Miksi evoluutiota

kutsutaan

teidän kreationistien puolelta opiksi tai uskoksi, eikä teoriaksi, mikä se oikeasti on? Kun haluatte mollata ja saattaa evoluutioteoria epäuskottavaan sävyyn, te kutsutte sitä uskoksi ja opiksi... uskonasiaksi. Tiedostatteko te jotenkin alitajuisesti että uskonto, usko ja teistinen oppi on epäuskottavaa ja hölynpölyä, kun noin teette? En minäkään kreationismia tai älykästä suunnittelua kutsu tieteksi tai teoriaksi, koska sitä ne eivät ole! Ne ovat oppia ja uskontoa ja muinaisia uskomuksia. Olkaa nyt herranjestas edes ylpeitä siitä uskostanne, älkääkä turhaan mainitko sen nimeä ainakaan ivalliseen sävyyn! Mollaatte vain itseänne tuolla tavalla...

9

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhtälä'

Evo-oppiin käy se sama mikä uskoonkin liittyy. USKO omaan asiaan!

• Koska kreationismista eli uskonnosta ei saa mitenkään tehtyä tiedettä, he ovat tyytyneet alentamaan tieteen samalle tasolle - uskonnoksi. Tällä itsepetoksella he sitten vahvistavat uskonsa asemaa omissa silmissään. Niin se kreationismi vaan etenee.

• joo tuossa

on kyllä itua. Kun alentaa itselleen vaikean asian omalle tasolleen, on helpompi tuntea itsensä ylemmäksi ja paremmaksi, kun vastassa ei ole korkeaa muuria. Noinhan sen täytyy jotenkin mennä tosiaan.

• aito-outsider

veijari tekstailee noita "älykkäitä" tekstejään. Sinut tunnistaa hyvin tyylistäsi. Yrität aina samantyyppisiä kieroiluja mutta aika kömpelöiksi yrityksiksi jäävät. Mutta voihan sinulle vastatakin kun ei nyt satu mitään tärkeää tekemistä olemaan. ***Tiedostatteko te jotenkin alitajuisesti että uskonto, usko ja teistinen oppi on epäuskottavaa ja hölynpölyä, kun noin teette?*** Tarkoitamme sitä, että kun evot paasaa uskontoa pilkaten niin he itse kuitenkin tekevät koko ajan sitä samaa mikä toisten tekemänä heidän omasta mielestään on väärin ja primitiivistä. ***En minäkään kreationismia tai älykästä suunnittelua kutsu tieteksi tai teoriaksi, koska sitä ne eivät ole!*** Ei sen tarvitse eikä se voikaan olla tiedettä naturalistisessa mielessä. Silloinhan se kieltäisi oman perustansa. Sille riittää kun se on totta. Vaikka kukaan ei sitä voisi ikinään ns. tieteellisesti todistaakaan. ***Olkaa nyt herranjestas edes ylpeitä siitä uskostanne, älkääkä turhaan mainitko sen nimeä ainakaan ivalliseen sävyyn!*** Mainitsemme ivalliseen sävyyn, joskus, evouskon. Uskon, joka väittää olevansa tiedettä mutta on uskoa. Oikeaa taikauskoa. Omasta uskostamme emme ole ylpeitä vaan nöyriä ja kiitollisia. ***Mollaatte vain itseänne tuolla tavalla*** Väärin, mollaamme evouskoa, emme kristinuskoa.

• jäänyt mitenkään

kömpelöksi. Tuossa jo todettiin että kressut alentavat tieten tasolleen, jotta saavat näennäisen ylemmyyden tunteen.

• höpötystä!

"Rusinat pullasta" on osuvin slogani tämän palstan krea-sumuttajille. Tämä pölvästi porukka on tehnyt Raamatusta absoluuttisen totuuden lähteen. Kuvaavaa on, että jopa patavanhoillinen paavi ymmärtää, että tiede kuvaa maailmaa parhaiten, eikä yritäkkään esittää Raamattua biologian, tai minkään muunkaan tieteen, oppikirjaksi. Voi pyhä Jeesus!

• elitisti evot
      • Apo-Calypso

Teitä hihuja kohtaan sattuu vain niin helvetin helppo olla elitisti. Jopa puolen metrin pätkä kakkosnelosta ja puolityhjä hiilisäkki voivat hyvällä syyllä tuntea elitismiä teitä kohtaan.

• tsoah
        Apo-Calypso kirjoitti:

Teitä hihuja kohtaan sattuu vain niin helvetin helppo olla elitisti. Jopa puolen metrin pätkä kakkosnelosta ja puolityhjä hiilisäkki voivat hyvällä syyllä tuntea elitismiä teitä kohtaan.

Yritä päästä edes puutarhatontun tasolle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      84
      2605
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1819
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1684
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1609
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1562
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1227
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1126
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1029
    Aihe