Rauhaa seriffille!Mulla on läppäri Windows Vista.Pääsin vihdoin sivuille mut kun yritän kirjautua nimillä joita olen käyttänyt,ei onnaa!Siis yksikään niistä nimistä ei käy?Olisiko sinulla tietoa miten kirjautuisin?Tää ei varmaan ole sinun tehtäväsi,löydän kyl muitakin,kunhan kysyn onko eroa läppärin vistan käytössä muihin nähden!Lämpöä ja jaksamista sinulle t peppiina,ps.yritin mut ei onnaa peppiina nimi!
ESSUT
4
184
Vastaukset
Armo, laupeus ja rauha meidän Isältämme! Auttaisin jos voisin mutta vaikka itsellänikin on käyttiksenä Vista ei ole ollut ongelmia. Sinulla tosin ei ole ollut rekisteröityä nimimerkkiä? Ihan ikioma mielipiteeni on että kannattaisi rekisteröidä nimmari niin kukaan ei pääse kirjoittamaan nimissäsi mitään ilkeitä asioita. Sanon tämän vaan sellaisena lämpimänä kehotuksena juuri SINULLE, joka ansaitset tunnustuksen nätistä ja toisia kunnioittavasta kirjoitustavasta!
Se että kirjautuminen ei onnistu jollain nimellä on tavallisesti merkki siitä että nimimerkki on jo käytössä. Nyt on varmaan kyse siitä, että systeemi takkuilee alussa, kun tämä layout ja monet muut systeemit taustalla ovat uusia.
Sheriffin hatunnosto Peppiinalle ja monille muille, jotka omalla rakentavalla käyttäytymisellä rakentavat rauhaa ja yhteisymmärrystä!- kauniisti
kiittää SHERIFFIÄ ihanasta viestistä.Se kyllä lämmittää juuri nyt masentunutta mieltäni!Kiitos Ylös,sain taas voimaa lisää !rakkaudella peppi,matkaystävä
- piileksii
mun lähettämäni kaunis kiitosviesti Seriffille?En löydä sitä enää mistään.En osaa matkia itseäni joten kiitos Taivaan Isälle,olenkin ollut tänään masentunut joten löysin viestin ihan oikeaan aikaan.Lämmöllä fabriina joka on viä ihan ulalla tän vehkeen kaa,no,kyl se siitä pikkuhiljaa!
- nysse tuli
piileksii kirjoitti:
mun lähettämäni kaunis kiitosviesti Seriffille?En löydä sitä enää mistään.En osaa matkia itseäni joten kiitos Taivaan Isälle,olenkin ollut tänään masentunut joten löysin viestin ihan oikeaan aikaan.Lämmöllä fabriina joka on viä ihan ulalla tän vehkeen kaa,no,kyl se siitä pikkuhiljaa!
2 kpl kerralla,no sen parempi vaan!lämmöllä taas varbiina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa842605En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101684
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701609Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1191227
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029