eläkettä varten. Osta pienehkö asunto hyvältä paikalta, vuokraa, laita sama raha itse laina kuluihin mitä olisit laittamassa eläkevakuutukseen. Tuottoa kokoajan, kulut saat vähentää, ja lopuksi pääoma on tallessa.
paras
2
1459
Vastaukset
- pari sataa kuussa
niin sillä ostan asunnon. Mielikuvitus on suurin rikkaus.
- on ollut ja on.
ensinäkin, jos yksityinen ostaa ja täysin kiltisti ilmoittaa kulut ja tuotot, ei se tuota kuin pienellä todenäkäisyydellä, sillä, piha-,putki-,julkisivu-,hissi- rempat yms, vievät tuoton useimmiten 5-25 vuodeksi. pitää osata, joka itse korjata tai perustaa osakeyhtiö, kyllä muuten tuotto hyvälläkin tuurilla on 2-3 % eikä pääse tuntipalkoille. tietysti, osto ja myyntiajankohta aina ratkaisee, mutta hyvin harvoilla ne osuvat oikeaan aikaan, muualla kuin täällä netissä. on ollut 32-2 monta kertaa tässä elämäöissä 40v aikana, nyt tuntuu että se on ollut vain rahanne säilytystä, toinnen osa kun oli pörssissä, kasvoi lähes nelinkertaiseksi ja lisäksi osinkotulot, sinä aikana kuin asunto kaksinkertaiseksi, kovalla murheella. Kahdessa on ollut vuokralainen yli 40 vuotta, mutta keskimäärin ovat vain 3-4 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709