uskalla aloittaa viestittelyä,vai miksi he käyvät katsomassa profiilia,useamman kerran? Odottaako he,että nainen aloittaa?
eikö miehet,
21
3263
Vastaukset
- ainakin
lappaa tuota väkeä sivuilla katsomassa... joku on kertonut, että ei uskalla laittaa viestiä, pelkää "pakkeja". Voi Suomen miesparkoja, ujoja ..niin ujoja :((
- itse miehenä
katson tarkkaan kenelle viestiä laitan. Kysymys ei ole uskalluksesta vaan siitä että kannattaako. "Odottaako he,että nainen aloittaa?" Osa saattaa odottaa tai ehkä he odottavat että nainen käy katsomassa omaa profiilia? Sinä voit puolestasi kertoa että miksi naiset lisäävät miehen suosikkeihinsa mutteivät laita viestiä?
- kun itse
aikanaan olin 24-treffeillä, saatoin käydä tsekkaamassa useammin kuin kerran jonkun profiilia, kun niitä selaillessa ei muista kenen profiilin on jo käynyt katsoamassa. Toisaalta jonkun kerran kävi niin että olin laittanut viestiä tytölle, mutta hän ei käynyt lukemassa viestiäni joko siksi että se ei mennyt perille tai siksi että nainen ei osannut käydä lukemassa sitä. Nainen ei käynyt minun sivulla ja ei lukenut viestiä. Voi olla ettei lukenut ollenkaan ja vain poisti sen? Kuitenkin noissa tapauksissa kävin naisen sivulla katsomassa että onko hän käynyt onlinessa... Tai sitten joku on kiikun kaakun sen olinen että josko laittaisi viestiä ja käy useamman kerran lukaisemassa sen. Syitä on useita...
- Satunnaisesti viestittelevä
No minä voin joskus käydä useammankin kerran katsomassa, vaikka en viestiä pistäisikään. Yleisin syy on varmaan se, että ei muista enää miksi ei lähettänyt jollekin viestiä. Miettii että tuossahan on mielenkiintoisen näköinen/oloinen nainen, mikähän siinä mätti? Sitten avaa profiilin ja muistaakin, että naisella onkin eri tyyppiset arvot, kolme lasta tai hän olikin hakemassa 10cm itseä pidenpiä miehiä, eikä siksi viitsi viestiä lähettää. Toinen syy on sitten se, että on kahden vaiheilla siitä että lähettäisikö viestiä vai ei. Käy ehkä muutamaan kertaan lukemassa profiilin ja miettii mitä kirjoittaisi, mutta sitten päättääkin olla kirjoittamassa, kun naisella on esim. vieraskirja täynnä muiden miesten kuolausviestejä. Joskus sitä voi vain käydä pelkästään mielenkiintoisia valokuvia vilkuilemassa, jos niitä vaikkapa etusivulla näkyy.
- yks m
..uskalluksesta välttämättä ole kiinni. Voisi johtua vaikkapa siitä että sinun profiilissasi on niin vähän tietoa sinusta että mies on kahden vaiheilla kun ei oikein tiedä mitä siellä on vastassa. Itse ainakin saatan jotain mielenkiintoista vilkaista useampaankin otteeseen mutta on niin salaperäinen etten sitten viitsi ottaa yhteyttä, tavallaan tarjoan palloa naiselle, jos huomaa että olen käynyt voi katsoa sitten minun profiilini ja ottaa yhteyttä jos kiiinnostaa. Minulla on kuva ja paljon tekstiä, niistä voi enmmän päätellä kuin "moi, mitä kuuluu" -lauseesta. Tee vaan rohkeasti aloitteita varsinkin jos kovin vähän itsestäsi paljastat. Tai sitten laita lisää tietoa itsestäsi profiiliin :)
- Nickname piilossa
Minulla on sellanen sääntö, että jos joku vieras on käväsyt minun profiilisssa eikä ole viestiä laittanut, niin en käväse hänen profiilissaan, sillä kyseessä voi olla satunnainen kävijä. ;) Viestin ei tarvitse sisältää kuin, "Moi, käväsin" "kurkkaus" jne. Jos kuitenkin haluaa enemmän viestittää, niin siitä vaan. ;))
- tuula**
Nickname piilossa kirjoitti:
Minulla on sellanen sääntö, että jos joku vieras on käväsyt minun profiilisssa eikä ole viestiä laittanut, niin en käväse hänen profiilissaan, sillä kyseessä voi olla satunnainen kävijä. ;) Viestin ei tarvitse sisältää kuin, "Moi, käväsin" "kurkkaus" jne. Jos kuitenkin haluaa enemmän viestittää, niin siitä vaan. ;))
No, en minäkään laita kävijöille viestiä, en edes käy heidän profiiliaan katsomassa ellei minulle ole tullut viestiä tai flirttiä. Kävijöitä profiilissani on ollut kohta 500 kahden kuukauden sisällä, olisi aika duuni aina jokaisen profiili käydä kurkkaamassa. Ajattlen, että jaaha tuo mies on käynyt katsomassa profiiliani mutta ei ole laittanut viestiä, eli profiilissani oli hänelle ilmeisesti joku turn-off ja hän ei ollutkaan kiinnostunut minusta. Olisi vähän törppöä sitten laittaa viesti kun toista ei ilmiselvästi ole kiinnostanut.
- yks m
Siksipä saattaa moni hyvä tuttavuus jäädä solmimatta kun te naiset olette niin passiivisia, ei sillä en minä siitä niin kovin kärsi. Voisin varmaan itsekin aktiivisemmin viestiä laittaa mutta ei vaan huvita jos ei vastapuoli tunnu yhtään kiinnostuneelta, hukkaisin vaan molempien aikaa tulee helposti ajateltua.
- yks m
tuula** kirjoitti:
No, en minäkään laita kävijöille viestiä, en edes käy heidän profiiliaan katsomassa ellei minulle ole tullut viestiä tai flirttiä. Kävijöitä profiilissani on ollut kohta 500 kahden kuukauden sisällä, olisi aika duuni aina jokaisen profiili käydä kurkkaamassa. Ajattlen, että jaaha tuo mies on käynyt katsomassa profiiliani mutta ei ole laittanut viestiä, eli profiilissani oli hänelle ilmeisesti joku turn-off ja hän ei ollutkaan kiinnostunut minusta. Olisi vähän törppöä sitten laittaa viesti kun toista ei ilmiselvästi ole kiinnostanut.
"Olisi vähän törppöä sitten laittaa viesti kun toista ei ilmiselvästi ole kiinnostanut" Ollaanpa sitten omissa oloissamme kaikki vaan :)
- Nickname piilossa
yks m kirjoitti:
Siksipä saattaa moni hyvä tuttavuus jäädä solmimatta kun te naiset olette niin passiivisia, ei sillä en minä siitä niin kovin kärsi. Voisin varmaan itsekin aktiivisemmin viestiä laittaa mutta ei vaan huvita jos ei vastapuoli tunnu yhtään kiinnostuneelta, hukkaisin vaan molempien aikaa tulee helposti ajateltua.
"Voisin varmaan itsekin aktiivisemmin viestiä laittaa mutta ei vaan huvita jos ei vastapuoli tunnu yhtään kiinnostuneelta, hukkaisin vaan molempien aikaa tulee helposti ajateltua." Juuri niin, tota just meinasinkin, että jos vierailja ei ole pistänyt mitään kommenttia että on kävässyt, niin en minäkään viitsi hänen profiilissa kävästä. Sanomattomuus tarkoittaa juuri sitä, että toinen ei kiinnostunut. Minä jos itse vierailen jonkun profiilissa, niin kyllä minä aina jotain kirjoitan vieraskirjaan. ps. treffeissä minulla ei ole profiilia vaan galleriassa.
- helen45
Viestin/flirtin laittaminen voi olla jonkun mielestä itsensä tyrkyttelyä. Miehet jotka olivat käyneet sivuilleni,kiinnostaville laitoin flirtin/viestin. Kuinkas sitten itselleni kävi: tulin torjutuksi. Mun mielestä pitää olla parempi syy torjua toinen kuin flirtin lähettäminen. Itse torjun vain "törkeiden" viestin lähettäjät.
- Nickname piilossa
helen45 kirjoitti:
Viestin/flirtin laittaminen voi olla jonkun mielestä itsensä tyrkyttelyä. Miehet jotka olivat käyneet sivuilleni,kiinnostaville laitoin flirtin/viestin. Kuinkas sitten itselleni kävi: tulin torjutuksi. Mun mielestä pitää olla parempi syy torjua toinen kuin flirtin lähettäminen. Itse torjun vain "törkeiden" viestin lähettäjät.
Niin kuin aiemmin jo kerroin että minulla ei ole profiilia treffeissä vaan galleriassa. Kuitenkin voin sanoa että kylläpä miehet ovat olleet aika hölmöjä, jos ovat noin olleet sua kohtaan tollasia. Jos miehiä ei kiinnosta joku nainen, niin ei heidän kuitenkaan tarvitse ottaa herneen nenuunsa.
- minä vain
tuula** kirjoitti:
ei kai sitä kaikille tosiaan tarvitse viestiä lähettää, joka profiilia käy katsomassa. Asia on kyllä oikeastaan niin, että ei tosiaan muista, kenen profiilin on jo itse tsekannut. Joskushan se sitten kolahtaa tai sitten ei. Jokainen taaplaa tyylillään. Mutta moukkamaista on se, kun viestin saa, niin ei edes vastaa. Itse ainakin vastaan viestiin, mutta en jokaiselle kurkkaajalle!
- naiset.
harvoin aloittavat viestittelyä, täytyykö miehen aina tehdä aloite?
- ei uskalla
Kun laitat viestin, niin saat ylensä iloisen vastauksen :)
- aloittaja
laitan ja teen sitten itse aloittee,saa nähdä..:)
siitä ettei me miähet luoteta profiilin oikeellisuutta tjn :=) tai sitten alkaa hirwittää jos siellä on taas joku joka haluaa holhota ja kertoa miten elämää eletään :=)
- J.V (m32)
Naiset eivät koskaan vastaa,vaikka tekisin aloitteen-niin mitä sitä turhaan... Eivät viitsi edes kirjoittaa niitä muutamia sanoja,että "kiitos,mutta et kiinnosta"
Mutta joo ei siitä viestin laittamisesta edes näytä hyöttyä olevan!
Vaikka lähettäisi kuinka monta veistiä Flirtteineen naiset vain hyväksyy flirtin mutta eivät vastaa ikinä joten mitä tästä voi päätellä?- palkitaaan
Mitä järkeä on olla palstoilla, jos ei ota ollenkaan kontaktia puolin sun toisin.Onko torjunnat tai pakit niin vaarallisia, ei minusta.Kun yksi ratikka meni , niin toinen jo tulee.Asennetta ja rohkeutta peliin vaan.
- naisilla menevän
palkitaaan kirjoitti:
Mitä järkeä on olla palstoilla, jos ei ota ollenkaan kontaktia puolin sun toisin.Onko torjunnat tai pakit niin vaarallisia, ei minusta.Kun yksi ratikka meni , niin toinen jo tulee.Asennetta ja rohkeutta peliin vaan.
nuo miehet kuin ratikat.
Aina jää kyydistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562188En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969