eli hinta tasoa kaupoissa ja ravintoloissa.
kannattaako ostaa savukkeet ja oluet ja viinit autolla mentäessä eestinpuolelta.
olut, viini, tupakka maksaa ??
8
1944
Vastaukset
- Expat
En ymmärrä kysymystäsi viinin hintatasosta. Kuten Suomessa, myös Latviassa laatuviini on huomattavasti bulkkiviinejä kalliimpaa = Lexus maksaa enemmän kuin Opel.
Hyvä nyrkkisääntö on, että kaupasta ostettaessa juotavan viinipullon hinta on 10 eurosta (7 latia) ylöspäin, ravintolahinta noin kolminkertainen. - lilluskaaa
mua kiinnostais myös tuo tupakan hinta latviassa. :)
- LM aski
Maksoi 2 päivää sitten 1,52 Lvl eli 2,27 euroa,Muita merkkejä en katsonut,mutta
eiköhän nekin ole kutakuinkin tuon puolet suomen hinnoista. - kysssäri223
LM aski kirjoitti:
Maksoi 2 päivää sitten 1,52 Lvl eli 2,27 euroa,Muita merkkejä en katsonut,mutta
eiköhän nekin ole kutakuinkin tuon puolet suomen hinnoista.Eli onko siis sininen LM kalliimpaa Latviassa kuin Virossa. Virossa Sinen Lm maksoi pari viikkoa sitten n. 21 euroa (10 askia). Minulla oli semmoinen käsitys että Latviassa tupakki olisi halvempaa verrattuna Viron hintoihin. Voisiko joku toinen viime aikoina Latviassa käynyt vahvistaa tuon aiemman matkaajan hinnan? Minulla oli semmoinen käsitys että Latviassa 10 askia maksaisi n. 15 euroa. Kiitokset vastauksista !
- Riikassa?
kysssäri223 kirjoitti:
Eli onko siis sininen LM kalliimpaa Latviassa kuin Virossa. Virossa Sinen Lm maksoi pari viikkoa sitten n. 21 euroa (10 askia). Minulla oli semmoinen käsitys että Latviassa tupakki olisi halvempaa verrattuna Viron hintoihin. Voisiko joku toinen viime aikoina Latviassa käynyt vahvistaa tuon aiemman matkaajan hinnan? Minulla oli semmoinen käsitys että Latviassa 10 askia maksaisi n. 15 euroa. Kiitokset vastauksista !
Tähän juomapuoleen liittyen tahtoisin tietää ymmärretäänkö Latviassa siiderin päälle (muistellen viimekesäistä reissua paikassa, jossa juomalistalla oli olut, viini, mehu ja limsa..) ? Eli saako sitä ravintolasta / kaupasta? Jos saa, minkälaista on suomalaisiin verrattuna?
- latviassa ny
kyllä tääl myyään kaupois siiderii :)
- Riganieki
Yleistä alkoholin hintatasosta täällä Latviassa. Hinnat edullisempia kuin Hki-Tallinna lauttojen ns. tax-free hinnat. Täällä on myös välillä kaupoissa hyviä alkoholitarjouksia.
Tässä Juhannuksen alla eräs tavaratalo myi 4-paketin (4x0,5) olutta yhdellä santimilla eli 0,01 latilla mikäli ostokset yhteensä ylittivät 30 latia. Repikää siitä sitten Räsäsineen vähän huumorin kukkasia :)
Usein esimerkiksi Rimissä ja Maximassa on väkevistäkin tarjouksia.olut on yllättävän halpaa ja Hyvää.......0.5 eur - 1 eur iso tölkki laadusta riippuen
itse suosin cesun tuotteita jotka suomalaiseen makuun mutta kannattaa tutustua myös hyviin paikallisiin
alkoholin hinnoissa ei viroon nähden suurtakaan eroa......mutta kaupassa muutoin edullisempaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979