Ilotyttö kuoli ja joutui tietty "alakertaan". Siinä helvetin portilla piru sano että olet elämäsi aikana tuottanut niin paljon iloa ja hyvää mieltä ettei tänne oo mitään asiaa. No, ilotyttö meni sitten taivaan portille jossa Pietari oli toivottamassa tervetulleeksi jne. Meni pari viikkoa. Ilotyttö oli kävelyllä, Pietari tuli vastaan ja kyseli että miten on mennyt ja mitenn oot viihtynyt. Ilotyttö vastasi että tosi hyvin on menny ja viihtynyt olen, mut yksi asia ihmetyttää: mikä ihmeen naislauma tossa portin pielessä huutaa ja valittaa? Johon Pietari: ne on ne 10 viisasta neitsyttä ja ne on ollu siinä jo viimiset 2000 vuotta. HEHEHEHEHEH!!!!
Tää on hyvä!
Vitsitär
3
4128
Vastaukset
- make
minkä takia ne valittaa?
- Pilkkimies
Jos et tajua itkun syytä älä kerro sitä tytöille.
saatat olla vielä loppuikäsikin tietämätön-- mutta onnellinen ja visusti poikuus tallessa. - mie
Pilkkimies kirjoitti:
Jos et tajua itkun syytä älä kerro sitä tytöille.
saatat olla vielä loppuikäsikin tietämätön-- mutta onnellinen ja visusti poikuus tallessa.no nyt kyllä meni koko vitsi vähän ohi.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745