Joo, tota lähetään kaverin kaa elokuun alussa käy viikon reissu hietikolla, ja majoitutaan Hotel Park Golden Beachiin.. eli onko täält pohjolast lähös väkeä sinne päin? Kertokaa toki myös hotellista, mikäli kokemuksia jo on.. :)
Kukaan menos 2.8 Kultahietikolle?
Parikymppine kundi
3
413
Vastaukset
- Autio
Tyttöystäväni kanssa sinne samaan aikaan tulossa. Gradina on hotelli ja 2 viikkoa viivytään. =)
- ...
Joo minäki yhen kaverin kanssa menossa samaan hotelliin;) Pelottaa vaan vähän toi Bulgari air ku se ei oo kuulemma niin kauhean luotettava:D ainaki yhet mun kaverit oli pelänny hulluna ku se kone oli lähteny Bulgariasta takaisin suomeen.. :o
- peku88
no perhana sinne vaan minä varaan pari kaljaa.olemme lädössä 26.7 eli aika pian ja pariviikkoa olemme. tervetuloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712