En koeta käännyttä ihmisiä uskoon tällä kirjoituksella, mutta sanon vain ,että jos suhteet yläkertaan ovat kunnossa, niin on paljon helpompi olla :)
http://www.youtube.com/watch?v=VHKWBxDzyfU
Mitä uskonto sinulle merkitsee?
12
356
Vastaukset
- To4D
on jännä juttu, joka henkilökohtaisesti ei merkitse yhtään mitään, mutta ymmärrän sen selittävän joidenkin ihmisten joskus outoakin käytöstä.
- uk-ko
ei merkitse mulle hirveesti mitään. Usko on taas mysteeri, suljettu ovi joka ei avaudu.
Uskon... että uskossa on "hyvät puolensa", että se antaa vastauksia ihmisenä olemiseen, joskaan ei rationaalisia sellaisia. Joskus koputtelen sitä ovea, mutta ei sitä avata - sen takaa ei kuulu koskaan edes kahinaa. On vain suljettu ovi. - maniamania
Ajattelet, että jotain uskontoon liittyvää on "yläkerrassa"? Eikös jumala ole kaikkialla? Tai ainakin kaikkialla muualla, kuin pröystäilevissä kirkoissa ja leipäpappien saarnoissa.
- .........
vain sitä, että on helpompi olla jos löytää jotakin elämää helpottavaa (oli se sitten mitä tahansa)
- palstan naiset
on itsekästä ajatella niin, että suhteet yläkertaan kannattaa pitää sen takia kunnossa, että säästyisi itse joltain pahalta, mutta voisin rukoilla vaikka sen takia ettei minusta tulisi vaikkapa vainohullua.
- kyllä.
ei merkitse mitään.
Onnellisesti ateisti. niistä?
- tarve.......
päästä aina helpolla....
Säälittävää. - scale
löytyy kyllä, mutta järki sotii vastaan. Toinen pointti on, että uskon varjolla on tehty paljon pahaa ja tullaan vastakin tekemään, enkä halua olla siinä mukana.
Mä voin ehkä uskoa oman pääni sisällä, johonkin, kuulumatta mihinkään porukkaan, jossa jotkut koittavat nostaa itsensä lähemmäs jumaliaan. - anzzy--
Jopa Einstein uskoi jumalaan, vaikka maailmaikkeun rakenteen ymmärtävänä tiesi,että useimmat uskonnot ovat mahdottomia.
- Anonyymi
Uskonto, Jumalaan uskominen merkitsee minulle sitä, että on joku joka on ihmisten yläpuolella ja jolta voi saada aina rukouksen kautta avun.
- Anonyymi
Työnsä suhteenkin voi valita vai saako ttps://www.hs.fi/mielipide/art-2000010570156.html
https://www.hs.fi/maailma/art-2000010577123.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728