Annan mielellään pois miljoonakalanaaraat, paha ylikansoitus altaassa. Tarjolla myös poikasia ..Naarailla vaaleansinertävää pyrstöissä sekä myös tummia pilkkuja. sekä tummaa pyrstön vartta.
Annetaan miljoonakaloja
7
724
Vastaukset
- Kalaton akvaario
Hei,
Vieläkö sinulla on miljoonakaloja jotka etsivät uutta allasta?? :)
Meillä allas ihan tyhjä ja kaipaisi asukkaita.
terveisin:-tia-- Platysoppa
Moi,
Kiinnostaisiko sinua platynpoikaset? Meillä platyt innostuneet lisääntymään. Löytyy pari-kolme senttisiä ja ihan pikkuisia.
T. Sari
- blue_9
Jos kaloja vielä on, niin ota yhteyttä s.postiin!
jassusi@luukku.com - -
Vieläkö olisi?
Jos niin otatko yhteyttä johannez_91@hotmail.com - tarjajyrinki@hotmail
mua kiinnostas miljoonakalat sekä platyt, asun kouvolassa.
tarjajyrinki@hotmail.com - kaloja kaivataan
Jos sinulla on ylikansoitusta miljoonakaloista, platyista tai miekkapyrstöistä, etkä raaski lopettaa niitä, niin ota yhteyttä, jos asut pääkaupunkiseudulla ja haluat lahjoittaa niitä pois.
Itselläni oli sama tilanne jokunen vuosi sitten ja lahjoitin poikasia säännöllisesti, mutta nyt tarvitsisin puolestaan omaan akvaarioon.
Ota yhteyttä osoitteeseen: Monica (at) nei.to jos löytyy milliksiä tai plätyjä niin ottakaa yhteyttä minuun s postiini mia.tolvanen@suomi24.fi otan vastaan myös akvaariokasveja varsinkii vallisneriaa olis kiva saada pieni alku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774