä ihmissolmuilta ja kaikkien tunnettujen elämänmuotojen perustarpeilta pidättäytymisiltä – ruumiitten- ynnä muitten sen semmoisten toimintoihin, joita näissä nuorten- ja vanhaintanssipiireissä enänpi tahi vähenpi laajahkojen tanhu- ynnä muitten vastaavien piirien toimista käytännössä tabuina ja siten täysin vaiettavina nuorten ja vanhainkin tanssipuheenaiheina pidetään. Vilpittömät nuorten- ja vanhaintanssipahoittelut tähän siitä, ettei tuota kirotunkin ankarasta näppäilystä huolimatta kerta kaikkiaan siinä saanut sanotuksi ilman, että joutui siihen vähän sekä nuorten- että vanhaintanssisaniteettitilahuumoriakin sotkemaan, mutta nyt kipin ja kapin takaisin sekä nuorten, että vanhainkin tanssiasiaan. Laajoissa nuorten- ja vanhaintanssivessahuumoriselvityksissä on jopa virallisten, täysin yleistä järjestystä ja laillisuutta kaikkialla muuallakin yhteisessä kunnassame yllä pitävien tahojen toimista saatu selville, että mainitunlaisen huumorin kenties harmillisimmaksi piirteeksi nousee se, että mainitut tanssivessahumoristit poikkeuksetta käyttelevät luvillanne sanottuna tekojaan, jotka eivät nuorten- tahi vanhaintanssimopallon himmeintäkään valoa läheskään aina kestä, sekä suunnitellessaan että toteuttaessaan hyvikseen minkä tahansa piirien kuten esimerkiksi näitten nuorten- ja vanhaintanssipiirien kaikkein heikoinpia ja puolustuskyvyttöminpiä tahoja kuten esimerkiksi jäistä ja lantrinkeistakin nuorten- ja vanhaintanssitunnelmiensa entisestään edistämismielissä nautiskelleita tahoja, joita näiden nuorten- ja vanhaintanssihädänalaisia tiloja hyvikseen häikäilemättä kaytellen jatkuvasti yrittävät suoraan sanottuna mattoinaan pidellä. Edellä olisi pitänyt tähän väliin näin varmuuden vuoksi sanomattakin jokaisen huomata, että on täysin eri asia jonkun todella upean daamin toimesta yrittää käyttää kenen tahansa helkkarin komean herran em syistä hädänalaisia tiloja hyvikseen, sillä daamit ovat pääsääntöisesti tosissaan eivätkä niinkään huumorimielellä nuorten- ja vanhaintansseissa saati näillä foorumeilla liikkeellä, sillä daameilla on tunnetustikin kauhean…hirvittävänkin suuri yhteisen – joko nuorten- tahi vanhain- tahi molenpain – tanssipesän rakennusvietti, joka tulisi jokaisen herran muistaa seuraavia nuorten- tahi vanhaintanssisiirtojaan suunnitellessaan viimeistään siinä vaiheessa, jossa se todella upea daami tukkakin pystyssä siihen kuin tyhjästä pöllähtää ja alkaa sinänsä toki äärimmäisenkin viattoman näköisenä kirotunkin pitkiä ripsiään räpsytellä. Erään juuri julkaistun tutkimuksen mukaan tuota edellinen saattaa johtua siitä, että tuossa mainitut tanssivessahumoristit ovat aikansa seurailleet sivusta arvostetun Suomi24-tanssifoorumin ja sinänsä toki täysin mahdollisesti eräitten muitten tanssifoorumeitten sekä nuorten- että vanhaintanssisaniteettitilahumoristien loisteliaita tuotantoja ja tulleet niitä aikansa huolellisesti tutkiessaan erittäinkin pitkälti siihen johtopäätökseen, että sehän on naurettavankin helppoa saada aikaiseksi laadukasta tanssimosaniteettitilahuumoria. Mutta nythän on hyvinkin pitkälti niin, että näissä nuorten- ja vahaintanssipiireissä ei mene, kuten tuolta ylenpää muistamme, mikään niin, että se on sivusta seurattuna naurettavankin helppo itse tehtynä lähes tahi yhtä helppo. Kaikessa, mikä näissä nuorten- ja vanhaintanssipiireissä esiintyessään näyttää sivusta seurattuna uskomattomankin helpolta, on taustalla, vaikka siitä ei sen suurenpia nuorten tahi vanhainkaan tanssinumeroita koskaan tehdä, jopa vuosien kokemus ja maksimissaan melko laaja asiantuntemus, jossa sinänsä toki pedanttisen tarkka tietämys käsien ja jalkojen sekä todella upeitten daamien että helkkarin ja melko komeitten herrain kulloisistakin paikoista mitä ilmeisimminkin näyttelee hyvin pientä sivuosaa. Aidon Vainon digitaalinen allekirjoitus: www.geocities.com/vaino.harha/VahaTiedote.htm

• Vaino Harha
        Vaino Harha kirjoitti:

sekä vanhain että nuortenkin tanssien yhteydessä jo melko puhtaana esiintyessään tulisi varsinaisia arviointeja ja pisteytyksiä tehtäessä huolellisesti eroittaa sekä nuorten- että vanhainkin tanssivessahuumorista: Nythän on hyvinkin pitkälti niin, että sekä jokseenkin oikea- että yllättäen myöskinsä täysin vääräoppinen nuorten- ja vanhaintanssivessahuumorihan perustuu nuorten- ja vanhaintanssijain sinänsä toki hyvinkin äärimmäisenkin inhimillisiin – olkoonkin, että ainakin omista mielistään kaikkia sivullisia hämmästyttävä osat standarditanssimoissakin nähdyistä koreografioista vaikuttavat melko epäinhimillisiltä ihmissolmuilta ja kaikkien tunnettujen elämänmuotojen perustarpeilta pidättäytymisiltä – ruumiitten- ynnä muitten sen semmoisten toimintoihin, joita näissä nuorten- ja vanhaintanssipiireissä enänpi tahi vähenpi laajahkojen tanhu- ynnä muitten vastaavien piirien toimista käytännössä tabuina ja siten täysin vaiettavina nuorten ja vanhainkin tanssipuheenaiheina pidetään. Vilpittömät nuorten- ja vanhaintanssipahoittelut tähän siitä, ettei tuota kirotunkin ankarasta näppäilystä huolimatta kerta kaikkiaan siinä saanut sanotuksi ilman, että joutui siihen vähän sekä nuorten- että vanhaintanssisaniteettitilahuumoriakin sotkemaan, mutta nyt kipin ja kapin takaisin sekä nuorten, että vanhainkin tanssiasiaan. Laajoissa nuorten- ja vanhaintanssivessahuumoriselvityksissä on jopa virallisten, täysin yleistä järjestystä ja laillisuutta kaikkialla muuallakin yhteisessä kunnassame yllä pitävien tahojen toimista saatu selville, että mainitunlaisen huumorin kenties harmillisimmaksi piirteeksi nousee se, että mainitut tanssivessahumoristit poikkeuksetta käyttelevät luvillanne sanottuna tekojaan, jotka eivät nuorten- tahi vanhaintanssimopallon himmeintäkään valoa läheskään aina kestä, sekä suunnitellessaan että toteuttaessaan hyvikseen minkä tahansa piirien kuten esimerkiksi näitten nuorten- ja vanhaintanssipiirien kaikkein heikoinpia ja puolustuskyvyttöminpiä tahoja kuten esimerkiksi jäistä ja lantrinkeistakin nuorten- ja vanhaintanssitunnelmiensa entisestään edistämismielissä nautiskelleita tahoja, joita näiden nuorten- ja vanhaintanssihädänalaisia tiloja hyvikseen häikäilemättä kaytellen jatkuvasti yrittävät suoraan sanottuna mattoinaan pidellä. Edellä olisi pitänyt tähän väliin näin varmuuden vuoksi sanomattakin jokaisen huomata, että on täysin eri asia jonkun todella upean daamin toimesta yrittää käyttää kenen tahansa helkkarin komean herran em syistä hädänalaisia tiloja hyvikseen, sillä daamit ovat pääsääntöisesti tosissaan eivätkä niinkään huumorimielellä nuorten- ja vanhaintansseissa saati näillä foorumeilla liikkeellä, sillä daameilla on tunnetustikin kauhean…hirvittävänkin suuri yhteisen – joko nuorten- tahi vanhain- tahi molenpain – tanssipesän rakennusvietti, joka tulisi jokaisen herran muistaa seuraavia nuorten- tahi vanhaintanssisiirtojaan suunnitellessaan viimeistään siinä vaiheessa, jossa se todella upea daami tukkakin pystyssä siihen kuin tyhjästä pöllähtää ja alkaa sinänsä toki äärimmäisenkin viattoman näköisenä kirotunkin pitkiä ripsiään räpsytellä. Erään juuri julkaistun tutkimuksen mukaan tuota edellinen saattaa johtua siitä, että tuossa mainitut tanssivessahumoristit ovat aikansa seurailleet sivusta arvostetun Suomi24-tanssifoorumin ja sinänsä toki täysin mahdollisesti eräitten muitten tanssifoorumeitten sekä nuorten- että vanhaintanssisaniteettitilahumoristien loisteliaita tuotantoja ja tulleet niitä aikansa huolellisesti tutkiessaan erittäinkin pitkälti siihen johtopäätökseen, että sehän on naurettavankin helppoa saada aikaiseksi laadukasta tanssimosaniteettitilahuumoria. Mutta nythän on hyvinkin pitkälti niin, että näissä nuorten- ja vahaintanssipiireissä ei mene, kuten tuolta ylenpää muistamme, mikään niin, että se on sivusta seurattuna naurettavankin helppo itse tehtynä lähes tahi yhtä helppo. Kaikessa, mikä näissä nuorten- ja vanhaintanssipiireissä esiintyessään näyttää sivusta seurattuna uskomattomankin helpolta, on taustalla, vaikka siitä ei sen suurenpia nuorten tahi vanhainkaan tanssinumeroita koskaan tehdä, jopa vuosien kokemus ja maksimissaan melko laaja asiantuntemus, jossa sinänsä toki pedanttisen tarkka tietämys käsien ja jalkojen sekä todella upeitten daamien että helkkarin ja melko komeitten herrain kulloisistakin paikoista mitä ilmeisimminkin näyttelee hyvin pientä sivuosaa. Aidon Vainon digitaalinen allekirjoitus: www.geocities.com/vaino.harha/VahaTiedote.htm

nuorten tahi vanhain kaan tanssiasiaa: no nythän on hyvinkin pitkälti niin, että Joku kertoi eilenkin, tulee foorumi asiallisin. Näin on, on tehty sitä kauan jo. Kun se on valmis, sanotaan, nuorten- ja vanhaintanssitunnelmamme kaikkoaa. Näin on, väärät henkkarit ehkä paat. Kertokaahan, kuka kirjoittaa nuorten tahi vanhainkaan tanssiasiaa? Kertokaahan, kuka kirjoittaa asiaa, päästäkseen nuorten- tai vanhaintanssitunnelmaan? Tänäänkin ja eilenkin, riideltiin ja räyhättiin. Näin on, on ollut niin se ennenkin. Kai ikuisesti jatkuu niin, kehutaan ja solvataan, Näin on, se ei pääty koskaan, epäilen. Kertokaahan, kuka kirjoittaa nuorten tahi vanhainkaan tanssiasiaa? Kertokaahan, kuka kirjoittaa asiaa, päästäkseen nuorten- tai vanhaintanssitunnelmaan? http://www.geocities.com/vaino.harha/HaveUEverSeenTheRainChaCha.asx //John C. Fogerty Aidon Vaino digitaalinen allekirjoitus (ota talteen, pian se on keräilyharvinaisuus): www.geocities.com/vaino.harha/VahaTiedote.htm

• Vaino Harha
        Vaino Harha kirjoitti:

nuorten tahi vanhain kaan tanssiasiaa: no nythän on hyvinkin pitkälti niin, että Joku kertoi eilenkin, tulee foorumi asiallisin. Näin on, on tehty sitä kauan jo. Kun se on valmis, sanotaan, nuorten- ja vanhaintanssitunnelmamme kaikkoaa. Näin on, väärät henkkarit ehkä paat. Kertokaahan, kuka kirjoittaa nuorten tahi vanhainkaan tanssiasiaa? Kertokaahan, kuka kirjoittaa asiaa, päästäkseen nuorten- tai vanhaintanssitunnelmaan? Tänäänkin ja eilenkin, riideltiin ja räyhättiin. Näin on, on ollut niin se ennenkin. Kai ikuisesti jatkuu niin, kehutaan ja solvataan, Näin on, se ei pääty koskaan, epäilen. Kertokaahan, kuka kirjoittaa nuorten tahi vanhainkaan tanssiasiaa? Kertokaahan, kuka kirjoittaa asiaa, päästäkseen nuorten- tai vanhaintanssitunnelmaan? http://www.geocities.com/vaino.harha/HaveUEverSeenTheRainChaCha.asx //John C. Fogerty Aidon Vaino digitaalinen allekirjoitus (ota talteen, pian se on keräilyharvinaisuus): www.geocities.com/vaino.harha/VahaTiedote.htm

tulla jopa tällaiselle arvostetulle Suomi24-nuorten- ja vanhaintanssifoorumille tähän aikaan sekä nuorten että vanhain tanssivuodenkiertoa: nythän on erittäinkin pitkälti niin, että otsikonalaisista tahoistahan saattaa hyvinkin ja sinänsä toki ainoastansa syistä, jota me muut voimme vain arvailla, tuntua siltä, kuin olisivat he juuri olleet täällä. Tuo saattaa johtua siitä, että näissä nuorten- ja vanhaintanssipiireissä arvostetulla ja arvostellulla Suomi24-nuorten- ja vanhaintanssifoorumilla voi joku tunnetustikin milloin tahansa yllättää, jolloin häikäisevän loistelias joko nuorten- tahi vanhain- ja optimitapauksessa molenpain tanssisketsi on paitsi ällistyttänyt niin myöskinsä hellinyt skeptisimmänkin nuorten- ja vanhaintanssikeskustelijan sitäkin huononpaakin silmämunaa, jolla hänkin, nuorten- ja vanhaintanssiskeptikko mitä ilmeisimminkin varmuutensa vuoksi ensimmäiseksi tänne kurkistaa. Toki on muistettava myös tänne taas tultaessa, että keskusteluilmasto voi olla täysin toinen kuin viimeksi täältä lähdettäessä, joten on syytä kenen tahansa tulijan varautua jäätäviä viileyksiä ja jopa raivoisia myrskyjä siinä missä armottomia helteitäkin silmälläpitäen. Vaikka kaikki optisimmatkin ennusteet jostain käsittämättömästä syystä melkein aina lupailevat Suomi24-nuorten- ja vanhaintanssifoorumille todella rajuja keskusteluilmastoja, edessä saattaa silti olla hyvinkin seesteinen ja siten leppeän lämmin jakso. No eihän näistäkään kirjoittajista monikaan mitä ilmeisimminkään senkään edistyneemmillä tekstuurienkäsittelyohjelmistoilla koskaan näppäillyt ole, mutta pelkällä muistiollakin tuntuma sekä nuorten- että vanhaintanssiaiheita jollain tapaa sivuavaan kirjoittamiseen voi olla yllättävän hyvä – kuin puolinumerolleen sopivaan nuorten- tahi vanhaintanssikenkään: Nythän on hyvinkin pitkälti niin, että olipa nuorten tahi vanhainkin tanssikeskusteluilmasto mikä hyvänsä, on todella tärkeää, että em käsittelyohjelmistojen ja toimisto- ynnä muitten sensemmoisten tuolien ja pöytien säädöt löytyvät mahdollisimman nopeasti. Kaikista huippu- ja sitä alemmista nuorten- ja vanhaintanssikeskustelutekniikoista huolimatta yhteistä nimenomaisesti sekä nuorten- että vanhaintanssiskeptikolla ja -optikolla on mitä ilmeisimminkin se, että nuorten- ja vanhaintanssioptikko kaiken aikaa vakuuttelee hyvinkin pitkälti näin, että: ”myös tällä arvostetulla Suomi24-nuorten- ja vanhaintanssifoorumilla kaikki voisi näyttää paljon paremmalta, jos siihen huononpaan silmään laitettaisiin korjaava linssi” ja tuota kuunnellessaan jokainen paatunutkin nuorten- tahi vanhaintanssiskeptikko salaa mielessään erittäinkin pitkälti ajattelee melko sanatarkasti näin, että: ”mitäs mä sitten teen, jos se onkin oikeassa?” Aidon Vainon digitaalinen allekirjoitus: www.geocities.com/vaino.harha/VahaTiedote.htm

• ydin on tiedossa

Kaikenlaisten elämän eri alueiden aiheista on olemassa jos jonkin näkoistä ja tasoista keskustelupalstaa olemassa. Vaikka meillä suomessa on kymmeniä tuhansia tanssiharrastajaa, kunnon nettifoorumia ei kuitenkaan ole. Miksi??? No siksi että näiden olemassa oleville saiteille tulee jotakin 40 kymppisiä mummoja ja 60-70 kymppisiä papparaisia mellastamaan ja moderoimaan ja luomaan sellaista mielikuvaa että on ihan ok tanssia ja hengailla itseään huomttavasti nuorempien kanssa.

• yöpossu

Vesi on märkäää. Maito on valkoista. Neljäkymppinen ei voi kirjoittaa mitään hyödyllistä tanssitekniikasta.(ellei ole kovaa 20-vuoden treenikokemusta takana)

• hyrys

Alle 2kymppiset eivät voi kirjoittaa mitään tanssista koska heillä ei ole näkemystä siitä, teinit keskittyvät vielä tekniikkaan...

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe