Raamatussa veren katsotaan periytyvän isästä poikaan ja siitä eteenpäin. Sukutaluissa on tästä syystä vain miehiä. Tämä on suuri erehdys Jumalalta!
On nimittäin niin että veri periytyy äidiltä lapsille. Isän veri ei periydy minnekään. Katsos kun lapsi on äidin mahassa, niin lapsella ja äidillä on yhteinen verenkierto. Eli äidin veri kiertää myös vauvassa, siihen saakka kunnes napanuora katkeaa.
Näin siis me kaikki saamme veremme äidiltämme. Vereperintö toimiikin vain äidin kautta, ei isän.
Eli Raamattu on väärässä tässä suhteessa, kun luottaa isä-poika jatkumoon. Eli näin olle myös Jumala on väärässä. Jumala ei siis tiedä kaikkea. MOT
P.S. Mitä? Päähäni ei tippunut kiveä? Eikä salamakaan iskenyt?!? Taidan siis olla oikeassa!
Veren perinnöstä.
4
140
Vastaukset
"Katsos kun lapsi on äidin mahassa, niin lapsella ja äidillä on yhteinen verenkierto."
Ei pidä paikkaansa. Lapsen ja äidin verenkierto ovat eristetyt toisistaan. Lapsellahan voi olla kokonaan eri veriryhmäkin kuin äidillään. Aineiden vaihto tapahtuu kyllä istukassa mutta ei verta vaihtamalla.
Mutta mikäli Raamatussa noin lukee ja se pitäisi paikkaansa, niin eikö pojalla pitäisi olla aina isänsä veriryhmä?- kiikun<>kaakun
Sukulaisuudella on tärkeä merkitys Raamatussa.
Ja erityisasema on isälinjassa.
Isän mukana perityy suvun perintö.
Jokaisen suvun elossaolevien päämies on kunkin sukuhaaran elossaoleva "vanhin" jäsen.
Näitä arvoasemiaanhan ei voi itse edes kukaan tiedostaa.
Tarkkasilmäiset voivat muutoksen havaita entisen poistuttua.
Nämä sukulaisuudet ovat ikuisia jatkuen tuonpuoleisuudessakin.
Joka suvussa on siten kaikenlaisia jäseniä, kuten jokaisella tiedetään olevan. kiikun<>kaakun kirjoitti:
Sukulaisuudella on tärkeä merkitys Raamatussa.
Ja erityisasema on isälinjassa.
Isän mukana perityy suvun perintö.
Jokaisen suvun elossaolevien päämies on kunkin sukuhaaran elossaoleva "vanhin" jäsen.
Näitä arvoasemiaanhan ei voi itse edes kukaan tiedostaa.
Tarkkasilmäiset voivat muutoksen havaita entisen poistuttua.
Nämä sukulaisuudet ovat ikuisia jatkuen tuonpuoleisuudessakin.
Joka suvussa on siten kaikenlaisia jäseniä, kuten jokaisella tiedetään olevan."Sukulaisuudella on tärkeä merkitys Raamatussa."
-Juu, niin taitaapi olla
"Ja erityisasema on isälinjassa."
-Tietenkin kun miehet ovat yleisestikin erityisasemassa Raamatussa
"Isän mukana perityy suvun perintö."
-Mitä oikein tarkoittaa suvun perintö?
"Jokaisen suvun elossaolevien päämies on kunkin sukuhaaran elossaoleva "vanhin" jäsen."
-No sepä mukavaa
"Näitä arvoasemiaanhan ei voi itse edes kukaan tiedostaa."
-Siis mitä? Et voi itse tiedostaa oletko se päämies vai et? Oletko se "vanhin" vai et?
"Tarkkasilmäiset voivat muutoksen havaita entisen poistuttua."
-Niin siis miten?
"Nämä sukulaisuudet ovat ikuisia jatkuen tuonpuoleisuudessakin."
-Voi miten ihanaa
"Joka suvussa on siten kaikenlaisia jäseniä, kuten jokaisella tiedetään olevan."
-Juu, minäkin olen huomannut että ihmiset ovat erilaisia
Tarjosit meille kasan toisiinsa tai alkuperäiseen aiheeseen millään tapaa liittymättömiä puppulauseita, joiden informatiivinen sisältö yhtä tyhjän kanssa. Kiitos siitä.
- LauriT
Ihmisen veriryhmän määrää kolme autosomaalista alleelia: Ia (iso i ja yläindeksinä a), Ib ja i. Meillä kaikilla on kaksi alleelia koromosomeissamme.
Esim.
A-veriryhmän saa aikaan alleelit Ia ja Ia tai Ia ja i
O-veriryhmän vain i ja i.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa792545En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101674
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711606Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181214
- 131156
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201019