Kokeneemmat?
Mietinpä, että uskallanko puhdistaa itse vanhan filmijärkkärini linssejä? Jossain lienee pölyä tms. kun tulee ikäviä pisteitä kuvattaessa. Käykö esim. normaali silmälasien puhdistusaine tuohon tarkoitukseen?
Vai kannattaakohan viedä suosiolla kuvausliikkeeseen ja mitähän lie veloittavat?
kameran puhdistus?
filmaajaherra
2
720
Vastaukset
- vilmaaja minäkin..
Saa aika isoja roskia olla että kuvassa näkyy, 5 sentin kolikko on siinä ja siinä näkyykö kuvassa jos etulinssiin sen liimaat. Kannattaa pumpulla puhallella rungon sisältä roskat pois sitten kun seuraavan kerran filmin vaihdat.
http://www.newcamerareview.com/dirty_lens_articleid35.html - näy kuvissa
ei pöly objektiivissa mitään pisteitä teee.
kennolla oleva pöly saattaa tehdäkkin, mutta nythän oli kaiketi kyse filmikamerasta.
jos kuvissa on läiskiä, johtuu se huonosta filmin kehityksestä tms jolloin filmille on päässyt paskaa joka näkyy täplin'ä kuvissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699