Minulla on ollut nikon d80 käytössä muutaman vuoden ja olen ollut siihen oikein tyytyväinen. Enimmäkseen olen käyttänyt vain automaattikuvaus toimtoa. Kamerassa on 18-135 objektiivi. Nyt tarkennus ei enää toimi vaan se hakee kauan kohdettaan. Eli käytännössä automaatilla ei voi kuvata. Olisiko minulla jotkut säädöt pielessä? Vai pitääkö viedä korjattavaksi? Vinkkejä kaivataaan
nikon d80 tarkennuksessa ongelmaa
Tumpelo
3
799
Vastaukset
- ensin, että
objektiivi on kunnolla kiinni. Minulle on pari kertaa käynyt ko. objektiivin kanssa että se on ihan vähän kiertynyt aukipäin ja silloin ei tarkennus toimi. Muilla laseilla ei ongelmaa ole ollut
- tumpelo oot
se on järkkäir eikä perinteine
- KIOxxx
tumpelo oot kirjoitti:
se on järkkäir eikä perinteine
siksi : ) kun se on kerta järkkäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712