Taitaa olla nyt sitten Alexandrian työntekijöiden suut tukittu uusilla sopimuksilla ja uhkasakoilla, kun on keskustelut täällä niin hiljentyneet. Siinä se taas nähtiin, että suurin osa firman mustamaalauksesta ja lokakirjoittelusta olikin firman sisältä kirjoitettua. Eli Suomen Parhaat Työpaikat taitaa ollakin aika hyvä työpaikka! Vai voiko joku väittää muuta uhkasakon uhalla?
Alexandrian viestit
Asiantuntija
2
1576
Vastaukset
- mwwilq,
Alexandrian ja monelle riittä kun nimeä toistetaan, on paljon niin "paksupäitä" että eivät paljon ajattele ennen kuin tekevät, eivätkä varoituksiin usko. haluavat itse kokea kaiken, siten kun ovat 70v, ovat kyllä jo melko kokeneita,
- a-keppostelija
Ei täällä suoli24 palstalla ennenkään ole yhtään eläkevakuutusta myyty, mutta hyvin kauppa käy joka tapauksessa...monta iloista uuden eläkevakuutuksen hankkijaa tuli tänäänkin hankittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709