Ajattelin kirjoittaa tämän tarinan, jos siitä olisi jollekin apua. Minulla on Elisan laajakaista 24/1. Viime aikoina olen ihmetellyt nopeuden hiipumista, koneen käynnistyttyä nopeus oli hyväksyttävä (n.14-15 M). Koneen oltua tunnin tai kaksi verkossa, alkoi nopeus hiipua laskien tuonne 2-3 M:n asti.
Pähkäilin asian kanssa useampia päiviä, vaihdoin IP-osoitetta, joka auttoi noin viisi minuuttia, vaihdoin verkkokaapelin, yritin tarkistaa modeemin asetuksia, tietokoneen verkkoasetuksia ynnä muuta. Eilen sitten aloin miettiä, että modeemi käy aika kuumana. Modeemi oli aika ahtaassa paikassa ja se päällä oli vielä USB-hubi. Siirsin modeemin ilmavampaan paikkaan työpöydälle ja kas kummaa, nopeus palautui hyväksyttävälle tasolle (vajaaseen 15 M:n, modeemi on aika pitkän jatkojohdon päässä).
Näinkin pienestä voi olla kiinni jutut. Toivottavasti apua saman ongelman parissa pähkäilijöille
Kaistan nopeus
aapelipoks
0
412
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764