Hei enoni on ostamassa toista beklgianpaimenkoiraa, koska joku idiootti ampui hänen ihanan Noora koiran. koira ei kuollut, mutta se luoti osui se kaulaan ja se räjähti sen sisässä, eikä se syönyt tai juonut. Minusta se on tosi väärin, vaikka joku olisi luullut sitä sudeksi ei se oikeuta sitä ampumaan koiraa.
Noora koira kävi rauniot ja haku hommat ja voitti monesti näyttelyissä ja sillä oli jo pennutkin. Noora oli 9 vuotta. Olisiko kellään myytävänä uros koiraa ja Nooran takia mieluiten Tervueren.
Jape olisi erittäin onnellinen jos joku myisi hyvistä vanhemmista saatu koira.
LUKEKAA
3
687
Vastaukset
- 14w tyttö
älä jätä!!!
mä en usko toho siit olis ollu jossain leheski juttu tai jotain.....(en varma)
ja luulet sä et joku viittii myydä rakastetun
lemmikkinsä vaan sen takia et jepelle tulis hyvä
mieli tietenkin joku allergiggo mutta ei sekää varmasti!!! Tiedät KYLLÄ SYYN!!! MoUkKa!!! - mähän vaa!
sä oot kyl iha oikees mä en ainakaan myis koiraa
tolle jos olisin allerginen koska jos sekin
AMMUTAAN!!! mul on belgis se on 6w ja sit
mul on afgaanin4w....... - Dark Angel
Tuo meni aika pitkälle...
En ole samaa mieltä...Miten kaikki muka tulisi aina lehteen?!
Vähän asiallisempaa käytöstä..
Noora koira: Ota yhteyttä pentu välittäjiin :) Ties vaikka onnistaisi.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745