Apua nyt

kiiiire

Isoisäni oli alkoholisti, hänen vaimonsa myös. Äitini joi kotitilani ja isä päissään teki huorin. Kaikki neljä veljeäni ovat juoppoja, itse juon päivittäin rakaa viinaa, miehelläni torppasi haima juomisen takia, hänet on haudattu muutama vuosi sitten. Lapseni eivät juo, he käyttävät vain huumeita..

Kuka auttaa AA???????

4

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kautta sinne AA:han

Ymmärrän tuskasi ja hätäsi. Raitistumisen ihme on sinullekin mahdollista.

• isoäitisi? Oliko isoisäsi puuhaillut avioliiton ulkopuolisessa suhteessa? Tuollainen saattaa painaa mieltä ja ajaa miehen juomaan. Siinä voi olla syy isoisäsi ja hänen vaimonsa alkoholismiin. Isoisääsi taitaa kuitenkin olla myöhäistä auttaa, koska puhut hänestä imperfektissä.

Miten hapan maistui toisen puolen isovanhemmillesi?

Äitisi joi kotitilasi, sanot, oliko tila siis jo siirtynyt sinulle ja äitisi pani hyrskyn myrskyn? Oliko isäsi ns. "kotivävy"; se on monelle hyvällekin miehelle ollut kovin traumaattinen kokemus. Saattaa aiheuttaa aisan yli hyppimistä ja huikkaakin voi tulla otetuksi. Eipä ihme, että vanhempasi olivat (ovat?) deekuja! On myös ihan selvää, että sinä ja veljesi ette voi olla sen kummempia kuin olette; tuollainen sukurasitus niskassa ja päällepäätteeksi perinnöt sijoitettu inflaationkestävästi Alkon tuotteisiin.

Sinua tuntuu vaivaavan raa`an viinan maku? Juot ehkä Koskenkorvaa tai Pöytäviinaa, Ballantines-viskiä tai muuta karkeanmakuista etyyliä. Suosittelisin, että kokeilisit venäläistä votkaa, esimerkiksi Stolichnayaa, siinä on miellyttävän pehmeä ja lämmin aromi jota olisi säälikin pilata lanttaamalla. Isäni, tuurijuoppo, joi aina sitä, vaikka ei muuten venäläisistä pitänytkään.

Miehesi ei onneksi aiheuta enää minkäänlaisia ongelmia, hänhän lienee kuollut, vai? Koska mainitsit, että hänet on haudattu.

Lapsesi olet onneksi pystynyt pitämään irti turmion vesistä kaikista ongelmistasi huolimatta, siitä sinulle iso kunnia!

Et maininnut kysymyksessäsi ollenkaan mikä on ongelmasi! AA saattaa olla vaarallinen paikka sinulle ja suvullesi, moni kelpo juoppo on siellä ajautunut erilleen rakkaimmastaan ja katkonut sen jälkeen ihmissuhteensa sukuunsa, perheeseensä ja jokapäiväiseen toveripiiriinsä. Hyvää kesänjatkoa sinulle!

• Jep.

Kun hän näkyy olevan teidän suvussa ainoa täyspäinen ja raitis, kun häntä ei päihdesukupuussasi ole ollenkaan.

• ...

ja solmuntekotaidot auttavat tapauksessasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe