Ruma ja epäviihtyisä.
Kuntakeskus
10
358
Vastaukset
- ja tageja
Sillat ja koko Kankaan koulu sotkettu täyteen. Eikö siellä nyt saada näitä muutamaa elämästään syrjääntynyttä hupparihoppari-idioottia kiinni? HÄ?
- korjattavissa
Ilmainen neuvo: Kun itse lopetat valittamisen ja sotkemisen, alkaa kuntakeskuskin näyttää siistimmältä.
- Anonyymi
Samat juopot joka päivä siellä kyttäämässä ketä siellä käy.reppanat
- Anonyymi
Ihan kuin sinä
- Anonyymi
Toinen jalka haudas mutta hyvä et suu käy vielä.
- Anonyymi
Mikä hätänä papalla? Pitääkö tulla vaipat vaihtamaan?
- Anonyymi
Työttömät reppanat joiden ainoa osaaminen vittuilu
- Anonyymi
Korva seinässä naapurin kuuntelu ja sen raportoiminen ympäri Hollolaa on monen elämänkallun elämäntehtävä.
- Anonyymi
Lihavia paikallisia peräkammareita aukomas päätä prisman ja ärrän edustal.
Mumisemal kun ei osaa puhua. - Anonyymi
Aina kun siellä joutuu käymään on vastassa reviiriään vahtiva lihava peräkammarinpoika. Ei se teidän saantia paranna vaikka kuinka mustamaalaisitte hoikkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774