Ja taas ois aika miittailla Oulussa =)
Elikkäs miitti ois 7.8.09 klo 20.00 alkaen jo tutuksi tulleessa Sokerijussin patiolla missä on jo kahteen kertaan miittailtu.
Kaikki innokkaat ja halukkaat sitte ilimottelee tulostaan ja koitetaampas saaha vielä vähän enemmän porukkaa ku mitä meillä viime miitissä oli =)
Oulu miitti 7.8.09
11
1267
Vastaukset
Nonii avataanpa peli, kerta kukaa muu ei uskalla. Elikkä eiköhä sitä ilmaannuta paikale jos ei mitää esteitä satu.
- stardusti
Yritetäänpä saapua paikalle.
Tulen tulen, ja tällä kertaa en ees investoi mitenkään :PPPP
- nainen vesisateessa
Moi... minkä ikäisten miitti Ouluun tulossa?
kyselee utelias - DwnM
Eiköhän sitä paikalle kerkiä
tavataan ellei mitään maata kaatavaa tapahdu :)) pidetään siis hauskaa kuten viime miitissäkin ;)
Eiköhän sitä voisi koettaa saapua paikalle :)
- e
ei ole tämä, kiitän
- arjamo
tuun tietty jos mitään ihmeitä satu.jutskataan sit enemän kun viimeks jäi vähän lyhyenläntäks meiän jutskat.olis kiva tutustua pareminkin.
- arjamo
tuun tietty jos mitään ihmeitä satu.jutskataan sit enemän kun viimeks jäi vähän lyhyenläntäks meiän jutskat.olis kiva tutustua pareminkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796