Laitila teki sen taas, ensin mielettömän Kukko Pils oluen ja nyt megasiistit nettisivut !!!
Klikkaa http://www.laitilan.com
Hyvä, tälläista lisää.....
Kukko Pils oluen -uudet sivut
6
3721
Vastaukset
- cock
Voi olla magasiistit sivut sille, joka tyhjänpäiväisestä pelleilystä tykkää. Jäi kesken Laitilan panimon tuotteisiin tutustuminen, kun se on tehty niin hankalaksi. Prk - taidan ostaa ennemmin Lappeenrannan tuotteita.
- maalainen
Enpä minäkään toiste aio yrittää noille sivuille.
Aikansa voi käyttää parempaankin odotteluun.
- laitla
Pirun mukavat sivut enemmän tällaista.
KIITOS - Juha
Vaikka itse käytänkin laajakaistayhteyttä, tulee sivujen avautumisen hitaudesta mieleen, että eivät ainakaan halua asiakkaikseen modeemikäyttäjiä. No, business is business...
- kerkko
laajakaista on nykyään niin yleinen, ettei kannata joka sivustoa tehdessä varmaan miettiä toimiiko 56-modeemilla,luulisin ainakin näin...
- beerdrinkerboogie
En ole koskaan päässy Laitilan sivuilla tuoteselailussa 1. tuotetta pitemmälle koska toista ei löydy mistään. Lapselliset sivut ja käsittämätöntä miksei niitä päivitetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764