porukka näyttää liukuvan Riikan taakse, mites oman porukan ehdokas ei käykkään.
KD:n
16
637
Vastaukset
- agitaattori08
..."liukumassa" kuin Korppi Vaara? Silloin pitää olla hyvä luisto, jos tuollaisen ehdokkaan taakse liukuu...
- Kk.korkki
Alkaa varmaan KD savustaa ulos noita "rivistä livenneitä". Tällaisia huhuja olen kuullut.
- Seppo- 65
on minunkin suosikkini näissä vaaleissa, vaikka olenkin Kärkkäistä aiemmin äänestänyt. Riikan hyveiksi on laskettava hänen koulutuksensa ja loistava kielitaito.
- Hilijoo ja kovvoo..
kuullut hänen puhuvan muulla kuin tällä kotimaisella kielellä? Missien kielitaitokin on aivan huippuluokkaa aina siihen asti, kun avaavat suunsa ja ryhtyvät puhumaan...
- apina
kärkkäisen hyveiksi on laskettava iloinen tervehtiminen jokaisella vastaantulijalle
- ei ;=(
apina kirjoitti:
kärkkäisen hyveiksi on laskettava iloinen tervehtiminen jokaisella vastaantulijalle
ei täytä koulutuksen puolesta vaatimuksia euroedustajaksi. Tervehdyskö tekee hänestä pätevän, vai hänen avustajansa.
- hippaheikki
ei ;=( kirjoitti:
ei täytä koulutuksen puolesta vaatimuksia euroedustajaksi. Tervehdyskö tekee hänestä pätevän, vai hänen avustajansa.
On hyvä, että äänestäjät ymmärtää, kun ei ehdokas itse/salkunkantaja ole bonjannut, että EU:ssä pitää osata muutakin kuin sanoa päivää ja jakaa nurkilla porkkaniota. Kolmannen kauden kansanedeustus tuskin on paljoa muuten näkynyt saati kuulunut.
Miten se nyt menikään KD/sit, sit/KD, KD, KD/Persuliitto, Persuliitto/KD!
Kenen joukoissa seisot? - baby ;=(
hippaheikki kirjoitti:
On hyvä, että äänestäjät ymmärtää, kun ei ehdokas itse/salkunkantaja ole bonjannut, että EU:ssä pitää osata muutakin kuin sanoa päivää ja jakaa nurkilla porkkaniota. Kolmannen kauden kansanedeustus tuskin on paljoa muuten näkynyt saati kuulunut.
Kenen joukoissa seisot?kuultua, ei taida porkkanan jakajalla pyyhkiä hyvin näissä vaaleissa.
- Päivää, päiväää...
hippaheikki kirjoitti:
Kenen joukoissa seisot?että jos kansa innoissaan äänestää persu-Soinia EU:hun niin siinä siivellä sinne huiskahtaa myös Kärkkäinen? Onpa osannut poika valita hyvin vaaliliittonsa...
- Kaisa,,,,,,
Päivää, päiväää... kirjoitti:
että jos kansa innoissaan äänestää persu-Soinia EU:hun niin siinä siivellä sinne huiskahtaa myös Kärkkäinen? Onpa osannut poika valita hyvin vaaliliittonsa...
on myös minun suosikkini ja käynpä huomenna antamassa Riikalle ääneni. Ai niin ja ovensuu kyselyssä tuntuu olevan varma läpi menijä.
- kake%
Kaisa,,,,,, kirjoitti:
on myös minun suosikkini ja käynpä huomenna antamassa Riikalle ääneni. Ai niin ja ovensuu kyselyssä tuntuu olevan varma läpi menijä.
ääneni menee Riikalle, vaikka vasemmisto puolueesta olenkin. Antakaahan äänet
kaikki Rikalle, niin saadaan kouluja käynyt ja kielitaitoinen henkilö parlamenttiin.
Riikan etu on selkeästi hyvä tietämys EU:sta kielitaidon lisäksi. Se on meidän kaikkien Suomalaisten etu. Ei puolue ratkaise näissä vaaleissa. Katson Karin lähteneen ehdolle vain siitä syystä että Kepu löysi näin hyvän ehdokkaan. Toivonkin että muutkin itä-Suomalaiset muistaa ettei ne syö toisiaan itä-Suomen ehdokkaina. On kaksi eri asiaa olla Suomen parlamentissa ja EU:n. Täällä voi vielä huuhaatkin olla muttei EU:ssa kuten Soini. Jo pelkkä vaaliliitto huuhaiden kanssa pitäisi kertoa KD:n epäasiallisuudesta.
- sanottavaa
pitäisi olla ensiksi. Pystyä myös sanomaan se selkokielellä. Sitä tämä Riikka ei osaa. Väyrynen on ollut aina täysi änkyrä,eli hyvät on opit. Tämä temppelipelle ja hänen ääniharava avustajansa on luku sinänsä. Häikäilemättömiä vähäosaisten ja peloteltujen hyväksi käyttäjiä.
- ministerisalkku :)
Viime vaaleissa eikös Väyrynen ollut europarlamentissa? Kaikki ovat unohtaneet silloisen 'episoodin'.
Kun Väyrynen sitten sai tarpeeksi ääniä ja meni läpi eduskuntaan, niin alkoi kitinä että en tule täältä Brysselistä pois jos en saa ministerisalkkua. Voi elämä, ja porukka sitten teki kaverista 'ihan ministerin'.
Jos tämmöisen ministerin avustaja haluaa olla niin.. mikäs siinä:D Mut multa ei uskottavuuspisteitä tule, eikä kyllä ääntäkään. Sorry:D
Temppelipuolueeseen en ota kantaa. Mutta onneksi noita vaihtoehtoja on listalla pilvin pimein, ei tarvitse oman kylän ehdokkaita äänetellä.
Kesänjatkoja.. ;)
- jama,
Yleensä euroehdokkaiden keilitaito? Ymmärtääkseni ranskalaiset tai saksalaisetkaan ei hallitse juuri muuta kuin oman äidinkielensä" Miksi siis suomalaisten meppien osalta kielitaito olis ratkaiseva.Ja onhan siellä suuri tulkkiorganisaatio simultaanitulkkauksesta lähtien.Mannerin näytöt ,,, onko niitä,,kysyn vaan!!
- Tulikin
Vaaleissa. Kirkonmäki ja Temppelipellet vaikenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa972821En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101804
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3821670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681447- 1191257
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91146- 201039