tallennettua suoraan ulkopuoliselle kovalevylle? Digibokseissa on vain muutama sata Gb tallennustilaa(ja ovat turhaan kalliiksi hinnoiteltuja...) kun nykyään Teran tai parin ulkopuoliset kovalevyt ovat hyvin kohtuuhintaisia. Niin ja tietenkin DVD:t voisi heittää samantien. Onnistuuko ilman "Pogostan akrobatiaa"?
Saako TV lähetyksen jollakin konstilla
5
753
Vastaukset
Et kerro mitään laitteistostasi, mutta lähtökohtaisesti boksilla ei voi tallentaa ulkoiselle kovalevylle. On toki sellaisia bokseja, joilla tämä käy. DVD:n teko sitten on taas oma lukunsa. Sitä ei vain heitetä ohessa. DVD:n voi tehdä kahdella tapaa: digitaalisesti tietokoneella tai analogisesti DVD-tallentimella. Muista, että vaikka ostaisit irrotettavia kovalevyjä kasan, on boksin tallennusmuoto boksikohtainen. Sama kovalevy ei heittämällä käy muihin bokseihin. Tämän vuoksi arkistointi on tehtävä jollain yleisesti käytetyllä formaatilla, kuten DVD:llä.
- siodhgosjd
Kansalaisboksi kombotallennin: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6238 Miinuksena: voi tallentaa vain yhtä kanavaa kerrallaan. DiVision 8080 vaihdettavalla kiintolevyllä, tulee myös ulkoista kiintolevyä: http://www.suomenschneider.fi/tuote_esittely.php?mark=diVision&categoryFi=Digiboksi&prodNum=VDT8080S
- hyvin toimii
Minulla on sama laite kuin tuo kansalaisboksi mutta toisella nimellä (myydään ainakin Anttilassa ja kikantissa). Kaapeli- ja antenniverkkoon sopiva laite maksoi 115€ ja siihen virtalähteetön 320GB USB-kovalevy 69€. Mainostettu HDMI-liitäntä on kyllä aivan perseestä ja kuva on parempi SCART:in kautta. Ajattelin että ostan 1TB kovalevyn sijaan tällaisen minikovalevyn joka on helpompi siirtää tietokoneelle jos haluan poltella DVD-levylle katsomatta jääneitä elokuvia kesän mökkikautta silmälläpitäen. Käytännössä tuli todettua että on helpomi ottaa tuo laite ja taskuun sopiva USB-kovalevy mukaan mökille kuin ruveta DVD-lättyjen kanssa pelleilemään. DVB-T signaalin laadusta riippuen tunti ohjelmaa vie maksimissaan 2GB kovalevytilaa eli 320GB kovalevylle sopii 160 tuntia ohjelmaa parhaalla laadulla mitä antenniverkossa välitetään.
- ratkaisu :::::
HDD-DVD tallennin
ilmeisesti Topfield boksien RS liittimen kautta läppäriin ei taida olla muuta hyötyä kuin softan päivitykseen muttei ulkopuoliseen kovalevytallennukseen. Kiitokset vielä kerran, jos löydätte vielä hyvää ratkaisua niin kertokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058