Onkohan arvokas? Siinä on semmoinen käärme ja on kultaa.
Löysin vanhan kolikon
6
482
Vastaukset
niin paljon että ilman tarkempaa kuvausta tai kuvaa on mahdotonta sanoa mitään. Ja tietenkin riippuu kunnosta, etc, että pliiis anna sentään vähän enemmän vihjeitä jos vastausta haluat. Terv.
- kultaraha
Yleensä noita rahoja ilmestyy täydenkuun tai täyden auringon aikaan . Varmaan itsekkin juuri noihin aikoihin sen löysit luultavasti toivomuskaivosta
- Maisteri Makkonen
kultaraha kirjoitti:
Yleensä noita rahoja ilmestyy täydenkuun tai täyden auringon aikaan . Varmaan itsekkin juuri noihin aikoihin sen löysit luultavasti toivomuskaivosta
Nyt on sillee että ei tässä valtakunnassa ole muita aitoja rahoja kun Monetan kauppaamat rahastusrahat. Jos ei ole monetan lipuketta mukana niin ei ole tiedossa onko aitoa kultaa vai mitä lieneekään. Tämä samainen lipuke takaa tietysti myös aitouden, tosin tuo käärme vähän oudoksuttaa.
- hshsf
Maisteri Makkonen kirjoitti:
Nyt on sillee että ei tässä valtakunnassa ole muita aitoja rahoja kun Monetan kauppaamat rahastusrahat. Jos ei ole monetan lipuketta mukana niin ei ole tiedossa onko aitoa kultaa vai mitä lieneekään. Tämä samainen lipuke takaa tietysti myös aitouden, tosin tuo käärme vähän oudoksuttaa.
Olisiko tämä se Monetan lyömä Sneikki-Heikin kullattu hopeinen muistomitali, jota on tehty ainoastaan 3000 kpl ja tarjottu vain harvoille ja valituille kantakeräilijöille? Arvo olisi tuolle ainakin 3 rupiaa.
- että tuossa
hshsf kirjoitti:
Olisiko tämä se Monetan lyömä Sneikki-Heikin kullattu hopeinen muistomitali, jota on tehty ainoastaan 3000 kpl ja tarjottu vain harvoille ja valituille kantakeräilijöille? Arvo olisi tuolle ainakin 3 rupiaa.
Rahassasi oli käärmeen kuva juuri tuolla ei ole oikeastaan mitään arvoa. Jos taas olisi ollut esim rotan kuva olisi huomattavasti arvokkaampi . Ei muuta kuin uudestaan ojanpohjia koluamaan jos vaikka löytyisi jotain arvokkaampaa.
- käärmetanssijan
että tuossa kirjoitti:
Rahassasi oli käärmeen kuva juuri tuolla ei ole oikeastaan mitään arvoa. Jos taas olisi ollut esim rotan kuva olisi huomattavasti arvokkaampi . Ei muuta kuin uudestaan ojanpohjia koluamaan jos vaikka löytyisi jotain arvokkaampaa.
raha ilmeisesti vuodelta 1922 tai 1822. arvo lienee muutamia tuhansia euroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277