Onko isämme Luoja vai apina? Onko elämän synty edelleen mysteeri, entä lajien synty? Selittävätkö Darwinin havainnot muuta kuin luonnossa tapahtuvaa sopeutumista ja muuntelua (mikroevoluutiota)? Lisääntyykö siinä informaatio? Mistä on tullut luomakunnassa vallitseva suunnaton informaatiomäärä? Aine energia aika = informaatio? Toimiiko tämä? Onko tästä empiiristä näyttöä? Perimämme rappeutuminen on tuottanut jo n. 7000 tunnettua perinnöllistä sairautta, missä piilee evoluutio? Onko makroevoluutio tiedettä vai uskontoa, totta vai tarua? Tri Pekka Reinikainen puhuu Lohjan adventtikirkolla näistä aiheista tänään klo 15.30. Lähellä asuvat menkäähän kuuntelemaan!
Reinikainen luennoi
11
540
Vastaukset
- Apo-Calypso
Valehteleeko Pelle Reinikainen nyt olevansa ihan tohtori? Lääketieteen lisenssiaatti ei ole tohtori.
- Apocci
Ei tarvii edes kysyä, apocci valehtelee. Etkö mukamas ole kuullut että lääkärit ovat tohtoreita ja ovat aina olleet? Kunhan vääristelet. Tai jos on väitellyt, mistä sen tiedät?
- Apo-Calypso
Apocci kirjoitti:
Ei tarvii edes kysyä, apocci valehtelee. Etkö mukamas ole kuullut että lääkärit ovat tohtoreita ja ovat aina olleet? Kunhan vääristelet. Tai jos on väitellyt, mistä sen tiedät?
"Tohtori" tarkoittaa hyväksytyn väitöskirjan laatinutta henkilöä. Lisensiaatti ei ole väitellyt tohtori. Pelle Reinikainen on huijari jos hän väittää itseään tohtoriksi ja sinä olet tietämätön tollo.
- kyllä nyt...
Apocci kirjoitti:
Tuossahan lukee Tri Reinikainen, mikä on lyhenne akateemiselle tohtorin arvolle, ei sille kansankielessä tarkoitetulle tohtorille. Hän liene lääk lis Reinikainen, jollei ole vääntänyt tohtorin väitöskirjaa hyväksytysti. On valehtelua kutsua itseään Tri Reinikaiseksi, jollei ole akateeminen tohtori! Jatkuuko sama vääristely ja valehtelu itse luennolla, kun jo itseään koskevissa tiedoissa on tuollaisia virheitä ja valheita???
- apokkiki
Apo-Calypso kirjoitti:
"Tohtori" tarkoittaa hyväksytyn väitöskirjan laatinutta henkilöä. Lisensiaatti ei ole väitellyt tohtori. Pelle Reinikainen on huijari jos hän väittää itseään tohtoriksi ja sinä olet tietämätön tollo.
Onhan apokkikin konitohtori!
- Mr.K.A.T.
["(mikroevoluutiota)? Lisääntyykö siinä informaatio? Mistä on tullut luomakunnassa vallitseva suunnaton informaatiomäärä? Aine energia aika = informaatio? Toimiiko tämä? Onko tästä empiiristä näyttöä? "] Kysykää Reinikaiselta: 1.Onko Marsista avaruusluotaimilla kerätty data informaatiota ? 2.Onko maaliskuun hankien poikkileikkauksiin tallentunut menneen talven sääinformaatiota ? 3.Jakaako meteorologi informaatiota ? -Mistä se on peräisin ? 4. Onko koirarotujen DNA:han tallentunut jalostukseen liittyvää informaatiota? Kaikki hyökätkää ja kysykää..
- Apo-Calypso
Kannattaa myös kysyä milloin ja kuinka hänestä on tullut lääketieteen tohtori.
- maa_tiainen
Tarkoittanet täsmennettyä monimutkaisuutta?
- erkki se ja se
Paas laittaen uusi kierros, mutta ei sitten noin vaikeita.
Kertokaa nyt paikalla olleet TOHTORIN luennosta? Mihin muotoon kelloseppävertaus naamioitiin tällä kertaa? Esiteltiinkö luennolla banaani?
- Edi Tori
onko kellään ääniraitaa kyseisestä esityksestä tai "eduskunnan" pöytäkirjaa? Esim. tällaisella onnistuisi helposti: http://www.skymall.com/shopping/detail.htm?pid=102876820&c=10210
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969