Onko kellään kokemuksia Hotetur Leo:sta??? Hotelli sijaitsee lähellä lentokenttää, Can Pastillassa, onko ihan surkea valinta??
Kiitos etukäteen vastaajille
Can pastilla
6
440
Vastaukset
- don luis
ainoastaan. hyvällä paikalla ,lyhyehkö matka rantaan ja can pastillan keskustaan.itse valitsin himpun verran rannempana sijaitsevan brasilian.
- muuta löydä
kuin Brasilian, jätä väliin. Kulahtanut paikka, heikkotasoinen ruoka. Ainoa hyvä on sijainti.
- don luis
muuta löydä kirjoitti:
kuin Brasilian, jätä väliin. Kulahtanut paikka, heikkotasoinen ruoka. Ainoa hyvä on sijainti.
jonkun mieliksi heittää muunnettua totuutta.jos olen brasilia hotelliin menossa niin kestän sanoa sen,olipa tuo vaikka millainen.pari kertaa aiemmin siellä olleena olen ollut hyvin tyytyväinen,saan kai sanoa? olen kyllä ollut jopa can pastillan alueella toisessakin hotellissa,mutta mielestäni en niin hyvässä kuin nyt ajankohtainen paikka.myös muualla arenalin seudulla on tullut vierailtua.kerro vaikka malliksi oma suosikkisi niistä playa de palma-can pastilla hotelleista niin käyn tutustumassa.
- La liga
don luis kirjoitti:
jonkun mieliksi heittää muunnettua totuutta.jos olen brasilia hotelliin menossa niin kestän sanoa sen,olipa tuo vaikka millainen.pari kertaa aiemmin siellä olleena olen ollut hyvin tyytyväinen,saan kai sanoa? olen kyllä ollut jopa can pastillan alueella toisessakin hotellissa,mutta mielestäni en niin hyvässä kuin nyt ajankohtainen paikka.myös muualla arenalin seudulla on tullut vierailtua.kerro vaikka malliksi oma suosikkisi niistä playa de palma-can pastilla hotelleista niin käyn tutustumassa.
Katselin hot Brasiliaa, kivan näköinen mutta pieni uima allas. HoteturLeo:sta sain sen käsityksen että ruoka siellä aivan mahtavaa.. mene ja tiedä
- don luis
La liga kirjoitti:
Katselin hot Brasiliaa, kivan näköinen mutta pieni uima allas. HoteturLeo:sta sain sen käsityksen että ruoka siellä aivan mahtavaa.. mene ja tiedä
korvaa hieman altaan pienuutta.jos matkan hintaan ei kuulu ruoka niin hotellin huonokaan ruoka ei muodostu harmiksi.katujen varsilla on tarjontaa joka makuun ja hintaan.meren rannalla muuten ruskettuu paremmin kuin altaalla,allas taas on pienemmille lapsille hieman"hygienisempi"(ei hiekkaa).muuten nämä hotellit ovat ihan naapureita.
- La liga
don luis kirjoitti:
korvaa hieman altaan pienuutta.jos matkan hintaan ei kuulu ruoka niin hotellin huonokaan ruoka ei muodostu harmiksi.katujen varsilla on tarjontaa joka makuun ja hintaan.meren rannalla muuten ruskettuu paremmin kuin altaalla,allas taas on pienemmille lapsille hieman"hygienisempi"(ei hiekkaa).muuten nämä hotellit ovat ihan naapureita.
Asia piff! Otan tämän huomioon kun teen lopullisen päätöksen. Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764