Tulisitko vastaan?
kun luokses matkaan
Veisitkö omaan kotiisi?
siellä kahden olla saisi
Olisitko mun lähelläin?
ihan näin vierekkäin
Saisinko silitellä?
hellästi kädellä
Hieroisinko selkääsi
rintoja ja reisiäsi?
Vastaisitko suudelmaan
kiihkeään kuumaan?
Haluaisitko Sinä...............
Näin nyt kyselen
siihen minä heräilen
tais olla unta tää
mut se mieleeni jää
Eroottista untako
5
188
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Waude, kun oli runo! :)
Aivan mahetsu, hienosti solju eteenpäin, niin kuin aina sulkakynäsi jälki tekee.
Ja vähän kyllä nosti hymyy ..voivoi... kun,,,unta olikin vain :\
Vaan hyvillä mielin ja hymyillen - Murukulta kiittää vilkuttaen.
Lukunautinto aamussa tässä - otettiin vastaan venytellen ja kiirehtimättä :))minäkin petyin vähä kun unta olikin, kiitos murulle kun tykkäsit ja zakri vilkuttaa takas, aurinkoista päivän jatkoo sulle sinne vähä pohjosemmaks
- lindalinda1
ikävää, että oli vain unta.
Mutta itse runosi on kuitenkin kerrassaan hivelevää luettavaa,
tunnelmaallinen, hellä ja samaan aikaan kiihkeä.
Hienoa työskentelyä.- nainen 45v
runosakari kirjoitti:
olihan se kumminkin oikein mukava uni, kiitos lindalle ylistävistä sanoista
Sitä kun haaveilee tälläsestä se unessa tulee ja luulee et olis todellista,kun herää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929