Lavatanssijoita taas haukuttiin

oikein kunnolla

Kuulin sattumalta radiosta kun joku alan ihminen haukkui ja osoitti muutenkin halveksuntansa tanssilavojen suurkuluttajia vastaan. Kuulin maininnan lokinpaskakengistä ja jostain ammattimaisuudesta. Olisiko kukaan kuunnellut ohjelman hiukan tarkemmin ja selvittäisi mistä oikein olisi ollut kysymys. Joka tapauksessa tanssilavakansaa pistettiin taas halvalla.

17

2988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tanssii tähtien kans myös

Samaa asennetta tanssitähtienkanssa ohjelmassa. Vain kilpatanssi on ihanaa ja baletit jne. Ei vahigossakaan esitellä täytteenä buggia jne lavoilla harrastettavia juttuja osaavien toimesta.

• kengissä!

Siis kuulit osan radiokeskustelusta, vedit siitä omat johtopäätösesi ja nyt kyselet mitä siinä oikein sanottiin. Ehkäpä kyseessä oli todellinen lavatanssija joka kommentoi lavoilla pöyrivistä lokinpaskakenkäisistä lava-ammattilaisista.

• helkutin pellet

Voi voi. Noin syvältä raapaisi?

• myöskin aivoissa

Lokinpaskakengistä tuli mieleeni viime kesäinen lavatanssireissu.Naistenhaulla hain erästä ennalta tuntematonta miestä tanssimaan ja tanssimme sujui mielestäni tosi hyvin ja ensimmäisen tanssin jälkeen hän kysyi tiesinkö kuka hän on?Sanoin että pitäisikö minun sitten tietää kuka hän on ja voi kait sitä tanssia tuntemattomankin kanssa.Keskustelumme tyrehtyi siihen ja tanssikin loppui.Myöhemmin tyttökaverini valisti minua,että miten sinä sitä lokinpaskakenkämiestä menit hakemaan,koska se on niin itseään täynnä ja valikoi hyvin tarkkaan kenen kanssa tanssii.Olen monasti miettinyt mitä hän tarkoitti kysymällä tiedänkö kuka hän on?Sitäkö,että kun hän on erinomainen tanssija niin miten minä saatoin tulla häntä hakemaan.Eli kiertäkää kaukaa lokinpaskakenkäiset miehet,vai miten pitäisi asia ymmärtää.Vastatkaa miehet.

• Pokkana vaan
        myöskin aivoissa kirjoitti:

Lokinpaskakengistä tuli mieleeni viime kesäinen lavatanssireissu.Naistenhaulla hain erästä ennalta tuntematonta miestä tanssimaan ja tanssimme sujui mielestäni tosi hyvin ja ensimmäisen tanssin jälkeen hän kysyi tiesinkö kuka hän on?Sanoin että pitäisikö minun sitten tietää kuka hän on ja voi kait sitä tanssia tuntemattomankin kanssa.Keskustelumme tyrehtyi siihen ja tanssikin loppui.Myöhemmin tyttökaverini valisti minua,että miten sinä sitä lokinpaskakenkämiestä menit hakemaan,koska se on niin itseään täynnä ja valikoi hyvin tarkkaan kenen kanssa tanssii.Olen monasti miettinyt mitä hän tarkoitti kysymällä tiedänkö kuka hän on?Sitäkö,että kun hän on erinomainen tanssija niin miten minä saatoin tulla häntä hakemaan.Eli kiertäkää kaukaa lokinpaskakenkäiset miehet,vai miten pitäisi asia ymmärtää.Vastatkaa miehet.

Just noin. Pakit vaan. Kuten minäkin annan. Ja jätän hakematta. Vanhat tututkin, jotka ovat pulunpaskoihin hurahtaneet jätän oman onnensa nojaan. Ja silti riittää tansitettavia niin ettei kaikkia edes aina ehdi. Suosittelen

• Vältä pulunpaskakengillä ta...
        Pokkana vaan kirjoitti:

Just noin. Pakit vaan. Kuten minäkin annan. Ja jätän hakematta. Vanhat tututkin, jotka ovat pulunpaskoihin hurahtaneet jätän oman onnensa nojaan. Ja silti riittää tansitettavia niin ettei kaikkia edes aina ehdi. Suosittelen

Just oikein. Ei kannata pulunpaskakenkäisiä hakea. Huono tanssitaito kun niillä on. Pulunpaskakengät on aloittelevan tanssijan ensimmäinen hankinta. Parhaiten välttää huonojen hakemisen kun välttää pulunpaskakenkätanssijoita. Ja reilusti rukkasia pulunpaskakengillä tanssijoille, niin ei tule pahaa mieltä huonon tanssin takia.

• rauhaan kenkäni
        Vältä pulunpaskakengillä ta... kirjoitti:

Just oikein. Ei kannata pulunpaskakenkäisiä hakea. Huono tanssitaito kun niillä on. Pulunpaskakengät on aloittelevan tanssijan ensimmäinen hankinta. Parhaiten välttää huonojen hakemisen kun välttää pulunpaskakenkätanssijoita. Ja reilusti rukkasia pulunpaskakengillä tanssijoille, niin ei tule pahaa mieltä huonon tanssin takia.

"Just oikein. Ei kannata pulunpaskakenkäisiä hakea. Huono tanssitaito kun niillä on. Pulunpaskakengät on aloittelevan tanssijan ensimmäinen hankinta. Parhaiten välttää huonojen hakemisen kun välttää pulunpaskakenkätanssijoita. Ja reilusti rukkasia pulunpaskakengillä tanssijoille, niin ei tule pahaa mieltä huonon tanssin takia." Sama koskee Le Papillon-merkkisiä

• olet oikeassa
        rauhaan kenkäni kirjoitti:

"Just oikein. Ei kannata pulunpaskakenkäisiä hakea. Huono tanssitaito kun niillä on. Pulunpaskakengät on aloittelevan tanssijan ensimmäinen hankinta. Parhaiten välttää huonojen hakemisen kun välttää pulunpaskakenkätanssijoita. Ja reilusti rukkasia pulunpaskakengillä tanssijoille, niin ei tule pahaa mieltä huonon tanssin takia." Sama koskee Le Papillon-merkkisiä

Juuri niin. Miten jotku voi kukvitella et kun ostaa mainoksessa kehutut ja kalliit varusteet, kehittyy hetkessä alansa huipuksi. Onhan näitä papilloni ja pulunpaska-tyyppejä nähty. Ja kevyiksi havaittu.

• mutkunmutkun
        rauhaan kenkäni kirjoitti:

Mut kun ne pulunpaskat tai Papillonit on NIIN hyvät jalassa, että niiden kanssa me osaamattomat jaksetaan treenata ympäri vuoden, päivästä toiseen, tunti tolkulla ja vielä viisi tuntia iltatansseja päälle. Ei tulisi mitään Pomarfinneissä; jalat oisi rakoilla ja muutenkin kipeinä jo viikon päästä. Lisäksi kun Papilloneissa tai Bleyereissä helikopteroi lavoilla ja osaamattomuuttaan tulee jatkuvasti törmäiltyä teihin hieman taitavampiin foksaajiin, niin ei satutakaan niin paljon kuin korkkareilla tai Prisman Umbertoilla. Eiks ookkin hyvä? ;)

• Aikaisemmin en osannut
        olet oikeassa kirjoitti:

Juuri niin. Miten jotku voi kukvitella et kun ostaa mainoksessa kehutut ja kalliit varusteet, kehittyy hetkessä alansa huipuksi. Onhan näitä papilloni ja pulunpaska-tyyppejä nähty. Ja kevyiksi havaittu.

Kyllä ne kengät vaan tuo tanssitaitoa. Aikaisemmin en osnnut tanssia. Sitten ostin kaksiväriset kengät ja nyt olen yleensä PARAS tanssija parketilla. Lisäksi ostin urheilupaidan. Nyt oon paras.

• lehmänlantakenkä

kenkien nimitys -ei tosin kovin kaunis -mutta ei siitä nyt hernettä nenään tarvitsisi vetää. Sitäpaitsi niitä käyttää vain murto-osa tanssiväestä. Ei suinkaan koko tanssilavakansa. Ammattilaisuuden/osaamisen kanssa niillä ei ole mtn tekemistä. Ne ovat VAIN kengät. Silmiinpistävän näköiset -siksi niistä tehdään pilaa.--niinkuin ihmiset tekevät kaikesta hiukankin normista poikkeavasta.

• taaaas tätä

Tämä on taas näitä tyhjänpäiväisyyksiä ja kohta taaaaas joku asiantuntematon toimittaja menee retkuun ja tekee ohjelman tanssijoiden keskinäisestä taistelusta ja ryydittää juttunsa kiinnisaamillaan heikkikahiloilla. Ja tällä kommentilla en viittaa missään mielessä siihen radiohjelmaan... vaan tähän kirjoitteluun. Radio-ohjelma oli OK.

• pii*

Olen yrittänyt hankkia aina mahdollisimman "naisellisia" tanssikenkiä, mutta eihän nuo yleisessä tarjonnassa olevat lavakengät - vaikka niissä vähän korkokin olisi - kovin herttaisilta näytä. Tarkoitukseni on seuraavalta vastaan tulevalta kenkämyyjältä hankkia matalakorkoiset, jotka tietyissä tansseissa ovat parhaat mahdolliset. Nehän on usein niitä musta-valko-kenkiä, joita olen itse mielessäni nimittänyt pellekengiksi. Ei kai vaan ne ole justiinsa nuo lokinpaskakengät??? Jos niin pitäisikö jättää ostamatta, ettei taas leimaudu?

• HÖPÖ HÖPÖ

Höpö höpö, olisit kuunnellut enemmän. Ihan asiallinen haastattelu. Ihan asiaa.

• mennen tullen

Hyvä ohjelma. Peittosi heikkikahilapotaskan mennen tullen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe