kaatopaikalleko

vanha nikon

Käsissäni on -89 ostettu Nikon, jossa on 52 mm "putki" ja Metz -salamalaite 32CT7. Toi kamera meni loppuvaiheessa kuulemma jotenkin rikki...mitä näille voi tehdä, onko näillä arvoa?

7

1322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonymin parska ja arska pa...

no lähetä vaikka sille hollolan miehelle se olis tyytyväinen siitä

• vielä viisas

hollolan miehen osoitteen? En ole ennen käynyt valokuvaus -keskustelussa.

• anomoopotti
        vielä viisas kirjoitti:

hollolan miehen osoitteen? En ole ennen käynyt valokuvaus -keskustelussa.

etkö sinä pasi viherahoa tiedä sillähän on oma video blogi youtubessa ja kotisivu on http://www.viheraho.com/

• Alvari O Raappavaara

mikä runko ja mitä optiikkaa on? Tuo mainitsemasi 52 mm lienee kuitennii suodattimen kierrrekoko. Pikkusen vaikuttaa onko runko EM tai F4, tai jotain siltä väliltä. Jotenkin rikki on melko laaja ilmaisu, sähkörungot herää kun saavat virtaa. Hollolaa parempi asiantuntija on Pälkäneen mies, jos vielä ottaa vastaan ja antaa arvioita. http://www.optifocus.fi/

• ku en osaa

sanoa siitä kamerasta muuta, en ymmärrä siitä mitään, tuhansia markkoja se salamoineen sillo 1980-luvun lopulla maksoi, siksi haluaisin myydä sen etiäpäin. En edes muista mikä siihen tuli, kun totesin, että rikki mikä rikki :)

• vanha minäkin

Onko ne kaikki vehkeet rikki vai pelkkä runko? Eihän autoa viedä romuttamolle jos rengas menee puhki. Toimiville laitteille on aina ostaja. Viallisillekin saattaa olla jos se on korjattavissa tai tarvii varaosiksi. Jos kamerassa ei ole kymmentä megapissistä ja liveveiviä tetris ja matopeli, ei se tarkoita sitä että se on arvoton. Se voi olla rahanarvoinen sellaiselle joka niistä ymmärtää. Sellaiset taas tuntuu olevan harvassa mutta kyllä niitäkin vielä on.

• Canon-mies'

Onko metallirunko vai joko on tehty muovista. Muovisilla ei kyllä nähjdäkseni ole mitään arvoa, mutta hyväkuntoiset (ulkonäöltään) kromatut tai mustat metallirungot (esim. Nikon F) ovat kyllä vielä kuranttia tavaraa ja ihan käyttökelpoisia. Minulla on vielä 10-20 vuotta vanhempia Canonin metallirunkoja eikä niissä ole mitään vikaa. Digimiehet: näyttäkää minulle vuonna 2025 joku 2000 luvun alussa ostettu toimiva muovirunko, niin yritän vielä jaksaa puristaa kättänne. Kamera ei ole kertakäyttötuote.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60