Minulla on hirveä homma saada aamupäiväksi aikaseksi Tähtikselle sellainen haiku tai tankaruno, mitä hän pitää kauniina, mutta ei välttämättä tajua ollenkaan. Mitä minä teen? Onko idiksiä teemaksi?
Ei kai kaikki ole vielä nukkumassa?
11
281
Vastaukset
- Saag Paneer
Usko Jumalaan Kaikkivaltiaaseenko pelastaa pienen yksinäisen ihmisen kohtaamasta elämää?
- Kössönöm
Tavutus kohdallaan. Mutta ei tuota ole vaikea ymmärtää. Skarppaas nyt vähän.
Kössönöm kirjoitti:
Mutta tulee mieleen yksi runo jonka näytteljä Esko Toivonen (alias eemeli) esitti joskus telkkarissa. Maailman lyhin runo: Syksy saa. Minä en.
- Kössönöm
weccu kirjoitti:
Mutta tulee mieleen yksi runo jonka näytteljä Esko Toivonen (alias eemeli) esitti joskus telkkarissa. Maailman lyhin runo: Syksy saa. Minä en.
Tuo on mahtava! Että minä sitten tykkään runoista ja lauluntekijöistä joilla on ideoita ja taitoa toteuttaa ne. Jukka Virtanen on yksi parhaimmista sanoittajista. Tavutuksen mestari Junnu Vainion ohella.
- Saag Paneer
Kössönöm kirjoitti:
toukokuun sade ihollani kylmällä katse taivaaseen pilven lailla katoaa tyhjänä, kuolevana
- Kössönöm
Saag Paneer kirjoitti:
toukokuun sade ihollani kylmällä katse taivaaseen pilven lailla katoaa tyhjänä, kuolevana
kauan on paljon mutta kuinka kauan se kestää ja kärsii?
- Kössönöm
Saag Paneer kirjoitti:
haluaisitko iltateetä skonssilla vai aamukahvin?
Rannalla Ihanat vaaleat pilvet liukuvat taivaalla. Hiljaa ja lumoavasti laulaa ulappa. Aaltojen hyväilystä hiekka on väsynyt. Tulisit aivan hiljaa, tulisit juuri nyt. Saima Harmaja
- Kössönöm
Minulla on Saima Harmajan runokirja. Tuo on hänen kauneimpia runojaan. Tuossa ihan tuntee suolaisen meren tuoksun ja kaipauksen.
Minä olen sitten nukkumassa, jos joku kysyy... Katsoin tänään sen yle-jutun niistä lestoista ja kun oikein innostun niin rapiat päälle eli sen Voimala-ohjelman kaupanpäälle! Jos en olisi luvannut katsoo, olisin heittänyt sen pois jo alkumetreillä,,,,, Se jäi 'kaikumaan' korviin kun ne mukelot toisti 'meille on kerrottu' ,,niinpä niin!! Siinä se! Pakko sukeltaa unosille ja heittää tuo ajattelu noista,,,ussssss... että saa unen.. apuva,,, -------------------------- "Vedestä juon kasvoni Muutun tuhansiksi renkaiksi ja virtaan pois" -------------------------- T. möökö vaan,,,
- Kössönöm
Menen nyt vähän kierroksilla kun runoja pyörii päässä. Se lestadiolaisjuttu teki minulle ainakin sen, että oli vaikea nukkua. Pikkutyttö keinussa keinuessaan sanoo, että jos ei usko jumalaan, niin joutuu tulijärveen. Kyllä teki pahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?482120Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6902100- 1222011
- 791742
- 481678
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2391555- 311321
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201279Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171165Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381097