Meille kiireisille todellisille veronmaksajille (tulot yli 80000e/v)pitäisi saada erikoisajolupa joka soisi 20km/h suuremman nopeuden työväestöön verrattuna.Tutkitusti ajotaitomme ja automme on keskivertoa huomattavasti parempaa tasoa.Näin me johtajatkin ehtisimme viettää enemmän laatuaikaa perheen parissa.Toivottavasti aloitteemme menee eduskunnassa läpi.terv Suomen selkärangan tukipilarit.
Erikoisajolupa tulossa
5
270
Vastaukset
- pkr
samantien hankkimaan lähes samanlaisen auton kuin Tarja Halonen. Merkki vaan olisi Bemari panssarointineen takapenkille mahtuisi muitakin kuin valiokuntaneuvoksia Joensuun yliopiston suojatyöpaikasta. Käänny kummassa eduskunnan lakiasäätävien elimien puoleen, eiköhän ne uudet asetukset asetu pikapuoliin kohdalleen a la Silvio Berlusconi. Asetuksen säätäjä voitaisiin sitten taas palkita ansioistaan prinikalla ja ei kun seuraaviin valsseihin Linnaan.
- ddd
Mihinkäs tutkimukseen perustat tuon provosi väitteen tuosta paremmasta ajotaidosta? Mä epäilen sitä ja rankasti. Eikös se logiikka mene niin että mitä surkeampi auto on ajaa sen paremmaks ajotaito kehittyy?
Jos olet vaikka opetellut Ladalla sujuu ajo sen jälkeen muilla merkeillä kuin leikki. Yritäppäs toistepäin! - Ressu
Tärkeämpää olisi saada varmaan sellainen laki, joka sallisi helpommat perusteet ajokortin saannille tällaisille tukipilareille. Ei olisi niin suuria paineita ajokortin saannissa.
- lol
fail troll is fail.
Mihin teidän pitäisi ajaa? Eivätkö alaiset hoida työt?
Vain osattomien pitää säntäillä paikasta toiseen, esim. etsimään halpaa kahvia, lajittelemaan pultteja duuniin tai köröttelemään mökille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa962738En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101764
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3791648Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191247
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039