tietääkö kukaan minkälainen äänenlaatu on acmen kuulokkeissa kannattaako hankkia sen merkin kuulokkeita.
oudon merkkinen kuuloke
7
536
Vastaukset
- anomoopotti
ja laitetaan vielä linkkiä kyseeseen tuotteeseen jotta tiedätte mistä on kyse http://www.acme.eu/?id=10&&menu=39&submenu=39&item=104
- anomoopotti
jaaha eipä taaskaan saanut apua täältä taitaa kyseinen merkki olla nii huono että kukaan ei vaivaudu vastaamaan.
- Outo kysymys
anomoopotti kirjoitti:
jaaha eipä taaskaan saanut apua täältä taitaa kyseinen merkki olla nii huono että kukaan ei vaivaudu vastaamaan.
Nuo napit ei varmaan monta euroa maksa, joten ei siitä korkealta putoa, jos ostaa, kuuntelee ja heittää pois. (Tai -yllätys- ne ovatkin ok ja pitää ne!)
- anomoopot
Outo kysymys kirjoitti:
Nuo napit ei varmaan monta euroa maksa, joten ei siitä korkealta putoa, jos ostaa, kuuntelee ja heittää pois. (Tai -yllätys- ne ovatkin ok ja pitää ne!)
noo eihä ne cittarilla maksakkaa kun jotain alta 10 euroa joten ei ne todellakaan ole hinnalla pilattu.
- posdihgosdfn
anomoopot kirjoitti:
noo eihä ne cittarilla maksakkaa kun jotain alta 10 euroa joten ei ne todellakaan ole hinnalla pilattu.
Tuo Acme on esiintynyt myös esim. piirretyissä Vaaleanpunainen pantteri -pätkissä. Rautaovi oli 'Acme Steel Door', tehdas oli 'Acme jotain'.
- posdihgosdfn
posdihgosdfn kirjoitti:
Tuo Acme on esiintynyt myös esim. piirretyissä Vaaleanpunainen pantteri -pätkissä. Rautaovi oli 'Acme Steel Door', tehdas oli 'Acme jotain'.
olen kuullut tuosta merkistä selityksen "A Company that Makes Everything".
- anomoopotti
posdihgosdfn kirjoitti:
olen kuullut tuosta merkistä selityksen "A Company that Makes Everything".
ok selvä homma mutta tämän kyselyn tarkoitus oli vain kysyä kokemuksia tuosta merkistä eikä sitä että missä se esiintyy tämä kyseinen acme merkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784