Kannatan-tietyin varauksin-feministiliikettä (varsinkin marxilaisen feministijärjestön perillisiä, eli radikaali-kulttuurifeministejä), koska he ovat valmiit taistelemaan aatteensa puolesta. Osa heidän teeseistään voi olla arveluttavia, mutta ei pidä sortua ennakkoluuloihin. Mielenkiintoisinta tässä heidän asiassaan on se, että pyrkivät toteuttamaan sellaisia sosiaalisia muutoksia, joiden toteutuessa tasa-arvoinen yhteiskunta olisi todellisuutta. Saa nähdä miten käy... http://www.youtube.com/watch?v=UdGX_FcvVoE "Kirjoittaessani pistän itseni sata prosenttisesti likoon, mutta silti yleisöni joutuu pettymään" MarttyyriMallari-TTt
Feministit
8
275
Vastaukset
- sininen_sitruuna
... erityisiä odotuksia, niin ei tule pettymyksiäkään. Kevätaurinko tuonut sinutkin taas palstalle... :) Aurinkoista päivää siulle.
- feministi-x
erinomainen kirjoitus! :D
- feministi-x
muuten, että marxilainen feministijärjestö on Puna-akkojen perillinen? :) Tunnetko Mariella Lindenin?
- MMies
vittuun palstalta!
- feministi-x
MMies kirjoitti:
vittuun palstalta!
eikö sulla stondaa vai mikä vaivaa?
- MMies
feministi-x kirjoitti:
eikö sulla stondaa vai mikä vaivaa?
politiikka palsta, punikki!
- feministi-x
MMies kirjoitti:
politiikka palsta, punikki!
tämä palsta on juuri sitä mitä minä haluan sen olevan! Kusipää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1143131- 122016
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371885Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4001754Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
- 131196
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91166- 201049