Tietäisikö joku mistä "löytäisin" puhelinnumeron tai nettiosoitteen mistä voisin tiedustella kyytiä lentokentällä. Tavallisen taksin tiedän, haluaisin kuitenkin suomalaisen joka veisi minut ja koirani kentällä. Kiitos asiallisista vastauksista.
kyyti lentokentälle
Pupukin
5
697
Vastaukset
- kovaselle
www.kovanen.com
0200 6060 - katsiitar
hei
Esim. www.torreteam.com tai fi. sitten www.remecainvest.com ja www.sundomus.com www.rantuu.fi
he aiakin tekevät näitä lentokenttäkeikkoja minun tietääkseni. Hinta n. 40 euroa. - pupukin
Kiitos molemmille, enköhän näillä etene kohti kenttää...
- mitähän n
siis oletan että kysyt miten pääset alicanten kentälle?
- pupukin
mitähän n kirjoitti:
siis oletan että kysyt miten pääset alicanten kentälle?
juu, sitä tarkoitin(olin huolimaton).Onneksi vastaajat ymmärsivät kyseessä olevan Torrevieja-Alicante.Kiitos kaikille ja aurinkoista kesää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774