yhdet sammaloituneet askeleet narisevat kuluneilla lattialankuilla kysyykö rakkaus lupaa tulla tuuli kiertää tyhjissä huoneissa nostaa takista tippuneen untuvan lentoon aavistuksen ajaksi
Varovaiset askeleet
9
358
Vastaukset
olen sammaloitunut lahonneissa askelmissa yksi askelma ja porras sortuu jäätynyt maa huutaa taivastaan kuin tuuli heiluttaa kulunutta jalustaansa jossa askeleet kerran tavoittivat toisensa lennähtää kevään ensi perhonen kohmeiseen iltaansa kuin aavistus tulemattomista äänettömistä askeleista - vain äänettömyys ja mainen katoaa - uuden tieltä ; saapuvaksi.
- tomppa2006
...täytyy edetä narisevilla lattialankuilla... Kuin myös rakkaudessa! Tykkäsin runostasi.
- Miekko
Juuri tätä tunnetta ja tätä hetkeä, tätä tunnelmaa olen turhaan yrittänyt kuvata niin monessa runontapaisessa. Mutta sinä sen osaat. Loistavaa työtä.
- *MURUKULTA*
Tämä kuule Noita - pysäyttää! Murukulta suu auki kuuntelee runoasi, Upea kertakaikkiaan - mikä sen tekee - en tiedä..- energia joka siitä huokuu, se! Sanat ja tunnelma siis kohtaa, niin kuin parhaimmillaan täytyykin tehdä, että se kosketaa lukiaa - syvältä. Tässä kävin kauempana kuin ehkä jossain muussa runossa. Kiitos Noitiz tästä 10 pisteen runostasi ja hyviä lentokelejä..:))
...Mikä tunnelma runossasi... Vain aavistuksen ajaksi huokaus. Niiaa niksauttaa ja kiittää lukunautinnosta=)
Herkkä ja kaunis on runosi tunnelma...
Ei päivässä kasvakkaa aikaa ja koskemattomuutta tarvitsee alustakseen. Rakkaus yläpuolella - kaiken ei tarvitse kysyä - lupaa Miten se elämää opettaakaa avaa silmiä ja ymmärryksen ovea. Ennenkuin voi sydämestään sanoa "ei voi ottaa, jos ei anneta" Minänoita kuules nyt tuli kesä eikös eletä vain "elämä on tässä" Minäki rakastan noita sammaloituneita siinä aina tuntee jotaki suurta. Rakkaudella ..Liisa
- ka-miina
Niin varovasti,kuitenkin erittäin kauniisti.Ja tuo aavistus,se jäi leijumaan ilmaan..
- Minanoita
Aavistuksen ajan haluan olla tuo untuva yksitellen leijailen teidän jokaisen luokse kiittäen Ja hyvää vappua toivotellen=))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa421986En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81201
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929