Vinkki teille, jotka olette suunnittelemassa auton vuokrausta netin kautta tehkää se hyvissä ajoin. Nyt katsoin samaa autoa ja hinta oli noussut kahdessa viikossa huimat 800 euroa samasta 11 päivän ajanjaksosta, että taitaa jäädä auton käyttö nyt kahteen päivään.-(....No tietääpä seuraavaks että näinkin voi käydä.
Johan pomppasi autojen hinnat ylös!
4
529
Vastaukset
- Huevos con Gas
Oliko kyseessä pieni "villi" vuokraamo. Itse olen aina vuokrannut auton europ carista tai Aviksesta ja hinnat ovat aina olleet suht edullisia. Tämän kesän hinnoista en vielä tiedä, heinäkuussa nähdään. Muutenkin noiden pienten "epämääräisten" ehtoja tulee lukea hyvin tarkkaan
- don luis
olen aina vuokrannut ilman ongelmia ja halvalla.näin aion tehdä heinäkuussakin,toivottavasti tuttu vuokraamo on vielä voimissaan.
- Perdone
Tavallisen auton kyllä saa varmasti vielä alle tonnin kahdeksi viikoksi! Yksi päivä noin 40-80 euroa autosta ja vuokraamosta riippuen.
- avikselta
auton 90e. Oli toiseksi halvin autoluokka. Tjäreborgilta varasin ennen matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764